wou het net zeggen, moet die niet eens in de OP komen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:29 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ] ?
Door een andere FOK!ker trouwens.
Nieuwe OP komt volgend jaar maart weer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:39 schreef isgeschiedenis het volgende:
Als degene ff alles herontwerpt
Plaats gewoon dat bandje eronderquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:42 schreef µ het volgende:
[..]
Nieuwe OP komt volgend jaar maart weer.
Tenzij iemand anders het wil doen dit jaar.
LAMBALquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:42 schreef µ het volgende:
[..]
Nieuwe OP komt volgend jaar maart weer.
Tenzij iemand anders het wil doen dit jaar.
Dit dus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:09 schreef mr-green het volgende:
Wij zitten te denken om volgend jaar naar Sziget te gaan ipv Lowlands.
Misschien ook wel goed na deze legendarische editie. Stoppen op je hoogtepunt
heb hem nog omquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:00 schreef iAvani het volgende:
[..]
Inderdaad! Die twee andere waren ook ekte lelijk
Ik ook hoesten en slijm uit m'n longen dat het een lieve lust is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:58 schreef Chell het volgende:
Ik heb Lowlands wel overleefd,maar loop wel nog steeds te hoesten en ook met zo'n schor stemgeluid. Dus helemaal goed ist nog nie
Hier ook geen post Lowlandsgezondheidsdip. Da's wel eens anders geweest. Weer was dit jaar echt perfect (op de regen van vrijdag na).quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit jaar gelukkig geen last van, begon ook wacht te kuchen de laatste zondag op LL. Maar het is vooralsnog meegevallen gelukkig.
Artikel op LL ook gelezen, en vroeg me toen al hardop af of ze hier nou verstandig aan had gedaanquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:07 schreef friekin_ het volgende:
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)gebruik#.UhuYcGRjZwY
Dat doe je toch zelf? Zeker als je 49 bent moet je beter weten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:02 schreef Byte_Me het volgende:
Ja ik hoorde het net op de radio. Aan de ene kant wel begrijpelijk, voorbeeld functie en zo, aan de andere kant wel een beetje zielig voor haar. Op lowlands maak je je niet zo druk om wat je zegt en zo, maar als het dan ineens in de krant staat...
met een pilletje en wat alcohol op? als ze nuchter was, was ze dom bezig ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat doe je toch zelf? Zeker als je 49 bent moet je beter weten.
Pfff. Je weet waar je mee bezig bent. Daar ben je echt zelf bij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
met een pilletje en wat alcohol op? als ze nuchter was, was ze dom bezig ja.
toch mooi, in zo'n zwart-wit wereld levenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Pfff. Je weet waar je mee bezig bent. Daar ben je echt zelf bij.
Niets zwart wit wereld. Je bent er zelf bij als je je mond opentrekt tegen een journalist.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
toch mooi, in zo'n zwart-wit wereld leven
Jij vergeet na een x aantal bier & pilletje dat je met naam en foto in een krantje wordt opgenomen? Ze was gewoon dom en heeft niet verder gedacht dat dit haar leven kan schaden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
met een pilletje en wat alcohol op? als ze nuchter was, was ze dom bezig ja.
Mja. Beetje onnadenken van de LL redactie, maar het mag wel. Maar dat je alles MAG plaatsne wat je bezoekers zeggen wil nog niet zeggen dat je alles MOET plaatsen. Ik ben een beetje in dubio. Zij had niet zo dom moeten zijn, de redactie had ook wat humaner kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 00:40 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Artikel op LL ook gelezen, en vroeg me toen al hardop af of ze hier nou verstandig aan had gedaanwiskundelerares (voorbeeldfunctie) en dan ff verkondigen dat je 5 pilletjes in een maand dropt
Als ze niet onder invloed was geweest had ze zich vast wel 2 keer bedacht voordat ze zulke openhartige uitspraken deed. Beetje onnadenkend van de LL-redactie ook om zoiets te plaatsen. Maarja, wel spraakmakend artikel (dat dan weer wel...dat dan weer wel)
Dat vergeet je niet, maar je denkt niet aan de consequenties.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:15 schreef portie het volgende:
[..]
Jij vergeet na een x aantal bier & pilletje dat je met naam en foto in een krantje wordt opgenomen? Ze was gewoon dom en heeft niet verder gedacht dat dit haar leven kan schaden.
Lowlands komt nu wel weer twee keer negatief in t nieuws door xtc. Had van vrienden begrepen dat de controles op bepaalde groepen toegenomen was. Jammer wel.
Nou ja, het is jammer dat je op een festival "niet even lekker jezelf kan zijn" omdat je er blijkbaar rekening mee moet houden welke foto waar komt en met welk verhaal erbij. Maar da's helaas het internet-tijdperk waarin we nu leven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:15 schreef portie het volgende:
[..]
Jij vergeet na een x aantal bier & pilletje dat je met naam en foto in een krantje wordt opgenomen? Ze was gewoon dom en heeft niet verder gedacht dat dit haar leven kan schaden.
Ik ben ook van mening dat het avond-publiek (en daarmee het harddrugs gebruik) steeds prominenter aanwezig is op Lowlands de laatste jaren. Ik zeg niet dat ik er last van heb, maar het valt wel degelijk op.quote:Lowlands komt nu wel weer twee keer negatief in t nieuws door xtc. Had van vrienden begrepen dat de controles op bepaalde groepen toegenomen was. Jammer wel.
Ik erger me niet aan de drugs bij het nachtpubliek. Ik erger me wel (steeds meer) aan het nachtpubliek zelf. Dat is natuurlijk over 1 kam scheren wat ik nu doe, maar ik merk wel degelijk een verschil ins feer en tolerantie tussen overdag en 's nachts. Alleen al met de reacties als je per ongeluk op iemands tenen staat in een drukke tent overdag vs 's nachts (bv een imagine dragons vs disclosure: "Ouch, ach don't worry kerel" vs "Ouch, doe normaal man, loop door man, eey man!"). Dat staat verder (denk ik) los van drugs wel of nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb me in die 3 jaar nog niet geërgerd aan drugs gebruikers. En dit jaar toch snachts redelijk in de Bravo gehangen, dus dat valt wel ook wel mee.
Had overal kunnen gebeuren. Gebeurt ook overal. Staat verder los van Lowlands inderdaad.quote:En ja dat er een dode is gevallen is erg jammer, maar dit soort dingen gebeuren nou eenmaal op uitgaansgelegenheden en valt de organisatie zelf niet aan te rekenen.
Nou ja, er is natuurrlijk nog zoiets als een wet die ook Lowlands moet handhaven natuurlijkquote:Ik als bezoeker maak me dus ook geen enkele zorgen na deze berichten. Aangezien een mens uiteindelijk nog zelf voor zijn eigen woorden en daden verantwoordelijk is.
Weet niet of het zo zeer het nachtpubliek is wat lomper is, merk wel dat de jonkies veel brutaler zijn, zowel overdag als 's nacht. Gewoon dwars door je heen willen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Dat is natuurlijk over 1 kam scheren wat ik nu doe, maar ik merk wel degelijk een verschil ins feer en tolerantie tussen overdag en 's nachts. Alleen al met de reacties als je per ongeluk op iemands tenen staat in een drukke tent overdag vs 's nachts (bv een imagine dragons vs disclosure: "Ouch, ach don't worry kerel" vs "Ouch, doe normaal man, loop door man, eey man!"). Dat staat verder (denk ik) los van drugs wel of niet
http://www.livexs.nl/rece(...)ag-17-augustus-2013/quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:51 schreef isgeschiedenis het volgende:
Iemand link naar originele artikel?
Vorig jaar totaal niet gezien maar dit jaar inderdaad meerdere keren dat ze dwars door mensen gingen wat onbegrijpelijk is...gedraag je gewoon normaal en respecteer iedereen dat blijft het leuk. ( niet alleen op LL maar ook in het normale uitgaan )quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Weet niet of het zo zeer het nachtpubliek is wat lomper is, merk wel dat de jonkies veel brutaler zijn, zowel overdag als 's nacht. Gewoon dwars door je heen willen.
En wellicht dat die dan 's avonds wat meer de overhand hebben dan overdag. Zou kunnen. Ik vond het iig erg opvallen, qua sfeer, blikken, mensen etc. Ieder jaar weer een beetje meer contrast tussen overdag en 's avonds.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Weet niet of het zo zeer het nachtpubliek is wat lomper is, merk wel dat de jonkies veel brutaler zijn, zowel overdag als 's nacht. Gewoon dwars door je heen willen.
Kwestie van mentaliteit ; Oh, Lowlands is wel chill dus dan is het vast geen probleem als ik een paar minuten voor de show nog naar de 1e rij probeer te komen. Maar goed, bij Nick Cave deden 2 Milfs (vroege vijftigers met een zonnebril nonchalant in het lange haar) dat ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:19 schreef Luni het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |