abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130980722
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2013 10:14 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb nu de eerste 3 boeken uitgelezen, ben nu op iets van 27% van boek 4, en nu pas bij waar de serie is...

Ben benieuwd hoe karig seizoen 4 dan wordt...
Deel 3 bestaat uit 2 boeken he, je bent nog in deel 3 ;) Volgens mij wordt het alleen beter en beter. Ik wou dat ik sneller kon lezen. :') Ik ben nu op een kwart van 3-1. Ik was eerst al begonnen in 3-2, duurde even voor ik doorhad dat er iets niet klopte. Mijn e-reader zei namelijk alleen maar DEEL 3.
pi_130980979
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:20 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Deel 3 bestaat uit 2 boeken he, je bent nog in deel 3 ;) Volgens mij wordt het alleen beter en beter. Ik wou dat ik sneller kon lezen. :') Ik ben nu op een kwart van 3-1. Ik was eerst al begonnen in 3-2, duurde even voor ik doorhad dat er iets niet klopte. Mijn e-reader zei namelijk alleen maar DEEL 3.
Vraag me wel af of de mensen die de serie keken voordat ze de boeken lazen of ze alles snapten? Of dat ze steeds de helft van de personages vergaten en steeds dachten van 'wie is dat nou weer' :P
pi_130981123
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:30 schreef MAHL het volgende:

[..]

Vraag me wel af of de mensen die de serie keken voordat ze de boeken lazen of ze alles snapten? Of dat ze steeds de helft van de personages vergaten en steeds dachten van 'wie is dat nou weer' :P
Mijn man had er wel moeite mee ja :D
Als ik 'm voelde aankomen zei ik er vaak even "tussen neus en lippen" iets van, zo van "o, kijk, dat is die vent die in s1 dat paard in tweeën hakte". Was-ie er meteen weer bij :)
pi_130981199
quote:

[..]

:D _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_130981269
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:35 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Mijn man had er wel moeite mee ja :D
Als ik 'm voelde aankomen zei ik er vaak even "tussen neus en lippen" iets van, zo van "o, kijk, dat is die vent die in s1 dat paard in tweeën hakte". Was-ie er meteen weer bij :)
Nouja niet alsof de Mountain zo'n belangrijk personage is, sowieso zal hij hem ws niet herkend hebben omdat hij gerecast is :P
pi_130981304
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:40 schreef MAHL het volgende:

[..]

Nouja niet alsof de Mountain zo'n belangrijk personage is, sowieso zal hij hem ws niet herkend hebben omdat hij gerecast is :P
Het was maar een voorbeeld ;)
pi_130981487
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:12 schreef MAHL het volgende:

[..]

Huh, dat klopt niet. Of bedoel je deel 2 van boek 3?
Ja inderdaad, deel 2 van boek 3 ben ik nu.

Hoe wordt dat ingedeeld betreffende de serie ?

Aangezien seizoen 3 afgesloten werd met de Red Wedding ging ik er eigenlijk vanuit dat boek 3, deel 2 gewoon seizoen 4 zou worden.
pi_130981517
quote:

[..]

Dat zelfde probleem had ik dus ook :')
Boek 3 deel 2 begon inderdaad bij Yunkai, waar seizoen 3 geeindigd was, na 25 bladzijdes kwam ik d'r achter en ben ik begonnen in Boek 3 deel 1 :P
pi_130981672
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:12 schreef MAHL het volgende:

[..]

Huh, dat klopt niet. Of bedoel je deel 2 van boek 3?
Wanneer stoppen mensen nou eens met ervan uitgaan dat iedereen de uitgave heeft waarin aSoS opgedeeld is in twee boeken?

Daarnaast, serietopic, niet boektopic. *O*
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_130981724
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Aangezien seizoen 3 afgesloten werd met de Red Wedding ging ik er eigenlijk vanuit dat boek 3, deel 2 gewoon seizoen 4 zou worden.
Wordt het ws ook, met misschien een begin van boek 4 en boek 5 (die chronologisch tegelijkertijd lopen). Maar er gebeurt nog genoeg, dus echt leeg zal seizoen 4 niet worden.
  maandag 9 september 2013 @ 12:22:55 #191
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_130982288
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Daarom moet je ook gewoon alle boeken lezen }:|
吴 曼 迪
pi_130982348
quote:
17s.gif Op maandag 9 september 2013 12:22 schreef megamandy het volgende:

[..]

Daarom moet je ook gewoon alle boeken lezen }:|
Ga ik doen, ben druk bezig :)
Nu weer terug van vakantie, dus zal alleen wat langzamer gaan dan eerst :N
pi_130982639
quote:

[..]

Ik heb de eerste drie seizoenen gezien voordat ik aan de boeken begon, en vooral in seizoen een moest ik regelmatig even op imdb kijken wie nou precies familie was van wie, en wie aangetrouwd was en dergelijke, maar dat werd steeds minder, en nu kan ik het zowat dromen. Nu maar lezen tot dat seizoen 4 begint. Zonde dat we alweer bij zijn eigenlijk :P
  maandag 9 september 2013 @ 12:40:41 #194
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_130982647
Omg, boeken, HIJDENS KETTERVOLK HIER
pi_130983051
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef Gwywen het volgende:
In de serie zijn ze op dat na ook nog helemaal niet genoemd, dus je hoeft je niet te schamen ;)
Bedankt!
  maandag 9 september 2013 @ 13:21:14 #196
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_130983601
Boeken? :?
E-readers? :?

Ik heb BIJNA de neiging 't ook te doen. Bijna.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 9 september 2013 @ 13:33:54 #197
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_130983960
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:

ikke gelukkig niet, maar dat ligt meer aan het feit dat ik lesdixxies ben.

3 regels lezen en ik weet al niet meer waar ik ben 8)7
mee bekant vangde gin haas.
pi_130993457
quote:

[..]

NEE. Zeker in het begin was het wennen. Maar ook toen ik alle karakters kenden, soms wordt er vrij essentiële informatie weggelaten uit de serie omdat er geen tijd voor is, wat het enorm verwarrend kan maken.
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2013 11:50 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Dat zelfde probleem had ik dus ook :')
Boek 3 deel 2 begon inderdaad bij Yunkai, waar seizoen 3 geeindigd was, na 25 bladzijdes kwam ik d'r achter en ben ik begonnen in Boek 3 deel 1 :P
Ja, toen Aria het erover had dat ze met anderen reisde realiseerde ik me dat ik een groot stuk miste.
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

[..]

Wanneer stoppen mensen nou eens met ervan uitgaan dat iedereen de uitgave heeft waarin aSoS opgedeeld is in twee boeken?

Daarnaast, serietopic, niet boektopic. *O*
In dit geval is het toch ook zo? Ik snap het probleem niet.

En ik ga verhuizen naar het boektopic als ik verder ben met het boek dan waar de serie is gestopt, het is toch niet zo dat er nu nieuwe afleveringen komen *O*
pi_131003916
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:

gewoon doen! ik heb boek 1 uitgelezen deze zomer en ik moet zeggen, dat het een enorme verrijking is geworden voor mijn beeld van wereld van westeros, ook bepaalde personages/gebeurtenissen, waar in seizoen 1 maar weinig of niks over wordt verteld wordt in het boek uitgebreid beschreven

binnenkort maar eens a clash of kings regelen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_131005559
Ik begrijp nooit waarom iedereen Sansa zo dom vindt. Het is een onschuldig meisje van 14? jaar oud in een omgeving waarin ze wordt mishandelt, waar ze niemand kan vertrouwen en haar vader is voor haar ogen vermoord. Ze heeft ook totaal geen macht om iets aan haar situatie te doen.
pi_131006150
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:23 schreef terdege het volgende:
Ik begrijp nooit waarom iedereen Sansa zo dom vindt. Het is een onschuldig meisje van 14? jaar oud in een omgeving waarin ze wordt mishandelt, waar ze niemand kan vertrouwen en haar vader is voor haar ogen vermoord. Ze heeft ook totaal geen macht om iets aan haar situatie te doen.
dat sansa dom is, is niet zo zeer een mening, maar een observatie en een voldongen feit ;)

daarnaast had ze kings landing kunnen verlaten met the hound aan het einde van seizoen 2 ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 9 september 2013 @ 22:52:04 #202
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_131007104
Sansa dom vinden :').. Zij is juist degene die iedereen overleeft man..
There is no rehab for stupidity.
pi_131007490
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Sansa dom vinden :').. Zij is juist degene die iedereen overleeft man..
Omdat ze mooi is, niet omdat ze slim is. Ze heeft weinig keus in wat ze doet.
pi_131007560
Ik vind haar niet perse dom, het past in het tijdsbeeld. Meisjes die ja en amen zeggen. Maar ik vind haar irritant in boek 1, in haar hoofd zitten vind ik heel vermoeiend (King Joffrey is zoooo mooiiii). Ze denkt ook alleen maar ja en amen, er komt in het begin gewoon niks uit. Later wel, maar dat wordt niet in de serie getoond :') Daar moeten ze echt iets mee doen hoor. Laten zien dat ze sterker is dan ze lijkt.
  maandag 9 september 2013 @ 23:02:27 #205
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_131007679
Oh ja en daarom ben je gelijk dom.. Ze ging niet met the Hound mee omdat ze dacht dat Stannis King's Landing in zou nemen, wat ook gebeurd zou zijn als Tywin Lannister niet om de hoek was wezen kijken..
Daarbij ben ik het niet eens met dat ze weinig keus heeft in wat ze doet, zij beslist zelf hoe ze reageert op situaties waar ze inderdaad geen invloed op heeft. Tyrion zei het ook al; you may survive us yet. Sansa *; .
pi_131007718
Ik zeg toch dat ik haar niet dom vind? :') Alleen irritant om te lezen
pi_131008165
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Oh ja en daarom ben je gelijk dom.. Ze ging niet met the Hound mee omdat ze dacht dat Stannis King's Landing in zou nemen, wat ook gebeurd zou zijn als Tywin Lannister niet om de hoek was wezen kijken..
Daarbij ben ik het niet eens met dat ze weinig keus heeft in wat ze doet, zij beslist zelf hoe ze reageert op situaties waar ze inderdaad geen invloed op heeft. Tyrion zei het ook al; you may survive us yet. Sansa *; .
Dom niet. Ik denk dat bakvis een betere omschrijving is. (In het begin met name)
BFF met GGMM
pi_131008222
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 23:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dom niet. Ik denk dat bakvis een betere omschrijving is. (In het begin met name)
Tja, wat wil je. Gewoon een naïef pubermeisje dat droomt van prinsen op witte paarden. En dat kan je beter niet doen in het GoT-universum :P
  maandag 9 september 2013 @ 23:22:56 #209
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_131008794
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik zeg toch dat ik haar niet dom vind? :') Alleen irritant om te lezen
Ik reageerde niet op jou :). De boeken (jaja, ik zal branden) laten veel duidelijker zien dat Sansa haar lesje qua ridders op witte paarden snel geleerd heeft..
pi_131009072
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:12 schreef MAHL het volgende:

[..]

Tja, wat wil je. Gewoon een naïef pubermeisje dat droomt van prinsen op witte paarden. En dat kan je beter niet doen in het GoT-universum :P
“Life is not a song, sweetling. Someday you may learn that, to your sorrow.”

;(
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')