Leuk om al die speculaties daaronder te lezenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:24 schreef GI het volgende:
[..]
http://winteriscoming.net/2013/08/treme-actor-joins-the-cast/
Hmm, welke acteur is niet op komen dagen voor seizoen 4?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Leuk om al die speculaties daaronder te lezen(niet doen als je de boeken niet gelezen hebt, niet iedereen heeft z'n vermoedens in spoilertags gezet)
Edit: als ik wat rondgoogle lees ik zelfs dat hij een prominente rol krijgt.
En dat hij dus een bestaande acteur gaat vervangen.
Hij is in Kroatië aan het filmen en moest zijn spieren trainen voor de rol. Vul de rest zelf maar in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, welke acteur is niet op komen dagen voor seizoen 4?
Zit zelf te denken aan Rattleshirt. Makkelijk te vervangen
Oh, dan kunnen we alle rollen uit het Noorden wel afstrepenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:59 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hij is in Kroatië aan het filmen en moest zijn spieren trainen voor de rol. Vul de rest zelf maar in.
Alleen KL lijkt op dit moment gefilmd te worden in Kroatië.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:12 schreef Gwywen het volgende:
Ik zit ineens te denken, welke onderdelen worden eigenlijk in Kroatië gefilmd? Ik zit maar aan Daenerys te denken, maar volgens mij wordt King's Landing in Kroatië gefilmd. Dan moeten we Michiel daar ergens zien te plaatsen.
Ik dacht in maltaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:29 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Alleen KL lijkt op dit moment gefilmd te worden in Kroatië.
Nope, dan had ik me al lang aangemeld als figurantquote:
Uit hetzelfde gebied jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:16 schreef Tanin het volgende:
Huisman als Thoros misschien? Ik bedoel, Melissandre en Thoros komen uit hetzelfde gebied, en dan zouden hun accenten misschien ook nog een beetje op elkaar lijken.
En was die niet onderweg naar King's Landing?
Valt mee. Wij horen het want hij is Nederlandsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:51 schreef Gwywen het volgende:
Heeft Huisman überhaupt een erg accent eigenlijk?
Oehquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:40 schreef Chevalric het volgende:
Volgens de link over Huisman gaat hij Daario spelen, als vervanging voor de acteur uit het afgelopen seizoen.
HBO serie over het wel en wee in New Orleans na Katrina. Inmiddels al een derde seizoen. Ben nu bij 2.quote:
Als dat nodig is vast wel. Maar Michiel Huisman speelt juist ook een Nederlander in Treme, dus het accent mag. Net als dat het accent van Carice mag omdat Melissandre uity een andere streek komt.quote:En ik mag aannemen dat shows van dit formaat toch wel zoiets als een accent coach hebben?
Ja, inderdaad. Niks mis met accenten, zolang ze maar passen. En ik heb geen problemen met het accent van Caricequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HBO serie over het wel en wee in New Orleans na Katrina. Inmiddels al een derde seizoen. Ben nu bij 2.
[..]
Als dat nodig is vast wel. Maar Michiel Huisman speelt juist ook een Nederlander in Treme, dus het accent mag. Net als dat het accent van Carice mag omdat Melissandre uity een andere streek komt.
Dat gezeik over die accenten steedsIEDEREEN heeft een accent.
Alleen deze valt ons op omdat wij zelf nou eenmaal Nederlands zijn
Ik denk dat 9 van de 10 Fokkers het slechter zouden doen dan die twee
Ik begon alleen maar over een eventueel accent omdat dat te maken kán hebben met de grootte van de rol (en dus van invloed op het speculerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HBO serie over het wel en wee in New Orleans na Katrina. Inmiddels al een derde seizoen. Ben nu bij 2.
[..]
Als dat nodig is vast wel. Maar Michiel Huisman speelt juist ook een Nederlander in Treme, dus het accent mag. Net als dat het accent van Carice mag omdat Melissandre uity een andere streek komt.
Dat gezeik over die accenten steedsIEDEREEN heeft een accent.
Alleen deze valt ons op omdat wij zelf nou eenmaal Nederlands zijn
Ik denk dat 9 van de 10 Fokkers het slechter zouden doen dan die twee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |