Ik had meer kinderen in mn achterhoofd.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:16 schreef Jeroen_1989 het volgende:
Om maar ff te uppen.. ik heb ze geprobeerd te verkopen.. Erg lastig, ook bij die winkels en dan praat ik over zowel pokemon als magic.. ze pikken dan de betere er uit voor een paar euro maar dan moet je in je achterhoofd houden dat je de rest net zo goed kunt verbranden..
Niemand verzameld energie / trainer kaarten
Ik heb ze net in een bubbeltjesenvelop weten te krijgen.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:55 schreef Mark het volgende:
Mijn zoontje heeft sinds kort de kaartjes ontdekt, denk je dat je ze in een envelop kunt krijgen? Dan wil ik ze wel voor een tientje. Hij is 6 dus hij kijkt meer naar plaatjes dan tekst of waarde.
Zeep is ook handig. Maar er gaat niets boven Pokémon kaarten. En trust me, I knowquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:47 schreef Mark het volgende:
Ze zijn binnenZoonlief zette grote ogen op bij de blik op zoveel kaartjes (hij had er 6 ofzo
)
en is nu druk met dubbele aan zijn jongere broer en zus uitdelen. Mijn dag is dus ook meteen goed![]()
Oja, leuk ingepakt! Ik was even bang dat ik een lading zeepjes gekregen had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |