Zoiets proef ik vanaf het i-net.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:22 schreef hexje het volgende:
[..]
Kaartjes bij de blokker waren uitverkocht?
Ik kan je er wel eentje van 17,50 verkopen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:22 schreef Drugshond het volgende:
Bij Blokker online niet voorraadig, voor 15.50 euro
UPDATE. Deze actie is bij Albert Heijn niet meer leverbaar, maar nog wel verkrijgbaar bij Treinkaartkorting, tegen een tarief van ¤ 23,99
My Bad.
Die e-dingen staan toch op naam ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan je er wel eentje van 17,50 verkopen.
Bij de blokkers bij mij in de buurt maakte ze er geen reclame meer voor. Dus ook ik vis achter het net als het om de kaartjes gaat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zoiets proef ik vanaf het i-net.
Nee, want ik heb mijn code nog niet gebruikt.quote:
Dat is wel het handige aan die e-tickets, je bent gewoon in 20 minuten klaar en hebt je kaartje binnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:45 schreef Drugshond het volgende:
Dat is nog eens snel zaken doen....love it.
Waarom ga je niet?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel het handige aan die e-tickets, je bent gewoon in 20 minuten klaar en hebt je kaartje binnen.
En veel plezier in Rotterdam heh. Dat was namelijk het kaartje waarmee ik zelf naar Rotterdam zou gaan
eeuwfeest PSV.quote:
Weet ik, ik wist upfront dat je geen bullshit aan het verkopen was. Had ook geen enkele zin om af te dingen gewoon snel regelen dat het (final) op de rails staat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel het handige aan die e-tickets, je bent gewoon in 20 minuten klaar en hebt je kaartje binnen.
En veel plezier in Rotterdam heh. Dat was namelijk het kaartje waarmee ik zelf naar Rotterdam zou gaan
Tja, ik woon in EHV, geef wel iets(jes) om voetbal, maar mijn eerste live voetbalwedstrijd moet ik nog meemaken.quote:
Ja ik heb een seizoenskaart. Dusja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tja, ik woon in EHV, geef wel iets(jes) om voetbal, maar mijn eerste live voetbalwedstrijd moet ik nog meemaken.Ik zit net zo lief in de kroeg met een beeldscherm.
Je moet wat over hebben voor een heet avondje met Corrie.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:09 schreef Drugshond het volgende:
17.50 euro + 6.50 euro (steun pleintje) = 24 euro voor een film die al op mijn mediaplayer staat (met dutch subtitles). What have i done ?
Was ook een weddenschap die ik in ga lossen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor een heet avondje met Corrie.
24 euro.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor een heet avondje met Corrie.
Woohoo verlengde vakantie met 2 dagen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |