En het geluid van de Youtube app stond dus niet eens uit in mijn geval, WTF!quote:Poking with a needle didn't help but I found another solution: go to YouTube and play a video. If there's no sound, turn it up with the volume buttons on the side. Now go back to camera and you should be able to record with sound!
Volgende week gewoon updaten naar ios 7 final.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:15 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm probeerde net IOS 7 beta op mijn ipad te zetten.
Maar gaf aan dat mijn iPad niet voor het developers programma aangemeld is.
Hoe herstel ik hem nu weer terug naar IOS 6 ?
Of kan iemand mijn iPad misschien toevoegen?
Ooh komt die volgende week al uitquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgende week gewoon updaten naar ios 7 final.
lol, Googlen levert resultaten op van mensen met verschillende versies van iOS, niet zozeer alleen iOS 7 beta's.quote:
Gewoon zes pakken, 7 is er volgende week al.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ooh komt die volgende week al uit?
Ik heb hem nu in DFU gezet, dan kan ik weer herstellen.
Ik probeer het nog 1 keer met een beta, en anders lekker gewoon 6
Voor de iPad komt 7 wat later uit.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Volgende week gewoon updaten naar ios 7 final.
iTunes?quote:Op zaterdag 7 september 2013 14:44 schreef ScarFace- het volgende:
Iemand een app die m'n apps een beetje sorteert/verwijdert?
Zo heb ik "buienradar" en "buienradar.nl" als app :/
Waar blijft de GM dan? Of slaan ze die nu over?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gewoon zes pakken, 7 is er volgende week al.
Nieuwsgierigheid. Sommigen zijn misschien toe aan vernieuwing. En omdat het kan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik snap gewoon niet de meerwaarde aan met beta's te zitten kutten terwijl de release om de hoek is als je geen ontwikkelaar bent.
Allemaal prima, maar met gekut wil men dan ook massaal weer naar beta terwijl de nieuwigheid eraf is en binnenkort door final vervangen wordt. En dat snap ik dan dus niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid. Sommigen zijn misschien toe aan vernieuwing. En omdat het kan.
Het is een vrij stabiele beta. Ik heb het ook geïnstalleerd bij beta 6. Gewoon omdat het leuk is en kloten met een beta is het ook niet meer.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:25 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik snap gewoon niet de meerwaarde aan met beta's te zitten kutten terwijl de release om de hoek is als je geen ontwikkelaar bent.
In beta 6.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Na beta 4 ben ik eigenlijk geen glitches meer tegengekomen.
Beta 1 was best goed, 2 was bagger, 3 redelijk stabiel en vanaf 4 was het prima.
Das volgens mij altijd zoquote:Op zondag 8 september 2013 09:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
In beta 6.
Safari openen.
iPhone vergrendelen.
Tijdens het vergrendelen de iPhone in landscape mode draaien.
iPhone ontgrendelen.
Na het ontgrendelen zit de iPhone kort in de transitie tussen het draaien.
Ik ga er ook heen, maar het gaat mij er meer om of ze hem opsturen en dat ik hem dan bv een week later weer moet ophalen. of dat er meerdere opties zijnquote:Op zondag 8 september 2013 09:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Doe normaal man, Amsterdam CS is een ruim uur met de trein vanaf Eindhoven
Zou kopen want Lightning S.quote:Op zondag 8 september 2013 13:18 schreef Iwanius het volgende:
Iets vrolijkers:
hopelijk kunnen de iPhone bezitters hierom lachen.
Seriously? De iPhone 4 is goed, maar de lichtere en dunnere iPhone 5 is log?quote:Op zondag 8 september 2013 16:08 schreef Tamabralski het volgende:
'5S' staat voor 5 stinky poo. Ik vind het formaat van de 5 iets te groot. het design ligt op het randje van log/acceptabel.
Luuuurrrve my iphone 4
Log is misschien niet het juiste woord, maar de 4/4S is wel fijn 'compact'.quote:Op zondag 8 september 2013 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Seriously? De iPhone 4 is goed, maar de lichtere en dunnere iPhone 5 is log?
De 5 is dunner maar de lengte vind ik niks. Ach het valt ook wel mee maar vind het formaat van de 4 toch wat mooierquote:Op zondag 8 september 2013 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Seriously? De iPhone 4 is goed, maar de lichtere en dunnere iPhone 5 is log?
Doorgaans meteen dacht ik ja.quote:Op zondag 8 september 2013 16:46 schreef Black-Death het volgende:
Denken jullie dat IOS7 ook meteen beschikbaar is op 10 sept? Of gaat dan nog iets langer duren?
jup, gewoon checken tijdens presentatie en wachten.quote:
Voor de iPhone wel, ja; ik heb ergens gelezen dat de iPad-versie wat langer op zich zou laten wachtenquote:
quote:
Maar de GM is doorgaans direct beschikbaar na de keynote, en dat is dezelfde versie als de final. De GM wordt alleen niet aangeboden via iTunes, dus zal je handmatig moeten downloadenquote:Op zondag 8 september 2013 19:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Doorgaans een week later dan de keynote. Was vorig jaar ook met iOS 6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |