Dat ziet er goed uit! Hoop dat er binnen het komende jaar wel een multiplayer is, dat zou het voor mij écht afmakenquote:
Yes, eindelijk career mode.quote:
kan je die troep in stock refuelen op de base, of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:02 schreef Jotcha het volgende:
[ afbeelding ]
mijn laatste bouwselHet vliegtuig komt tot 60km hoog en laat daar de raket los. Deze kan je dan snel in een baan rond de aarde brengen, waarna je het vliegtuig moet landen. Dit alles zonder verlies van onderdelen/boosters etc., dus alvast vooruitlopend op de career als daar budgetten in komen
Je kan ze als ze geland zijn "ophalen". Dan verdwijnen ze en komen je kerbals terug. In de career krijg je dan waarschijnlijk de onderdelen terug, boosters en stuwraketten gaan verloren zegmaar. Een andere manier is om een tankauto te maken met een docking port, net zoals die nu op de neus zit en dan fuel te transferren. Maar dan is je tankauto natuurlijk weer leegquote:Op dinsdag 17 september 2013 23:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kan je die troep in stock refuelen op de base, of hoe werkt dat?
Sciencequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:36 schreef MissionPhailed het volgende:
Mwah ... vind het een mindere update. Ik blijf 'plakken' bij 0.21 omdat er buiten de careermode praktisch geen veranderingen zijn doorgevoerd. Careermode laat mij sowieso koud.
Fok Challenge?quote:
Mwa, kan. Het is wel te doen. Ik heb wel hopeloos gefaald, omdat een van mijn engines afbrak. Nou zit Jeb na een 200 dagen lange ruimtereis vast op Duna.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:42 schreef Reintji het volgende:
[..]
Fok Challenge?
Vind die career wel leuk, je moet echt beter nadenken over wat je doet. Eerste vlucht was een parabool met zachte landing, tweede een 100x100 orbit met een veilig landing van de capsule. Kijken waar de derde heen gaat.
Maar met minimale middelen wel op Duna!quote:Op maandag 21 oktober 2013 04:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Mwa, kan. Het is wel te doen. Ik heb wel hopeloos gefaald, omdat een van mijn engines afbrak. Nou zit Jeb na een 200 dagen lange ruimtereis vast op Duna.
SAR missie starten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 04:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Mwa, kan. Het is wel te doen. Ik heb wel hopeloos gefaald, omdat een van mijn engines afbrak. Nou zit Jeb na een 200 dagen lange ruimtereis vast op Duna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |