Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
waarom ben je arm?quote:
Dat heeft ze er niet bij gezegdquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah komt goed toch? Wil ze een nieuwe date plannen?
Dat klopt naar mijn idee nooitquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar, alleen niet meer naar de reservetank gekeken.
Snap nog steeds niet waarom de handleiding zegt dat er 19l in kan.
Klote man, misschien kwam er iets tussen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat heeft ze er niet bij gezegd
Nee haha. Gaat toch echt tot het randje.quote:
Ja, maargoed ik had me er op verheugdquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klote man, misschien kwam er iets tussen.
[..]
Nee haha. Gaat toch echt tot het randje.
en nu zit je met al die wijn!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maargoed ik had me er op verheugd
DMquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en nu zit je met al die wijn!
Maar wat zei ze dan wel? gewoon: sorry ik kom niet maandag? geen reden?
Als ik jouw nickname zie moet ik aan rabarber denkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en nu zit je met al die wijn!
Maar wat zei ze dan wel? gewoon: sorry ik kom niet maandag? geen reden?
dit dusquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik jouw nickname zie moet ik aan rabarber denken
Je stelt me teleurquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ja duhDat betekent het ook.
Maar het komt van een antieke Britse kinderserie over een hond.
hoezo?quote:
Ohquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ja duhdat betekend het ook
maar het komt van een antieke britse kinderserie over een hond
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grammatica
6 Fouten, dat is 6 keer stoten
nee rhubarbquote:
quote:
quote:Roobarb
From Wikipedia, the free encyclopedia
For the plant, see Rhubarb.
Roobarb
Roobirdman.jpg
The Canine Inventor Supreme
Genre Animated
Created by Grange Calveley
Voices of Richard Briers
Theme music composer Johnny Hawksworth
Country of origin United Kingdom
Original language(s) English
No. of seasons 1
No. of episodes 30
Production
Producer(s) Bob Godfrey (1974 series)
Jason Tammemagi (2005 series)
Camera setup Single-camera
Running time 5 minutes
Broadcast
Original channel BBC1 (1974)
Boomerang (2005) Five (2005)
Picture format 4:3
Audio format Monaural sound
Original run 21 October 1974 – 27 November 1974
Roobarb is a British animated children's television programme, originally shown on BBC1 just before the evening news. Each cartoon, written by Grange Calveley and animated by Bob Godfrey, was about five minutes long. Thirty episodes were made, and the show was first shown on 21 October 1974. The theme is that of the friendly rivalry between Roobarb the green dog and Custard the pink cat from next door.
The narration of the series was provided by the actor Richard Briers. On 18 February 2013, Briers died, followed four days later by animator Godfrey.[1][2]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, kleine Aldo heeft het moeilijk omdat z'n date niet doorgaat!quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gozer, ik krijg geen hap door mijn keel
Jij krijgt wel meer door je keelquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gozer, ik krijg geen hap door mijn keel
hou je bekquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, kleine Aldo heeft het moeilijk omdat z'n date niet doorgaat!
whut?quote:
pics?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb niet echt honger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Waar was ze boos om?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:03 schreef Zaktabak het volgende:
oja, meis-/vrouwlief is niet meer boos
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
pics?misschien wil ik je wel daten
Jij hebt mij nooit gezien merk ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
prove it!quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit gezien merk ik al
Neequote:
Kun je ook veel chinese gerechten bereiden?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeWant op mijn FB profielfoto lijk ik een chinees
Nope, wel vietnameesquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je ook veel chinese gerechten bereiden?
Waaat lijk je een chinees?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeWant op mijn FB profielfoto lijk ik een chinees
69 wat is dat op jouw menu?quote:
Ik kijk tegen de zon in, en op die foto welquote:
geef je naam maar danquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kijk tegen de zon in, en op die foto wel
irl ben ik een rasechte hollander
Lekkerquote:
Papquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat krijg jij allemaal door je keel dan?
Ik kan dus echt zieke springrolls makenquote:
he nu heb ik zin in papquote:
Paar topics terug ff lezen. Staat er vol meequote:
Ik ben luiquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Paar topics terug ff lezen. Staat er vol mee
Proostquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
1e biertje van het weekend![]()
oh wie das riecht
Proostquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
1e biertje van het weekend![]()
oh wie das riecht
doe eens pics in mijn dmquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kijk tegen de zon in, en op die foto wel
irl ben ik een rasechte hollander
dan ik oooooooook!!quote:
Herken je niet eens je eigen zoon?quote:
Dames, Dames tochquote:
hmz waarschijnlijk daarna een rondje ziekenhuis aangezien ik daar ernstig allergisch voor benquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik kan dus echt zieke springrolls makenmet avocado en kippenpoten uit de oven
als je die eet, dan lijkt het net alsof engeltjes op je tong poepen
allergisch voor avocado?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:24 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz waarschijnlijk daarna een rondje ziekenhuis aangezien ik daar ernstig allergisch voor ben
Op het moment dat ik mijn FB status van vrijgezel naar in een relatie kan zetten met mijn schone deerne van morgenquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Op het moment dat ik mijn FB status van vrijgezel naar in een relatie kan zetten met mijn schone deerne van morgen
Deal!quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan nodig ik heel dit topic uit
Beter dan 0quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik schat mijn kansen in op zo'n 15 %
Oh no, not againquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan nodig ik heel dit topic uit
Alohaquote:
Ja, schandaligquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vorige keer liep helemaal uit de hand ja![]()
Kan je er niet een paar muren uitbreken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
10 mensen in dit hele kleine hokje
oh?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vorige keer liep helemaal uit de hand ja![]()
Er was ook zo'n jongen, noemde zichzelf vin ofzo, die ging helemaal loesoequote:Op zondag 25 augustus 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AlohaHoe was de Efteling?
[..]
Ja, schandalig
Dat viel best meequote:Op zondag 25 augustus 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Er was ook zo'n jongen, noemde zichzelf vin ofzo, die ging helemaal loesoe
ja kan, #yoloquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je er niet een paar muren uitbreken?
Nee natuurlijk nietquote:
Leuk.. Nergens lang hoeven wachten, 1 klein buitje en nu enorm last van mn knieën haha. Maar wel pardoes sloffen gekregen van mijn zusquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
AlohaHoe was de Efteling?
[..]
Ja, schandalig
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Leuk.. Nergens lang hoeven wachten, 1 klein buitje en nu enorm last van mn knieën haha. Maar wel pardoes sloffen gekregen van mijn zus
Oh nice, dat is wel beterquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Leuk.. Nergens lang hoeven wachten, 1 klein buitje en nu enorm last van mn knieën haha. Maar wel pardoes sloffen gekregen van mijn zus
Ik ben zo'n mongool dat ik daar dus rustig boodschappen mee ga doenquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben zo'n mongool dat ik daar dus rustig boodschappen mee ga doen
Ach, deze week gewoon verplicht mn brace dragen.. Yippiekajeequote:Op zondag 25 augustus 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh nice, dat is wel beterDat van je knieën echter niet
![]()
*Googled Pardoes sloffen/edit: Oh die zijn vet
Toen ik met motorpak aan en helm de winkel in liep kwamen ze allemaal achter mij aan gerend. Toen bleef ik maar rennen en ze bleven me maar achtervolgenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik loop ook met mijn hockeyjersey de ah binnen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon naast een winkelcentrum, dus laatst ook heel relaxed bij Vodafone op visite op de sloffen.. Tokkiequote:Op zondag 25 augustus 2013 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik loop ook met mijn hockeyjersey de ah binnen hoor
Je was zo eigenwijs om 'm vandaag niet aan te doen, of heeft het niet genoeg geholpen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, deze week gewoon verplicht mn brace dragen.. Yippiekajee![]()
Ga zo gewoon een dikke draaien en met mijn iPad lekker op bed hangen
Ga je ff een jantje draaien?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, deze week gewoon verplicht mn brace dragen.. Yippiekajee![]()
Ga zo gewoon een dikke draaien en met mijn iPad lekker op bed hangen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toen ik met motorpak aan en helm de winkel in liep kwamen ze allemaal achter mij aan gerend. Toen bleef ik maar rennen en ze bleven me maar achtervolgenMaar snel langs de kassa's gerend en weg gereden op m'n motor, stelletje engerts
FOK!ker gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik woon naast een winkelcentrum, dus laatst ook heel relaxed bij Vodafone op visite op de sloffen.. Tokkie
Moest ik nog terug ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga je ff een jantje draaien?
[..]
FOK!ker gespot
Nee, te verquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
toen heb je toch gewoon een andere ah gezocht?
Eigenwijsquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je was zo eigenwijs om 'm vandaag niet aan te doen, of heeft het niet genoeg geholpen?
Lijkt me een zeer goed plan
Als ik het niet dachtquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eigenwijs
Zo ben ik
Ja toch? Ik heb bijna altijd goede plannen
Nee. Een jointje. Jantjequote:Op zondag 25 augustus 2013 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga je ff een jantje draaien?
[..]
FOK!ker gespot
Zo noemen wij poepen namelijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Een jointje. Jantjedan moet ik aan die achterlijke goedkoop uit Volendam denken
Trustenquote:
Ja maar.. Maar.. Maarquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik het niet dacht![]()
Voor zover ik weet wel
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar moet ik je het meeste succes mee wensen?
Trustequote:
Haha hier staat een dikke draaien ook voor meerdere dingen hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo noemen wij poepen namelijkeen dikke draaien, een jantje draaien
1 pot nat
[..]
Trusten![]()
Aha, je snapt mijn confusionquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Haha hier staat een dikke draaien ook voor meerdere dingen hoor
Anders moest ik de hele dag mijn broek op hijsenquote:
Heel duidelijk inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Aha, je snapt mijn confusion
Als man kun je gewoon met je stijve een soort weerhaak vormenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Anders moest ik de hele dag mijn broek op hijsen
Je hebt geen riem?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Anders moest ik de hele dag mijn broek op hijsen
Jij loopt de hele dag met een stijve rond?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als man kun je gewoon met je stijve een soort weerhaak vormen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij loopt de hele dag met een stijve rond?
Nee,ik heb een schurft aan riemen. Krijg die dingen bij mezelf of een ander nooit openquote:
Ik heb zo'n riem met 2 van die stengeltjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee,ik heb een schurft aan riemen. Krijg die dingen bij mezelf of een ander nooit open
Puberquote:
Bretels dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee,ik heb een schurft aan riemen. Krijg die dingen bij mezelf of een ander nooit open
Dan mag hetquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog een tiener he![]()
Correct.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:
nog maar een maandjequote:
Kan je er toch heel wat pakken in een maand tijdquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
nog maar een maandje![]()
nog ff snel meisjes van 16/17 bevuilen voordat het verboden is
Daarna mag het nog steeds hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
nog maar een maandje![]()
nog ff snel meisjes van 16/17 bevuilen voordat het verboden is
2 per dag voor 30 dagenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je er toch heel wat pakken in een maand tijd
Echt zo jong nogquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Houd er een blog over bijquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 per dag voor 30 dagen#swagg # yolo #baas
hastagsmij
Vind ik tof, heb ik ooit eens gehad, met skulls erop.. Ze hebben het precies 1 dag gered. Daarna waren ze kaputquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 per dag voor 30 dagen#swagg # yolo #baas
hastagsmij
Dit jaquote:
Ik voel me wel al in de 30 hoorquote:
quote:
Dát is dan weer een beetje jammerquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vind ik tof, heb ik ooit eens gehad, met skulls erop.. Ze hebben het precies 1 dag gered. Daarna waren ze kaput
Je voelt je 30 en je wilt 16/17 jarigen batsen. Pedoquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik voel me wel al in de 30 hoor![]()
Daarom.. Mensen zoals ik kunnen beter uit de buurt van riemen en bretels blijvenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dát is dan weer een beetje jammer
bustedquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je voelt je 30 en je wilt 16/17 jarigen batsen. Pedo![]()
Ja Aldosletjeslijstquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik voel me wel al in de 30 hoor![]()
[..]met foto's en nummers zeker?
Maakt niet uit schat, jij mag dat. Je bent toch te jong voor mijquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb zo'n riem met 2 van die stengeltjes
Die beschermt mijn pener
mijn bangalijstje?quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maakt niet uit schat, jij mag dat. Je bent toch te jong voor mij
Hehe. Meeste bretels zijn wel van die gammele dingen, althans de betaalbare.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom.. Mensen zoals ik kunnen beter uit de buurt van riemen en bretels blijven
Dan heb je streetcrets bij je hommie's, mattiequote:
Ja, en ik ben lomp. Gaat niet samenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe. Meeste bretels zijn wel van die gammele dingen, althans de betaalbare.
Lomp vs gammel gaat nooit samen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, en ik ben lomp. Gaat niet samen
Ik vs de meeste spullen eigenlijk wel. Hoeveel ik op het werk al wel niet gesloopt hebquote:
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vs de meeste spullen eigenlijk wel. Hoeveel ik op het werk al wel niet gesloopt heb
*pats*quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vs de meeste spullen eigenlijk wel. Hoeveel ik op het werk al wel niet gesloopt heb
Erger nog. Dienblad vol vaasjes in je handen hebben, 1 dondert eraf, de rest laten vallen terwijl je die ene op probeert te vangen en dan zelfs die kapot laten kletterenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*pats*
KUT! Dat was een glas.
*pats*
VERDOMME! Dat was een bord.![]()
Vol of leeg? Die vaasjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Erger nog. Dienblad vol vaasjes in je handen hebben, 1 dondert eraf, de rest laten vallen terwijl je die ene op probeert te vangen en dan zelfs die kapot laten kletteren
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Erger nog. Dienblad vol vaasjes in je handen hebben, 1 dondert eraf, de rest laten vallen terwijl je die ene op probeert te vangen en dan zelfs die kapot laten kletteren
Gewoon mezelf zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik zie het al zo voor me, prachtigquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Leeg. Volle wankelen niet.quote:
Ik kreeg een staande ovatiequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie het al zo voor me, prachtig
Gelukkig anders was het drankmisbruikquote:
Je kan een hoop zeggen, maar als ik iets laat vallen doe ik het tenminste wel goed!quote:
Have funquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
slapen tv kijken of weet ik veel
Nee joh, ik heb lekker de schoolvakanties vrijquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:19 schreef Macrador het volgende:
Werken in de horeca lijkt me maar meh
*steekt flesje ice tea de lucht in*quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*steekt flesje ice tea de lucht in*
Proostquote:
Hier ook al niet, morgen weer een berg voer in huis halenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom is er niks te snaaien in huis?
Goed planquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier ook al niet, morgen weer een berg voer in huis halen.
Yeahquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Ze wil wel op date
reden was legitiem![]()
Wagentje gaat goed vol liggen denk ik, eten en vooral veel te snackenquote:
Ow dan alquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus jeej
lolquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wagentje gaat goed vol liggen denk ik, eten en vooral veel te snacken.
Heb nog crackers en eiersalade zie ik net.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Kut. De verkeerde is dood bij GTST
Arnie?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Beter boodschappen doen. Ik heb bijna altijd snaaiwerk in huisquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom is er niks te snaaien in huis?
Die al lang. Gelukkigquote:
GTSTquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Die zou ook zonde zijn.. Maar nee, die gelukkig nietquote:
Ja morgen maar even langs de supermarkt vanuit werkquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Beter boodschappen doen. Ik heb bijna altijd snaaiwerk in huis
Dat is vaak deprimerender dan mijn leven. Makes me feel good.quote:
Dat zal bestquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen hij meespeelde was jij nog een baby
Dat is trouwens het enige wat ik weet, vanwege Pittige tijdenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zal best
ik ben praktisch nog steeds een baby
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus jeej.
quote:.
GTSTquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Kut. De verkeerde is dood bij GTSTDat keek ik 14 jaar geleden weleens
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat is vaak deprimerender dan mijn leven. Makes me feel good.
Ik heb brosjes, chococoladewafels, brownies, suikerwafels, colaflesjes en kikkertjes van haribo, tuc original en bacon, hamka's, mini saucijzenbroodjes en kaasbroodjes, bros, noodles en gemengde ovenhapjes in huis. Alleen de drop ontbreekt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja morgen maar even langs de supermarkt vanuit werk
and the story continuesquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef DaMook het volgende:
[..].
[..].
[..]
GTSTDat keek ik 14 jaar geleden weleens
.
Jesusquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb brosjes, chococoladewafels, brownies, suikerwafels, colaflesjes en kikkertjes van haribo, tuc original en bacon, hamka's, mini saucijzenbroodjes en kaasbroodjes, bros, noodles en gemengde ovenhapjes in huis. Alleen de drop ontbreekt.
Steek ff lekker m'n ogen uit of zoquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb brosjes, chococoladewafels, brownies, suikerwafels, colaflesjes en kikkertjes van haribo, tuc original en bacon, hamka's, mini saucijzenbroodjes en kaasbroodjes, bros, noodles en gemengde ovenhapjes in huis. Alleen de drop ontbreekt.
De dikgedrukte zijn lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jezusquote:
Ik heb een halve reep tobleronequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Steek ff lekker m'n ogen uit of zo
Paar keer maar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jezus![]()
En die heb ik ook een paar keer in huis
Hartig eten dus voor jouquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
De dikgedrukte zijn lekkeren zou ik nu wel willen
.
Als ik dat in huis ga halen eet ik me zo naar de 180 kilo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jezus![]()
En die heb ik ook een paar keer in huis
Zo dik is dat zusje van Vin niet hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik dat in huis ga halen eet ik me zo naar de 180 kilo.
niet eens zo heel veel. Kunnen er best meer bijquote:
Jupquote:
Hoezo zijn zusje??quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo dik is dat zusje van Vin niet hoor
oh nee, ik ga inmiddels naar de 235quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij mij ligt het er aan. Meestal eet ik gewoon en iets zoets en iets zouts.. Binnenkort weer eens chocoladebacon makenquote:
Dat blijkt jaquote:
Als ik dat in huis haal kom ik misschien 1kg aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Huh, wut?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo dik is dat zusje van Vin niet hoor
Oh dat zekerquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet eens zo heel veel. Kunnen er best meer bij
Je moet er ook een gewoonte van maken, kom je zo van aan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
Als ik dat in huis haal kom ik misschien 1kg aan
Koop jij het voor me?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet er ook een gewoonte van maken, kom je zo van aan.
Zout en hartig is lekker, zoet ben ik niet zo vanquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij ligt het er aan. Meestal eet ik gewoon en iets zoets en iets zouts.. Binnenkort weer eens chocoladebacon maken
Graag gedaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat blijkt ja
[..]
Als ik dat in huis haal kom ik misschien 1kg aan
[..]
Huh, wut?
[..]
Oh dat zeker
Dubbelzoute dropquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zout en hartig is lekker, zoet ben ik niet zo van. Zoute drop weleens, maar snoep eet ik niet echt veel.
Zelfs ik kan het betalen met mijn crappy loonquote:
Nicequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik ga sowieso op Tenerife eens kijken of ik er wat vind, en koninginnedag ga ik de goffert weer over. Dit jaar had ik een mooie vangst. Ik had 13 kruizen en mijn pa nog eens 15
Die zijn zo niet verkrijgbaar meerquote:
Dat is zo nu en dan wel lekker jaquote:
Voor mij blijft het koninginnedag. K-day klinkt niet zoquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceKoningsdag (
) duurt alleen nog ff
[..]
Die zijn zo niet verkrijgbaar meer
Ja, maar jij vreet niet alles in 1x opquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zelfs ik kan het betalen met mijn crappy loon
Ja, maar als ik dat elke avond moet vreten, dan ben ik een godsvermogen kwijtquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je verdient zat toch? Elke dag een mars + cola.
Nee, niet bepaaldquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor mij blijft het koninginnedag. K-day klinkt niet zo
Je kent duidelijk mijn stonede vreetbuien niet.. Het is vaak gewoon dat ik te lui ben om te lopen en die zooi te pakkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar jij vreet niet alles in 1x op
[..]
Ja, maar als ik dat elke avond moet vreten, dan ben ik een godsvermogen kwijt![]()
Elke dag mars + cola kom ik niet van aan
Doe je dat al dan? Ik merk het welquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
Elke dag mars + cola kom ik niet van aan
Nope, die ken ik inderdaad nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kent duidelijk mijn stonede vreetbuien niet.. Het is vaak gewoon dat ik te lui ben om te lopen en die zooi te pakken
Hoe ik dat doe? Geen idee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je dat al dan? Ik merk het wel
Twix en cola dan. Als ik stop met sporten slip ik meteen dicht.
Ik heb echter geen echte aanleg om vatsig te worden ofzo, hoogste gewicht was 84/85 kilo met een lengte van 1.83
Nu iets van 75 kilo.
Grrrrrrrrrmblquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oeh, en ik heb ook nog een pak koekjesdeeg. Niet om koekjes van te maken maar om als koekjesdeeg op te eten.
En ik heb roomijsbekertjes en karamel en B&J's cookiedough.
Misschien komt er zo nog meer in me op wat ik in huis heb.
Wat eet je zoal op een dag dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, die ken ik inderdaad nietLaat je katten het brengen
[..]
Hoe ik dat doe? Geen idee.
Ik wil ook 75kg wegen, ideale gewicht voor die lengte
Ik sport niet. Ik eet bijna elke dag wel wat lekkers en drink bijna elke dag cola.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe je dat al dan? Ik merk het wel
Twix en cola dan. Als ik stop met sporten slip ik meteen dicht.
Ik heb echter geen echte aanleg om vatsig te worden ofzo, hoogste gewicht was 84/85 kilo met een lengte van 1.83
Nu iets van 75 kilo.
Nee, die gaan dan in mijn washok op de schone was liggenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, die ken ik inderdaad nietLaat je katten het brengen
[..]
Hoe ik dat doe? Geen idee.
Ik wil ook 75kg wegen, ideale gewicht voor die lengte
quote:
Ik merk bij mezelf dat al het overgewicht op mijn buik gaat zitten en dat vind ik niet mooi.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik sport niet. Ik eet bijna elke dag wel wat lekkers en drink bijna elke dag cola.
Ik heb me 4 jaar geleden voor het laatst gewogen en toen was het 72 kilo. Ik ben redelijk rond dat gewicht blijven hangen, alleen ben ik nu enorm afgevallen door een week lang niks binnen te houden en te stressen. Ik ben 1.72.
Maar ik ben van mening dat gewicht er niet toe doet, zolang ik maar tevreden ben met mijn eigen lijf.
Bak yoghurt als ontbijt (brood krijg ik 's ochtends niet weg), 10 uur 2 boterhammen, lunch 6 boterhammen, 15 uur een appel oid en avond eten rond 17/18 uur. 's Avonds vaak nog wat te snaaien, maar ook niet altijd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat eet je zoal op een dag dan?
Dat is niet erg handig neequote:Op zondag 25 augustus 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die gaan dan in mijn washok op de schone was liggen
quote:
Ik ook, maar ik vind mijn buik niet storend.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik merk bij mezelf dat al het overgewicht op mijn buik gaat zitten en dat vind ik niet mooi.
Nee, dus dat doen we maar nietquote:
Tieten heb ik gelukkig nauwelijks.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind mijn buik niet storend.![]()
Zolang mijn tieten maar verder naar voren steken
Te lui of niet kunnen. Komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dus dat doen we maar niet
Ach, het scheelt.. Ik kan nu toch niet zo ver strompelen om het te pakken
Moobsquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tieten heb ik gelukkig nauwelijks.
Hm door het sporten ben ik overal wel vetjes kwijtgeraakt behalve daar.
Oh god, wat slecht. Ongezond eten is soms wel lekker, maar je voelt je altijd zo'n vies vretend zwijn na afloop. Als je gezond eet, voel je je veel fitter en ben je 's avonds minder snel moe.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:20 schreef DaMook het volgende:
Ik sport niet, eet bijna nooit "gezond" en kom amper wat aan, hang rond de 70kg (ben 1.75). Als ik nu eens zou gaan sporten zou ik misschien wel aankomen, qua spieren dan.
Ow en dan zal ik het drinken buiten beschouwing laten, alleen maar frisdrank (cola) en bier
.
Nee, te lui is mijn eigen schu... Laat maar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te lui of niet kunnen. Komt op hetzelfde neer
Buikvet is ook het moeilijkst om kwijt te rakenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tieten heb ik gelukkig nauwelijks.
Hm door het sporten ben ik overal wel vetjes kwijtgeraakt behalve daar.
LOLquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, te lui is mijn eigen schu... Laat maar.
Dan ben ik blij dat ik zelden gezond eet. Als ik nog minder snel moe zou zijn savonds zou ik helemaal niet meer slapenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, wat slecht. Ongezond eten is soms wel lekker, maar je voelt je altijd zo'n vies vretend zwijn na afloop. Als je gezond eet, voel je je veel fitter en ben je 's avonds minder snel moe.
Ja, dat weet ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buikvet is ook het moeilijkst om kwijt te raken
Je hebt geen idee hoe hard ik mezelf nu vervloekquote:
Ik kan het best kwijt raken, iedere magere hein in mijn omgeving wil het hebben. Alleen het eraf halen is het probleem.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buikvet is ook het moeilijkst om kwijt te raken
Gewoon een kaasschaaf pakkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan het best kwijt raken, iedere magere hein in mijn omgeving wil het hebben. Alleen het eraf halen is het probleem.
* Huppelmuts rent met kaasschaaf naar GvsE toe!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan het best kwijt raken, iedere magere hein in mijn omgeving wil het hebben. Alleen het eraf halen is het probleem.
Ksst shoo shooquote:
Eten, gewicht/snacken/leefstijl, mijn knie en ik pest Vinniiee met mijn enorme hoeveelheid aan snaaiwerk in huis.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
I feel ignored![]()
Waar hebben we het nu over?
Komt door de geboortedatumquote:
Nope, inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe hard ik mezelf nu vervloek
Ja dat zeg ik tochquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vind faxie niet erg joh.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Fascination het volgende:
Ik heb juist het vet bij m'n benen zitten. Heel vervelend.
quote:
En dat is genoeg reden om mijn bashpost die totaal ongepast was te negeren?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eten, gewicht/snacken/leefstijl, mijn knie en ik pest Vinniiee met mijn enorme hoeveelheid aan snaaiwerk in huis.
Die kaasschaaf red het niet hoor. Ik denk dat je met een mooi vleesmes verder komt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts rent met kaasschaaf naar GvsE toe!!
Mag ik?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die kaasschaaf red het niet hoor. Ik denk dat je met een mooi vleesmes verder komt.
Pak de grasmaaier wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die kaasschaaf red het niet hoor. Ik denk dat je met een mooi vleesmes verder komt.
Jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eten, gewicht/snacken/leefstijl, mijn knie en ik pest Vinniiee met mijn enorme hoeveelheid aan snaaiwerk in huis.
Ik wilde nog reageren!quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat is genoeg reden om mijn bashpost die totaal ongepast was te negeren?
Mijn huid mag dan wel even wit zijn als een litteken.. Ik denk toch dat het vrij lastig werken word met zo'n buik die nog helemaal open ligt.quote:
Ik maai mijn eigen grasquote:
Daar zou ik ook geen medelijden mee hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Die dode is door overdosis, ik heb gezegd dat ik er geen medelijden mee heb. Ik gok dat ik vrienden ga kwijtraken op FB
Nja, een mening mag je hebben toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Die dode is door overdosis, ik heb gezegd dat ik er geen medelijden mee heb. Ik gok dat ik vrienden ga kwijtraken op FB
Maakt me niet uit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was een scene in een zombiefilm, kan er niet op komen.
Heel hard. Ik durf niet eens op te staan en naar het toilet te lopenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, inderdaad
[..]
Ja dat zeg ik toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |