SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door wolfrolf op 25-08-2013 19:30:29 ]lekker faxen heel de dag echt genot
RIP beleid.quote:TERMS AGREED FOR WILLIAN
Posted on: Sun 25 Aug 2013
Chelsea Football Club can confirm an agreement has been reached with both Willian and his club Anzhi Makhachkala for the transfer of the Brazilian player.
The transfer is subject to a work permit hearing on Wednesday.
Chadli weer in de basis. Hoe doet hij het eigenlijk tot dusver bij Tottenham ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:31 schreef sausagin het volgende:
Spurs : Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Rose; Capoue, Dembele, Paulinho; Townsend, Soldado, Chadli
Swansea : Vorm , Rangel, Chico Flores, Williams, Davies, Canas, De Guzman , Shelvey, Routledge, Hernandez, Michu
Geen idee , heb nog geen wedstrijd van spurs gezien dit seizoen. Ben dus nu wel benieuwd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Chadli weer in de basis. Hoe doet hij het eigenlijk tot dusver bij Tottenham ?
Mag nog wel wat creativiteit bij op het Spurs middenveld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:31 schreef sausagin het volgende:
Spurs : Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Rose; Capoue, Dembele, Paulinho; Townsend, Soldado, Chadli
Swansea : Vorm , Rangel, Chico Flores, Williams, Davies, Canas, De Guzman , Shelvey, Routledge, Hernandez, Michu
Tadic halenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag nog wel wat creativiteit bij op het Spurs middenveld.
aan het beschikbare geld zal het niet liggenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag nog wel wat creativiteit bij op het Spurs middenveld.
Benieuwd wie ze nu gaan halen, nu Willian naar Chelsea gaat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan het beschikbare geld zal het niet liggen
Ik ook welquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wie ze nu gaan halen, nu Willian naar Chelsea gaat.
Ja maar welke naam is haalbaar danquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, ze moeten wel met een naam komen om Bale te vervangen
Geen idee maar ze hebben natuurlijk wel een aardig bedrag te bestedenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar welke naam is haalbaar dan.
100 miljoenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee maar ze hebben natuurlijk wel een aardig bedrag te besteden
Nee die is al over the hill. Ze gaan wel Lamela halen en krijgen Coentrao volgens mij. Dan nog een goede aanvallende middenvelder halen en kunnen ze wel meedoen om de CL plaatsen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden Kaká in die verkoop van Bale moeten betrekken of zo
Dat denk ik niet maar hij is inmiddels wel ouder dan ik dacht, eeuwig zonde van zo'n voetballerquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die is al over the hill. Ze gaan wel Lamela halen en krijgen Coentrao volgens mij. Dan nog een goede aanvallende middenvelder halen en kunnen ze wel meedoen om de CL plaatsen.
Bij Real Madrid heeft hij het al niet waargemaakt. Is gewoon over met hem.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar hij is inmiddels wel ouder dan ik dacht, eeuwig zonde van zo'n voetballer
Dat is natuurlijk het probleem als je alleen namen haalt en niet kijkt naar de capaciteiten, doen ze nu met Bale weerquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Real Madrid heeft hij het al niet waargemaakt. Is gewoon over met hem.
Daarom moet Spurs niet hetzelfde doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het probleem als je alleen namen haalt en niet kijkt naar de capaciteiten, doen ze nu met Bale weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |