Die je daar altijd gemalen onder in je koffiekopje terug vindt...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:41 schreef sacha het volgende:
met megakoffiebonen van Turkse vage afkomst
eigenlijk zijn het kamelen tenenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die je daar altijd gemalen onder in je koffiekopje terug vindt...
Ik ben daar nog nooit geweest ...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die je daar altijd gemalen onder in je koffiekopje terug vindt...
Koesjoek worstjes zijn heerlijk. Ja je schrijft het andersquote:
Bloemkool ook nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef MadMaster het volgende:
En die worst is ook niet te vreten als je dat je elke dag voorgeschoteld krijgt...
ik zou het ook niet doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
Ik ga hier ff niet op reageren , net zei ik iets van kusje er op en toen werd er gelijk al iemand boos ....
Inderdaad, maar oude kaas en rosbief bijvoorbeeld wel.quote:
ouwe fokstier?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ,,, ouwe fokstier ... Ik begin er niet meer aan ....
Blijf maar weg uit cul als het om kaas gaat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad, maar sushi, oude kaas en rosbief bijvoorbeeld wel...
Echt biologisch man wat wil je nog meer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan blief ik geen ezel meer te eten...
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijf maar weg uit cul als het om kaas gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |