Sowieso, dat ding heeft echt 1000 science aan boord, van Duna en Ike. En Jeb, niet te vergeten.quote:
Nog niemand die op mijn vraag antwoorde.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:04 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand trouwens wat die nieuwe stage is? Hij doet blijkbaar niks?
welke stage? De cockpit?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:04 schreef Rezania het volgende:
Weet iemand trouwens wat die nieuwe stage is? Hij doet blijkbaar niks?
neequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:25 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja dat pod icoontje, weet jij wat dat is?
crew repport in carreer. geen idee wat het doet in sandboxquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:25 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ja dat pod icoontje, weet jij wat dat is?
Kan je die er dan vaker in doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
crew repport in carreer. geen idee wat het doet in sandbox
Dat doen ze nu ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:02 schreef Rezania het volgende:
Kunnen ze niet eens wat nieuwe landingspoten introduceren? Een paar die automatisch corrigeren voor oneffenheden in het landschap? Mijn maanlander flikkert steeds om.
Automatisch corrigeren? Hoe dan? Die van mij kunnen in- en uitklappen, meer niet.quote:
Nah, het werkt absoluut nog niet goed, maar er zitten in ieder geval hydraulics in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Automatisch corrigeren? Hoe dan? Die van mij kunnen in- en uitklappen, meer niet.
Ben je belg geworden rez?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
Jezus, naar Eelo zien te geraken duurt lang zeg.
Alt+F12quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Als ik in space ben is mn brandstof op
Amai, ik zie het nu, nondedju.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Het duurde dan ook echt 5 jaar of zo en een cheat om er te komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef MissionPhailed het volgende:
Eeloo ... Ben ik nog nooit geweest.![]()
Binnenkort effe een nieuwe videokaartje scoren (GTX650 of 660 denk ik) en het spel weer eens aanslingeren. Moeilijkste planeet om te bereiken vind ik toch wel Moho; heb geregeld meegemaakt dat ik de invloedssfeer binnenging en gewoon dik 4 km/s moest wegfikken.
Moho, man man man. Wat een treurnis is dat hé. Ik ben er nu mee bezig en na 6 keer launchen is mijn raket nog niet uit kerbin orbit gekomen. Constant catastrofic failures.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef MissionPhailed het volgende:
Eeloo ... Ben ik nog nooit geweest.![]()
Binnenkort effe een nieuwe videokaartje scoren (GTX650 of 660 denk ik) en het spel weer eens aanslingeren. Moeilijkste planeet om te bereiken vind ik toch wel Moho; heb geregeld meegemaakt dat ik de invloedssfeer binnenging en gewoon dik 4 km/s moest wegfikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |