Ik vind het leuk spul en de mensen die die toko runnen in Alkmaar zijn ook superblijquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:50 schreef Perruche het volgende:
Bubbletea is vet lekker maar alleen als het van verse ingredienten wordt gemaakt, vaak is het can een poedertje en dat is niets.
Moe
Ja! Ze doen het nog, nog niet verweekt door de wodka whatsoever!quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:58 schreef Nallie het volgende:
Cool Co! Boven de 18 kan je ook nog best wat leren
Hoe gaat t met afvallen?
Lijstje:
O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd, 2 happen appeltaart
S: 20 km fietsen
L: salade van tomaat, komkommer, paprika, kikkererwten met yoghurtdressing, 2 zelfgemaakte speltcrackers met wat hummus
T: appel denk ik
D: Tuna avocado lettuce wraps
T: beetje kwark of yoghurt
Oh hema XD Had met chocola van hen ooit dat ie tussen de R en de A afbrakquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik wilde een Hema taart bestellen ivm verjaardag. Met de tekst "hiep hiep hoera".
[ afbeelding ]
"maximaal 14 tekens"![]()
Wie had je? Die ene met die tattoos?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef Probability het volgende:
De instructeur van pump was best leuk trouwensen hij geeft ook shape!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik wilde een Hema taart bestellen ivm verjaardag. Met de tekst "hiep hiep hoera".
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wie had je? Die ene met die tattoos?
quote:
Haha, geen boot gekocht/verkocht. Gescharreld wel een beetje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:57 schreef loveli het volgende:
Geen boot gekocht, niet gescharreld?
/vooroordeel
JOng en goddelijk, wat wil je nog meer?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:22 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha, geen boot gekocht/verkocht. Gescharreld wel een beetje.
Ik ben blijkbaar echt te voorspelbaar
De wraps waren stukken slaquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, vind je croissantjes echt lekker genoeg ? Niet liever wat volkoren iets?
Prachtig lijstje An!
Nallie, jij ook. Je hebt toch wel min. 2 wraps genomen?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
JOng en goddelijk, wat wil je nog meer?
wat ik mij dan afvraag: wat versta je onder scharrelen? flirten? zoenen? betasten? lafjes ertegen aan houden? keihard rampetampen voor 2 x keer ofzo?
[..]
wat ik mij dan afvraag: wat versta je onder scharrelen? flirten? zoenen? betasten? lafjes ertegen aan houden? keihard rampetampen voor 2 x keer ofzo?
Haha zo zou ik mezelf niet omschrijven, ik vind mezelf op fotos vaak tegenvallen.. Maar dit was niet echt scharrelen eigenlijk, ik vind als je iemand mee naar huis neemt voor meerdere keren het een scharrel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[..]
Hij zei dat ik maar vaak moest komen en de volgende keer vooraan moest staan zodat hij mij beter kon helpenquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
Eindstand:
O: 3 kleine bth (2x bio grillworst, 1x kokosolie)
S: buikspieren + pump
L: kleine portie gevulde pasta met tomatensaus, salade
T: beker yoghurtsmoothie met bosbessen
T: bth jamon serrano
D: kip, broccoli, kool en komkommer met satesaus
Smooth operatoooor, smooooooth operatoohoooor!quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha zo zou ik mezelf niet omschrijven, ik vind mezelf op fotos vaak tegenvallen.. Maar dit was niet echt scharrelen eigenlijk, ik vind als je iemand mee naar huis neemt voor meerdere keren het een scharrel.
Dat had bij de ene wel gekund, maar ik vind dat toch wat raar als je nauwelijks met elkaar kunt praten. Dus alleen beetje zoenen en strelen verder niet. Heel onschuldig dus
Zie post hierbovenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Hij zei dat ik maar vaak moest komen en de volgende keer vooraan moest staan zodat hij mij beter kon helpen
[..]
Jajajaja, zeker beetje jouw houdingen verbeteren en even voelen of je die gluteus maximus wel goed aanspant.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Hij zei dat ik maar vaak moest komen en de volgende keer vooraan moest staan zodat hij mij beter kon helpen
Hihi, geen problemen meequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jajajaja, zeker beetje jouw houdingen verbeteren en even voelen of je die gluteus maximus wel goed aanspant.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Mij aan zeilkampen - op de middelbare school inderdaad jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:51 schreef Nallie het volgende:
Strelen doet me echt denken aan middelbare school liefdes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |