quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:21 schreef Studeur het volgende:
ik voel me echt een junk
het plan was de hele avond geen harddrugs maar ik vond een zakje met een klein stukje pil op de grond en die heb ik genomen
het valt me nog mee dit, geweldige avond gehad zonder drugs, alleen maar gezopen.quote:
kom hier chillenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zit fucking stoned voor de tempelier en verveel me dood
Nou oke danquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
het valt me nog mee dit, geweldige avond gehad zonder drugs, alleen maar gezopen.
maar dat stukje pil voelt wel lekker nu
ja daagquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben met de busKom jij hierheen!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja daag
ik heb genoeg bewogen voor vandaag. heb zowat 5 kilometer lopen dwalen door t bos om mn fiets te zoeken. maar je bent welkom
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
Ga naar een dame toe, aardappel.
Hoe moet ik godsnaam in Heemstede komen zonder fietsquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja daag
ik heb genoeg bewogen voor vandaag. heb zowat 5 kilometer lopen dwalen door t bos om mn fiets te zoeken. maar je bent welkom
Whahahahaquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb een heel kort broekje aan
quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe moet ik godsnaam in Heemstede komen zonder fietsIk heb een heel kort broekje aan
nee ik zit half in slaap te vallen hierquote:
Hoelang is het fietsen naar krul?quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee ik zit half in slaap te vallen hier
vermoeiende avond gehad
20 minuutjes denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoelang is het fietsen naar krul?
Kom snel want ik ga zo wegquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik neem de trein/fiets/vliegend tapijt wel naar je mi bby
waar de neuk gaat dit over?quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:19 schreef Sardu het volgende:
Whehe weleens staan pissen in zo'n plee met een 'duikplank' en dag het schuim van je pis opde duikplank een,afro vormt?
Zoniet, ik wel
Uuuuuhm..quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:19 schreef Sardu het volgende:
Whehe weleens staan pissen in zo'n plee met een 'duikplank' en dag het schuim van je pis opde duikplank een,afro vormt?
Zoniet, ik wel
Die typetjes die bij elke stop op STOP drukken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:18 schreef krullenbolletje het volgende:
3 beveiligers voor 2 mensen hier in de nachtbus
jij bent gevaarlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:18 schreef krullenbolletje het volgende:
3 beveiligers voor 2 mensen hier in de nachtbus
fucking geweldig ja!!!quote:
Klinkt super nicequote:Op zondag 25 augustus 2013 02:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
fucking geweldig ja!!!
dus de sloot doorgegaan en toen snel kleren aan en de menigte ingerend. toen mensen van decibel gemeet en daar een bazenavond mee gehad bij de q-dance stage (hardstyle)fucking mooie eindshow met vuurwerk enzo
![]()
alleen de terugweg was ik verdwaald maar gelukkig kwam ik backstage iemand tegen die mij een fles drank gaf voor de verdwaaldheid.
Held.quote:Op zondag 25 augustus 2013 02:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
fucking geweldig ja!!!
dus de sloot doorgegaan en toen snel kleren aan en de menigte ingerend. toen mensen van decibel gemeet en daar een bazenavond mee gehad bij de q-dance stage (hardstyle)fucking mooie eindshow met vuurwerk enzo
![]()
alleen de terugweg was ik verdwaald maar gelukkig kwam ik backstage iemand tegen die mij een fles drank gaf voor de verdwaaldheid.
nee die was te brak dus ik ben alleen gegaanquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Klinkt super niceWas je maat nog mee? en ja ik las dat je door het bos liep ofzo
Ah Nice dat je alsnog een Chille avond hebt gehadquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee die was te brak dus ik ben alleen gegaanfuck dat het was het sowieso waard. ik ga dit vaker doen, het is een soort van sport om gratis binnen te komen bij festivals, en het geeft zo'n heerlijke adrenalinekick dat je de hele avond strak staat zonder drugs.
Wij hadden voorgedraaide jointsquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga de laatste voor vanavond draaien
dat klinkt zoals ik me voelde na decibelquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
Lopen op de maat van niet bestaande muziek
Geweldig is dat tochquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat klinkt zoals ik me voelde na decibel
helemaal los gaan op t geluid van auto's waar we hardcore in hoorden![]()
Fucking vetquote:
No time to. Explain.quote:
Kon je trouwens nou dinsdagquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:18 schreef Studeur het volgende:
nog 1 peukie en nog 1 keer dat filmpje kijken dan maar
ben verslaafd aan dat terugzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
waarschijnlijk niet, moet om 6 uur op werk zijn dus..quote:Op zondag 25 augustus 2013 03:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kon je trouwens nou dinsdag
Jammerquote:Op zondag 25 augustus 2013 03:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet, moet om 6 uur op werk zijn dus..
Zoiets ja. Er was vuur er was brandeer. Brandweer ging niet strippenquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 04:45 schreef Unscrewed het volgende:
Dus ik kom net tg van uit gaan en net kwam ik gewoon eeven zuipen en toen werden het opeens 10biertjes ofzo en opeens kwam en meeisje die zei dat ik moest lachen want ik zou leuker zijn dan en toen begon ze te schuren en opeens stopte de tijd en toen werd qlles raar fucking dronken want dronk meet maar die chick was zo lekker maqr opeens zat ik op mihn fiets nar huis politie hield me nog tegen maqr fietete gewon weg lol wat een kingols en ze pakte een jongentje bij zijn keel wat een flikkers daar om heten ze flikken nou ik lit nu in mijn bed yeloof ik dus welterueten lieve fokkertje es w e snow
Dus ik kom net tg van uit gaan en net kwam ik gewoon eeven zuipen en toen werden het opeens 10biertjes ofzo en opeens kwam en meeisje die zei dat ik moest lachen want ik zou leuker zijn dan en toen begon ze te schuren en opeens stopte de tijd en toen werd qlles raar fucking dronken want dronk meet maar die chick was zo lekker maqr opeens zat ik op mihn fiets nar huis politie hield me nog tegen maqr fietete gewon weg lol wat een kingols en ze pakte een jongentje bij zijn keel wat een flikkers daar om heten ze flikken nou ik lit nu in mijn bed yeloof ik dus welterueten lieve fokkertje es w e snow
hehequote:Op zondag 25 augustus 2013 12:20 schreef Unscrewed het volgende:
Wat...
Ik kan me herinneren dat ik dat toch veel beter had getypt dan wat ik nu lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |