(Je hebt gelijk in weinig zin hebben, het meerendeel van de genodigden boeien me volledig niet en dan zit ik met schoonmoe en -pa op de bankquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:02 schreef Pvoesss het volgende:
Er is toch ook op fok nog ergens een oud topic met dingen die je als ouders nooit zou doen??
Weten mensen dat te vinden?zoals nooit de televisie aan en andere situaties
Geniaalquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:06 schreef GotC het volgende:
OUD / Wat je nooit zou doen als ouder...:')
Bij zijn oudere zus werkte dat ook heel prima ze kreeg het gewoon niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef Dot. het volgende:
Wij gaan het wel proberen zonder speen. Het is bij mijn nichtje prima gelukt namelijk en wat je niet aanleert hoef je ook niet af te leren. En ik vind grotere kinderen met een speen geen porem, vooral als ze dan ook nog eens praten met dat ding in
Dat zijn idd van die dingenquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef Dot. het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Wij gaan het wel proberen zonder speen. Het is bij mijn nichtje prima gelukt namelijk en wat je niet aanleert hoef je ook niet af te leren. En ik vind grotere kinderen met een speen geen porem, vooral als ze dan ook nog eens praten met dat ding in![]()
Gewoon Knock out geslagen met steen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
Tot ik op een gegeven moment een x 's nachts half slapend en rillend van de kou met m'n pink in haar mondje naast het ledikant zat...Toen zijn we maar op een steen overgestapt .
quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:23 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Gewoon Knock out geslagen met steen?
Totdat ze gaan duimen, die kan je niet afpakken namelijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:12 schreef Dot. het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Wij gaan het wel proberen zonder speen. Het is bij mijn nichtje prima gelukt namelijk en wat je niet aanleert hoef je ook niet af te leren. En ik vind grotere kinderen met een speen geen porem, vooral als ze dan ook nog eens praten met dat ding in![]()
Ik heb zelf ook echt jarenlang geduimd, maar op de een of andere manier vind ik dat minder storend. Al moet nog steeds de duim uit de mond als je wilt pratenquote:Op maandag 26 augustus 2013 14:26 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Totdat ze gaan duimen, die kan je niet afpakken namelijk
Ik meen ook iets gelezen te hebben over speentje dat mogelijk ook minder kans op wiegedood geeft.
Wij gebruiken een speentje alleen in bed. Ze had gewoon een erge zuigbehoefte die het flesje niet in voldeed (borstvoeding niet gelukt)
En ach, ik denk dat we eens gaan kijken of we het langzaam kunnen afwennen.
Toch niet degene waar ik op aan het azen was hè?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:34 schreef GotC het volgende:
Aw MabawaLeuk hè, hormonen?
![]()
Ik heb zojuist een schommelstoel gekocht via marktplaatsEindelijk!
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:04 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Toch niet degene waar ik op aan het azen was hè?![]()
--
Verder even te futloos om inhoudelijk te reageren op de 'discussie' hierboven. Sorry!
quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:11 schreef Dot. het volgende:
Alles zag er goed uit, UD blijft hetzelfde en het was al druk aan het rondhupsen![]()
Twee armpjes, twee beentjes, maag, blaas en aanleg hersenen kon ze allemaal al zien
Wat gaaaafquote:Op maandag 26 augustus 2013 17:11 schreef Dot. het volgende:
Alles zag er goed uit, UD blijft hetzelfde en het was al druk aan het rondhupsen
Twee armpjes, twee beentjes, maag, blaas en aanleg hersenen kon ze allemaal al zien
Maf hequote:Op maandag 26 augustus 2013 17:20 schreef Dot. het volgende:
Echt zo bizar dat het nu dus al zo druk beweegt en ik er helemaal niks van voel
Morgen 11 weken, dus 18 maart blijft staanquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maf he
Gefeliciteerd met de goede echoHoe ver ben je nu?
Fijn dat je er vooruitgang in zit. Hopelijk zet die lijn zich voort.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sethiwe het gaat langzaam aan telkens iets beterHij is zeker nog niet normaal maar iets verbetering zien is al zo fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |