abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131006150
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:23 schreef terdege het volgende:
Ik begrijp nooit waarom iedereen Sansa zo dom vindt. Het is een onschuldig meisje van 14? jaar oud in een omgeving waarin ze wordt mishandelt, waar ze niemand kan vertrouwen en haar vader is voor haar ogen vermoord. Ze heeft ook totaal geen macht om iets aan haar situatie te doen.
dat sansa dom is, is niet zo zeer een mening, maar een observatie en een voldongen feit ;)

daarnaast had ze kings landing kunnen verlaten met the hound aan het einde van seizoen 2 ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 9 september 2013 @ 22:52:04 #202
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_131007104
Sansa dom vinden :').. Zij is juist degene die iedereen overleeft man..
There is no rehab for stupidity.
pi_131007490
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Omdat ze mooi is, niet omdat ze slim is. Ze heeft weinig keus in wat ze doet.
pi_131007560
Ik vind haar niet perse dom, het past in het tijdsbeeld. Meisjes die ja en amen zeggen. Maar ik vind haar irritant in boek 1, in haar hoofd zitten vind ik heel vermoeiend (King Joffrey is zoooo mooiiii). Ze denkt ook alleen maar ja en amen, er komt in het begin gewoon niks uit. Later wel, maar dat wordt niet in de serie getoond :') Daar moeten ze echt iets mee doen hoor. Laten zien dat ze sterker is dan ze lijkt.
  maandag 9 september 2013 @ 23:02:27 #205
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_131007679
Oh ja en daarom ben je gelijk dom.. Ze ging niet met the Hound mee omdat ze dacht dat Stannis King's Landing in zou nemen, wat ook gebeurd zou zijn als Tywin Lannister niet om de hoek was wezen kijken..
Daarbij ben ik het niet eens met dat ze weinig keus heeft in wat ze doet, zij beslist zelf hoe ze reageert op situaties waar ze inderdaad geen invloed op heeft. Tyrion zei het ook al; you may survive us yet. Sansa *; .
pi_131007718
Ik zeg toch dat ik haar niet dom vind? :') Alleen irritant om te lezen
pi_131008165
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Oh ja en daarom ben je gelijk dom.. Ze ging niet met the Hound mee omdat ze dacht dat Stannis King's Landing in zou nemen, wat ook gebeurd zou zijn als Tywin Lannister niet om de hoek was wezen kijken..
Daarbij ben ik het niet eens met dat ze weinig keus heeft in wat ze doet, zij beslist zelf hoe ze reageert op situaties waar ze inderdaad geen invloed op heeft. Tyrion zei het ook al; you may survive us yet. Sansa *; .
Dom niet. Ik denk dat bakvis een betere omschrijving is. (In het begin met name)
BFF met GGMM
pi_131008222
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dom niet. Ik denk dat bakvis een betere omschrijving is. (In het begin met name)
Tja, wat wil je. Gewoon een naïef pubermeisje dat droomt van prinsen op witte paarden. En dat kan je beter niet doen in het GoT-universum :P
  maandag 9 september 2013 @ 23:22:56 #209
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_131008794
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik zeg toch dat ik haar niet dom vind? :') Alleen irritant om te lezen
Ik reageerde niet op jou :). De boeken (jaja, ik zal branden) laten veel duidelijker zien dat Sansa haar lesje qua ridders op witte paarden snel geleerd heeft..
pi_131009072
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:12 schreef MAHL het volgende:

[..]

Tja, wat wil je. Gewoon een naïef pubermeisje dat droomt van prinsen op witte paarden. En dat kan je beter niet doen in het GoT-universum :P
“Life is not a song, sweetling. Someday you may learn that, to your sorrow.”

;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_131009116
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ze leeft en overleeft bij de gratie van anderen en, nee, dat is geen bewuste keuze, maar ook tegelijkertijd niet iets waar ze zich tegen verzet in tegenstelling tot jaar jongere zusje, die ook zo behandeld wordt maar steeds kansen grijpt (of zelfs creëert) haar eigen lot te bepalen.

Ze is niet eens zo zeer een personage zoals ik haar zie. Simpelweg een fiche om mee te ruilen of later om te wisselen tegen Winterfell. Op haar beste dagen laat ze Joffrey kloterig lijken of Tyrion gul en begripvol of Littlefinger manipulatief. En als ze dan eens haar persoonlijkheid uit komt ze over als zelfingenomen en oppervlakkig.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_131013255
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:23 schreef terdege het volgende:
Ik begrijp nooit waarom iedereen Sansa zo dom vindt. Het is een onschuldig meisje van 14? jaar oud in een omgeving waarin ze wordt mishandelt, waar ze niemand kan vertrouwen en haar vader is voor haar ogen vermoord. Ze heeft ook totaal geen macht om iets aan haar situatie te doen.
Vind ik ook, ik vraag me daarom ook af wat de mensen die kritiek hebben in haar situatie zouden doen :')
In het boek wordt ook beter beschreven dat haar hoofsheid haar enige 'wapen' is.
  dinsdag 10 september 2013 @ 08:30:07 #213
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_131014016
Geen idee of deze al voorbij is gekomen, maar ik moest wel lachen
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-op-een-stokje.dhtml
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 10 september 2013 @ 09:13:20 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_131014757
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:12 schreef MAHL het volgende:

[..]

Beetje kleine meisje, dorp (nou ja, Winterfell), grote stad (Kings Landing) en de prins droom. Typisch tiener. Destijds hadden ze nog geen glitterende vampieren ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_131029500
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef RenRen- het volgende:

[..]

NEE. Zeker in het begin was het wennen. Maar ook toen ik alle karakters kenden, soms wordt er vrij essentiële informatie weggelaten uit de serie omdat er geen tijd voor is, wat het enorm verwarrend kan maken.

[..]

Ja, toen Aria het erover had dat ze met anderen reisde realiseerde ik me dat ik een groot stuk miste.

[..]

In dit geval is het toch ook zo? Ik snap het probleem niet.

En ik ga verhuizen naar het boektopic als ik verder ben met het boek dan waar de serie is gestopt, het is toch niet zo dat er nu nieuwe afleveringen komen *O*
Yup, maar ik vind het een beetje vervelend worden dat er altijd over 2 delen gesproken wordt. Ik heb gewoon netjes 5 boeken in totaal, niet 7.

Houdt er wel rekening mee dat er vanuit gegaan wordt dat je daar alles gelezen hebt, dus als je aDoD nog niet gelezen hebt, blijf er weg. Of je moet spoilers niet erg vinden. O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:48:37 #216
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_131045377
SPOILER: Casting
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_131045428
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:48 schreef DoomCow het volgende:
SPOILER: Casting
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hah, ik denk dat ik weet waarom ;)
pi_131049459
Sommige zijn al voorbij gekomen in het topic, maar Empire Online kwam gister met een aantal acteurs die een rol gaan spelen in het volgende seizoen.Foto's van acteurs in de spoilers.

Indira Varma - Ellaria Sand
SPOILER
Joseph Gatt - Styr, Magnar of Thenn.
SPOILER
Pedro Pascal - Prince Oberyn Martell, The Red Viper.
SPOILER
Roger Ashton-Griffiths - Mace Tyrell
SPOILER
pi_131059042
quote:
16s.gif Op maandag 9 september 2013 23:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Ik reageerde niet op jou :). De boeken (jaja, ik zal branden) laten veel duidelijker zien dat Sansa haar lesje qua ridders op witte paarden snel geleerd heeft..
Oke, dan begreep ik je verkeerd O+ Ja, dat bedoel ik.
pi_131059119
Nederlandse Daario. :P

Toch vind ik de switch eigenlijk geen goede zaak, ondanks dat de eerste Daario teleurstellend is.
Conscience do cost.
pi_131059265
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:41 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Oke, dan begreep ik je verkeerd O+ Ja, dat bedoel ik.
Sansa Stark, zonder dat ze het weet één van de mensen die de balans door kan laten slaan in haar voordeel. En ze weet het niet, ze weet het niet :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_131059329
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sansa Stark, zonder dat ze het weet één van de mensen die de balans door kan laten slaan in haar voordeel. En ze weet het niet, ze weet het niet :')
Littlefinger lijkt het wel te weten. Baas _O_
pi_131059359
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:52 schreef MAHL het volgende:

[..]

Littlefinger lijkt het wel te weten. Baas _O_
Tywin weet het ook in elk geval.
BFF met GGMM
  Forum Admin woensdag 11 september 2013 @ 14:54:37 #224
35723 crew  GGMM
pi_131059406
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ook niet... :'(
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_131059478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ook niet... :'(
Ze lijkt de sleutel naar het noorden, nu iedereen ervan uit gaat dat al haar broers dood zijn.
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')