quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Daar hoort wel een fotootje bij:
[ afbeelding ]
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Lief
Zoals ouders over hun kinderen praten praten Lotusss en ik over onze katten
Dat kan ik me ook voorstellen...quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet...
Ook goedemorgen en een speciaal welkom voor Diaan.
Voor mijn MLV moest ik in 22 minuten 5km lopenquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:28 schreef iamredleader het volgende:
terug van een run: 4km in 28min
![]()
Diaan, welkom terug! Hoop dat de poes zich gauw meldt
Joggenquote:
Dan wordt het inderdaad tijd om naar huis te gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Vakantie nadert z'n end al weer. Het weer wordt ook minder dus binnenkort weer op huis aan...
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge![]()
Och, is ze nou nog steeds niet terug Diaan?![]()
Liever jij dan ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:34 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, ik ben nog aan het trainen. Mij gaat het meer om endurance dan snelheid; over twee weken 18,5 kilometer hel![]()
Mocht iemand het gemist hebben: 8 september doe ik mee met de strongmanrun in Hellendoorn.
Heerlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Over 2 weken hebben wij vakantie, 10 dagen Engeland
Liever jullie dan wij; na de run gaan we 5 daagjes in de Ardennen vakantievierenquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Over 2 weken hebben wij vakantie, 10 dagen Engeland
Hier is die run ook, maar die skip ik ook...quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:34 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, ik ben nog aan het trainen. Mij gaat het meer om endurance dan snelheid; over twee weken 18,5 kilometer hel![]()
Mocht iemand het gemist hebben: 8 september doe ik mee met de strongmanrun in Hellendoorn.
hahahahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heerlijk.
Ik ben wel blij dat ik na 4 weken vakantie weer aan het werk ben. Die laatste week van de vakantie werden de kinderen erg vervelend.
Je gaat 'm skippend doen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:39 schreef MadMaster het volgende:
Hier is die run ook, maar die skip ik ook...
Anders hebben we dit nogquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is die run ook, maar die skip ik ook...
Gisteren weer op de berg door mijn knie gegaan (een soort van traditie als ik hier ben), dus ik ben al blij als ik gewoon kan lopen...
Was echt niet leuk, heb serieus overwogen om eerder aan het werk te gaan om het huis te ontvluchten.quote:
Ik kan me, en ik wil me, er niks bij voorstellenquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was echt niet leuk, heb serieus overwogen om eerder aan het werk te gaan om het huis te ontvluchten.Het was gewoon tijd voor ze om weer naar school te gaan.
Duwen? Deze is toch gemotoriseerd?quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij in het mandje, een ander die duwt!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kan me, en ik wil me, er niks bij voorstellen
Ik zie helaas geen V12 motorblok, gaat dus helaas toch duwen wordenquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duwen? Deze is toch gemotoriseerd?
Met alle respect hoorquote:
Geduld is wel iets wat je moet hebben met kinderen, ja. Ik vind het soms lastig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met alle respect hoor
Maar ik heb het geduld niet met kinderen, dat is een vage ziekte van me
Onze andere is ook eens 2 weken weg geweest. Maar het is zo niet iets voor deze om zo lang weg te zijn. Die is erg trouw. we wachten af...quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:45 schreef wyccie het volgende:
Diaan, ik hoop dat ze zich snel meldt. Ik ken er eentje die na 3 weken terug is gevonden.
Red, hoe ver kwam je nou met je duurloop?
Ik doe de 11e een loopje van 7km hier, over de brug die dan een beetje op en neer gaat als we er met z'n allen op lopen.
Daarna staat er een van 6.5, 10, 21 en 15 gepland.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Diaanleuk dat je weer eens meepost
En echt balen dat jullie poes nog niet terug is
Hier in huis is ook bijna niets meer te vinden. Vanmiddag maar eens flink boodschappen doen. Gisteren konden we niet ivm voetbaltoernooi.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Fris gedouched en zo maar eens een ontbijtje buiten de deur zien te scoren.
Voorraden in huis raken op...
Boodschappen doen op zondag gaat hier niet, da's vloeken in de kerk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier in huis is ook bijna niets meer te vinden. Vanmiddag maar eens flink boodschappen doen. Gisteren konden we niet ivm voetbaltoernooi.
Logisch dat je dan geen inkopen meer doet..quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boodschappen doen op zondag gaat hier niet, da's vloeken in de kerk.
Maar omdat we morgen vertrekken hebben we bewust geen inkopen meer gedaan...
Mogguh iedereenquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:46 schreef Tinuviel het volgende:
Diaan, hopelijk komt de kat toch terug. Ik duim voor jullie.
Hier is school ook begonnen, nog even in groep 1, maar hij vind het zo leuk. Kan ook al echt veel: klein beetje rekenen, tellen, cijfers en wat letters lezen.
MM, jammer dat de vakantie weer voorbij is.
10 dagen Engeland klinken zeker ook leuk.
Moet straks ook nog boodschappen doen. En even de ingrediënten uitzoeken voor de taarten, die ik volgend weekend maak.
Omnomnom!quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zometeen proberen een cakerol te maken, gevuld met aardbeien en banketbakkersroom
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:49 schreef MaJo het volgende:
Diaan!leuk dat je weer even langskomt
was leuk om jullie weer even te zien op lowlands! Alles nog goed gekomen met peace en zijn maat? Ze waren behoorlijk lam
prettige vakantie!quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zij (ik) die gaan reizen groeten u. Tijd om te gaan boarden
Voor een Belgische Grand Prix viel ie mij tegenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Tijd om weer eens een keer F1 te kijken op de BBC
veel te mooi weer was het.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor een Belgische Grand Prix viel ie mij tegen
Ik was niet lam, verre van zelfs. Die vriend van mij is 's nachts onder onze begeleiding naar zijn tent gebrachtquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:49 schreef MaJo het volgende:
Diaan!leuk dat je weer even langskomt
was leuk om jullie weer even te zien op lowlands! Alles nog goed gekomen met peace en zijn maat? Ze waren behoorlijk lam
quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
risico van lam zijn, dubbele tong
En die auto's zijn tegenwoordig ook te betrouwbaar. Vroeger vlogen ze nog wel eens onverwacht in de fikquote:
Vorige keer 9,5km, komende week staat dinsdag een 8, vrijdag een 10 en zondag of maandag een 15 op de planningquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:45 schreef wyccie het volgende:
Red, hoe ver kwam je nou met je duurloop?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En![]()
Diaan! Leuk dat je er weer eens bent
Thnx.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Diaan!!![]()
Leuk dat je er weer bent
hee LB..quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
Heeee Diaan!
Hoe gaat t?? Kat kwijt?
in plaats van dat je nou met mij en B. kletste...quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb hardgelopeniets van 200 meter, 2x op en neer rennend, uitlopen aan begin en eind. En nu eens kijken of ik dit a) kan volhouden en b) kan uitbouwen naar een fatsoenlijk rondje
dit was alleen maar om Etc te plagenquote:
Oef, twee dagen na je 10km gelijk al 5 km ophogen is niet erg verantwoord. Ik hoop dat je er geen last van krijgt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:34 schreef iamredleader het volgende:
Vorige keer 9,5km, komende week staat dinsdag een 8, vrijdag een 10 en zondag of maandag een 15 op de planning
Bedankt, maar ik bedoelde eigenlijk 's avondsquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In het seizoen tussen 8 en 9 's morgens. Je hebt altijd mensen die vroeg vertrekken.
En als je aanklopt en ze doen niet open dan ben je te vroeg....
oh dat staat er verkeerd. De straat was 200 meter lang, ik heb op en neer gerendquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht...
Waarom heb je 'maar' 200 meter gelopen?
Last van je knie of...?
waren jullie om half 9 nog aan het kletsenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
in plaats van dat je nou met mij en B. kletste...![]()
![]()
Je hebt wat gemist
Het idee is ook niet 10km rennen en dan 2 dagen later 15km rennen. Ik wil wel de 15 een keer hebben afgelegd alvorens een 18,5 te doen. En ik heb al een keer de 9,5 gedaan, geen last gehadquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oef, twee dagen na je 10km gelijk al 5 km ophogen is niet erg verantwoord. Ik hoop dat je er geen last van krijgt.
Eerst opwarmen, stretchen, rekken en inlopen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 06:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat staat er verkeerd. De straat was 200 meter lang, ik heb op en neer gerend
Praktisch overgeslagenquote:Op maandag 26 augustus 2013 07:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eerst opwarmen, stretchen, rekken en inlopen?
Wtf, word je als werknemer ook niet echt blij van...quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:19 schreef iamredleader het volgende:
Tevensmogguh
![]()
Vandaag naar het hoofdkantoor! Bijeenkomst voor alle intern relatie managers en assistenten van dit bedrijf. En naar alle verwachtingen worden we collectief ontslagen en mogen dan solliciteren op onze eigen functies; met dien verstande dat er een hoop minder functies over zullen zijn straks.
Eigenlijk prima; op deze wijze kan men op kwaliteit selecteren en niet puur afspiegelen op gewerkte jaren in een leeftijdscategorie. Persoonlijk schat ik m'n kansen dan ook heel redelijk. Maar spannend is het wel
Ik vind het altijd zo bijzonder dat dat zomaar kan enzoquote:Op maandag 26 augustus 2013 07:19 schreef iamredleader het volgende:
Tevensmogguh
![]()
Vandaag naar het hoofdkantoor! Bijeenkomst voor alle intern relatie managers en assistenten van dit bedrijf. En naar alle verwachtingen worden we collectief ontslagen en mogen dan solliciteren op onze eigen functies; met dien verstande dat er een hoop minder functies over zullen zijn straks.
Eigenlijk prima; op deze wijze kan men op kwaliteit selecteren en niet puur afspiegelen op gewerkte jaren in een leeftijdscategorie. Persoonlijk schat ik m'n kansen dan ook heel redelijk. Maar spannend is het wel
Iedereen ontslaan en dan een aantal weer aannemen? Is het niet goedkoper om gewoon een deel te ontslaan?quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:19 schreef iamredleader het volgende:
Tevensmogguh
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |