True, maar alsnog dom dat ze zich niet een klein beetje indekken of rekening houden met de mogelijkheid dat er iets van waarheid achter de dingen zit die ze wel horen. Ze weten immers wel van de drakenquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:28 schreef ems. het volgende:
[..]
De voornaamste Targaryen-informant voor de barlannisters (Jorah) stuurt ook geen informatie meer. Dus behalve hearsay hebben ze eigenlijk ook niets concreets om zich druk over te maken.

Voor mij kwam het in boek twee dat ik haar minder irritant ging vinden. Of tegen het einde van boek 1.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben pas bezig in het eerste boek, dus duurt nog even voordat ik ook daar getuige van wordt

Huh, dat klopt niet. Of bedoel je deel 2 van boek 3?quote:Op maandag 9 september 2013 10:14 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb nu de eerste 3 boeken uitgelezen, ben nu op iets van 27% van boek 4, en nu pas bij waar de serie is...
Ben benieuwd hoe karig seizoen 4 dan wordt...

Dat wordt absoluut geen karig seizoen kan ik je vertellen.quote:Op maandag 9 september 2013 10:14 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb nu de eerste 3 boeken uitgelezen, ben nu op iets van 27% van boek 4, en nu pas bij waar de serie is...

Deel 3 bestaat uit 2 boeken he, je bent nog in deel 3quote:Op maandag 9 september 2013 10:14 schreef So_Surreal het volgende:

Vraag me wel af of de mensen die de serie keken voordat ze de boeken lazen of ze alles snapten? Of dat ze steeds de helft van de personages vergaten en steeds dachten van 'wie is dat nou weer'quote:Op maandag 9 september 2013 11:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Deel 3 bestaat uit 2 boeken he, je bent nog in deel 3Volgens mij wordt het alleen beter en beter. Ik wou dat ik sneller kon lezen.
Ik ben nu op een kwart van 3-1. Ik was eerst al begonnen in 3-2, duurde even voor ik doorhad dat er iets niet klopte. Mijn e-reader zei namelijk alleen maar DEEL 3.

Mijn man had er wel moeite mee jaquote:Op maandag 9 september 2013 11:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vraag me wel af of de mensen die de serie keken voordat ze de boeken lazen of ze alles snapten? Of dat ze steeds de helft van de personages vergaten en steeds dachten van 'wie is dat nou weer'

quote:Op maandag 9 september 2013 11:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Deel 3 bestaat uit 2 boeken he, je bent nog in deel 3Volgens mij wordt het alleen beter en beter. Ik wou dat ik sneller kon lezen.
Ik ben nu op een kwart van 3-1. Ik was eerst al begonnen in 3-2, duurde even voor ik doorhad dat er iets niet klopte. Mijn e-reader zei namelijk alleen maar DEEL 3.

Nouja niet alsof de Mountain zo'n belangrijk personage is, sowieso zal hij hem ws niet herkend hebben omdat hij gerecast isquote:Op maandag 9 september 2013 11:35 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Mijn man had er wel moeite mee ja![]()
Als ik 'm voelde aankomen zei ik er vaak even "tussen neus en lippen" iets van, zo van "o, kijk, dat is die vent die in s1 dat paard in tweeën hakte". Was-ie er meteen weer bij

Het was maar een voorbeeldquote:Op maandag 9 september 2013 11:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nouja niet alsof de Mountain zo'n belangrijk personage is, sowieso zal hij hem ws niet herkend hebben omdat hij gerecast is

Ja inderdaad, deel 2 van boek 3 ben ik nu.quote:Op maandag 9 september 2013 11:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Huh, dat klopt niet. Of bedoel je deel 2 van boek 3?

Dat zelfde probleem had ik dus ookquote:Op maandag 9 september 2013 11:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]

quote:Op maandag 9 september 2013 11:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wanneer stoppen mensen nou eens met ervan uitgaan dat iedereen de uitgave heeft waarin aSoS opgedeeld is in twee boeken?quote:Op maandag 9 september 2013 11:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Huh, dat klopt niet. Of bedoel je deel 2 van boek 3?

Wordt het ws ook, met misschien een begin van boek 4 en boek 5 (die chronologisch tegelijkertijd lopen). Maar er gebeurt nog genoeg, dus echt leeg zal seizoen 4 niet worden.quote:Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja inderdaad, deel 2 van boek 3 ben ik nu.
Hoe wordt dat ingedeeld betreffende de serie ?
Aangezien seizoen 3 afgesloten werd met de Red Wedding ging ik er eigenlijk vanuit dat boek 3, deel 2 gewoon seizoen 4 zou worden.

Daarom moet je ook gewoon alle boeken lezenquote:Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja inderdaad, deel 2 van boek 3 ben ik nu.
Hoe wordt dat ingedeeld betreffende de serie ?
Aangezien seizoen 3 afgesloten werd met de Red Wedding ging ik er eigenlijk vanuit dat boek 3, deel 2 gewoon seizoen 4 zou worden.

Ga ik doen, ben druk bezigquote:Op maandag 9 september 2013 12:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon alle boeken lezen

Ik heb de eerste drie seizoenen gezien voordat ik aan de boeken begon, en vooral in seizoen een moest ik regelmatig even op imdb kijken wie nou precies familie was van wie, en wie aangetrouwd was en dergelijke, maar dat werd steeds minder, en nu kan ik het zowat dromen. Nu maar lezen tot dat seizoen 4 begint. Zonde dat we alweer bij zijn eigenlijkquote:Op maandag 9 september 2013 11:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vraag me wel af of de mensen die de serie keken voordat ze de boeken lazen of ze alles snapten? Of dat ze steeds de helft van de personages vergaten en steeds dachten van 'wie is dat nou weer'

Bedankt!quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:16 schreef Gwywen het volgende:
In de serie zijn ze op dat na ook nog helemaal niet genoemd, dus je hoeft je niet te schamen

ikke gelukkig niet, maar dat ligt meer aan het feit dat ik lesdixxies ben.quote:Op maandag 9 september 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Boeken?
E-readers?
Ik heb BIJNA de neiging 't ook te doen. Bijna.

NEE. Zeker in het begin was het wennen. Maar ook toen ik alle karakters kenden, soms wordt er vrij essentiële informatie weggelaten uit de serie omdat er geen tijd voor is, wat het enorm verwarrend kan maken.quote:Op maandag 9 september 2013 11:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, toen Aria het erover had dat ze met anderen reisde realiseerde ik me dat ik een groot stuk miste.quote:Op maandag 9 september 2013 11:50 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat zelfde probleem had ik dus ook
Boek 3 deel 2 begon inderdaad bij Yunkai, waar seizoen 3 geeindigd was, na 25 bladzijdes kwam ik d'r achter en ben ik begonnen in Boek 3 deel 1
In dit geval is het toch ook zo? Ik snap het probleem niet.quote:Op maandag 9 september 2013 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Wanneer stoppen mensen nou eens met ervan uitgaan dat iedereen de uitgave heeft waarin aSoS opgedeeld is in twee boeken?
Daarnaast, serietopic, niet boektopic.

gewoon doen! ik heb boek 1 uitgelezen deze zomer en ik moet zeggen, dat het een enorme verrijking is geworden voor mijn beeld van wereld van westeros, ook bepaalde personages/gebeurtenissen, waar in seizoen 1 maar weinig of niks over wordt verteld wordt in het boek uitgebreid beschrevenquote:Op maandag 9 september 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Boeken?
E-readers?
Ik heb BIJNA de neiging 't ook te doen. Bijna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |