dat sansa dom is, is niet zo zeer een mening, maar een observatie en een voldongen feitquote:Op maandag 9 september 2013 22:23 schreef terdege het volgende:
Ik begrijp nooit waarom iedereen Sansa zo dom vindt. Het is een onschuldig meisje van 14? jaar oud in een omgeving waarin ze wordt mishandelt, waar ze niemand kan vertrouwen en haar vader is voor haar ogen vermoord. Ze heeft ook totaal geen macht om iets aan haar situatie te doen.
Omdat ze mooi is, niet omdat ze slim is. Ze heeft weinig keus in wat ze doet.quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Sansa dom vinden.. Zij is juist degene die iedereen overleeft man..
Dom niet. Ik denk dat bakvis een betere omschrijving is. (In het begin met name)quote:Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Oh ja en daarom ben je gelijk dom.. Ze ging niet met the Hound mee omdat ze dacht dat Stannis King's Landing in zou nemen, wat ook gebeurd zou zijn als Tywin Lannister niet om de hoek was wezen kijken..
Daarbij ben ik het niet eens met dat ze weinig keus heeft in wat ze doet, zij beslist zelf hoe ze reageert op situaties waar ze inderdaad geen invloed op heeft. Tyrion zei het ook al; you may survive us yet. Sansa.
Tja, wat wil je. Gewoon een naïef pubermeisje dat droomt van prinsen op witte paarden. En dat kan je beter niet doen in het GoT-universumquote:Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dom niet. Ik denk dat bakvis een betere omschrijving is. (In het begin met name)
Ik reageerde niet op jouquote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik zeg toch dat ik haar niet dom vind?Alleen irritant om te lezen
“Life is not a song, sweetling. Someday you may learn that, to your sorrow.”quote:Op maandag 9 september 2013 23:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, wat wil je. Gewoon een naïef pubermeisje dat droomt van prinsen op witte paarden. En dat kan je beter niet doen in het GoT-universum
Ze leeft en overleeft bij de gratie van anderen en, nee, dat is geen bewuste keuze, maar ook tegelijkertijd niet iets waar ze zich tegen verzet in tegenstelling tot jaar jongere zusje, die ook zo behandeld wordt maar steeds kansen grijpt (of zelfs creëert) haar eigen lot te bepalen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Sansa dom vinden.. Zij is juist degene die iedereen overleeft man..
Vind ik ook, ik vraag me daarom ook af wat de mensen die kritiek hebben in haar situatie zouden doenquote:Op maandag 9 september 2013 22:23 schreef terdege het volgende:
Ik begrijp nooit waarom iedereen Sansa zo dom vindt. Het is een onschuldig meisje van 14? jaar oud in een omgeving waarin ze wordt mishandelt, waar ze niemand kan vertrouwen en haar vader is voor haar ogen vermoord. Ze heeft ook totaal geen macht om iets aan haar situatie te doen.
Beetje kleine meisje, dorp (nou ja, Winterfell), grote stad (Kings Landing) en de prins droom. Typisch tiener. Destijds hadden ze nog geen glitterende vampierenquote:Op maandag 9 september 2013 23:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, wat wil je. Gewoon een naïef pubermeisje dat droomt van prinsen op witte paarden. En dat kan je beter niet doen in het GoT-universum
Yup, maar ik vind het een beetje vervelend worden dat er altijd over 2 delen gesproken wordt. Ik heb gewoon netjes 5 boeken in totaal, niet 7.quote:Op maandag 9 september 2013 18:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NEE. Zeker in het begin was het wennen. Maar ook toen ik alle karakters kenden, soms wordt er vrij essentiële informatie weggelaten uit de serie omdat er geen tijd voor is, wat het enorm verwarrend kan maken.
[..]
Ja, toen Aria het erover had dat ze met anderen reisde realiseerde ik me dat ik een groot stuk miste.
[..]
In dit geval is het toch ook zo? Ik snap het probleem niet.
En ik ga verhuizen naar het boektopic als ik verder ben met het boek dan waar de serie is gestopt, het is toch niet zo dat er nu nieuwe afleveringen komen
SPOILER: CastingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:48 schreef DoomCow het volgende:
Hah, ik denk dat ik weet waaromSPOILER: CastingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joseph Gatt - Styr, Magnar of Thenn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedro Pascal - Prince Oberyn Martell, The Red Viper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roger Ashton-Griffiths - Mace TyrellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, dan begreep ik je verkeerdquote:Op maandag 9 september 2013 23:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik reageerde niet op jou. De boeken (jaja, ik zal branden) laten veel duidelijker zien dat Sansa haar lesje qua ridders op witte paarden snel geleerd heeft..
Ja, dat bedoel ik.
![]()
Nederlandse Daario.
Toch vind ik de switch eigenlijk geen goede zaak, ondanks dat de eerste Daario teleurstellend is.Conscience do cost.![]()
Sansa Stark, zonder dat ze het weet één van de mensen die de balans door kan laten slaan in haar voordeel. En ze weet het niet, ze weet het nietquote:Op woensdag 11 september 2013 14:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oke, dan begreep ik je verkeerdJa, dat bedoel ik.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Littlefinger lijkt het wel te weten. Baasquote:Op woensdag 11 september 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sansa Stark, zonder dat ze het weet één van de mensen die de balans door kan laten slaan in haar voordeel. En ze weet het niet, ze weet het niet![]()
![]()
Tywin weet het ook in elk geval.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Littlefinger lijkt het wel te weten. BaasBFF met GGMM![]()
Ik ook niet...quote:Op woensdag 11 september 2013 14:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sansa Stark, zonder dat ze het weet één van de mensen die de balans door kan laten slaan in haar voordeel. En ze weet het niet, ze weet het niet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: