Dankjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wow, dat is een hele verandering
Succes met alles
was vorige week een dubbelnummer. Dus Veronica slaat een weekje overquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nou, hier is het zomerdal definitief voorbij! Dikke hah, catalogi van Viking en van de Bijenkorf, er was genoeg! De Veronica heb ik vreemd genoeg niet voorbij zien komen, wellicht dat we die donderdag in 1x krijgen.
Hij lag voor zijn deur. Toen ik aan kwam lopen had een buurvrouw hem net gevonden, ze riep of ik kon reanimeren. Nee eigenlijk niet, maar ik weet ongeveer hoe het moet, niets doen zou sowieso niet helpen. Maar de man voelde al helemaal koud aan. Ik dacht dat het geen zin meer had....quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tijdens je bestelling? He, wat cru. Was het iemand die al weken dood in huis lag, of lag het lichaam op straat?
Wat naar om mee te maken. Sterkte met het verwerken.quote:Hij lag voor zijn deur. Toen ik aan kwam lopen had een buurvrouw hem net gevonden, ze riep of ik kon reanimeren. Nee eigenlijk niet, maar ik weet ongeveer hoe het moet, niets doen zou sowieso niet helpen. Maar de man voelde al helemaal koud aan. Ik dacht dat het geen zin meer had....
Haha, sorry!!!! Ik zal ook blij zijn als die klotebijenkorf vertrokken is hierquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:30 schreef V__L_N het volgende:
Van wie mocht het een onsje meer zijn?
En dan vergat ik nog dat er weer voor bijna ieder adres een brief van ProRail was. Daar word je toch ook schijtziek van! Elke keer dat er weer ergens een biels vervangen moet worden, wordt elk adres binnen een straal van 300 meter in kennis gesteld. Nou, ik woon ook maar iets van 100 meter van het spoor af, en ik heb nog nooit iets gehoord van dat nachtelijk onderhoud.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:52 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nou, hier is het zomerdal definitief voorbij! Dikke hah, catalogi van Viking en van de Bijenkorf, er was genoeg! De Veronica heb ik vreemd genoeg niet voorbij zien komen, wellicht dat we die donderdag in 1x krijgen.
Jeetje, dat is nog eens heel anders wat! Spannend zeg, ik hoop dat het je goed bevalt daar!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:06 schreef Selestha het volgende:
Nou, het is nu duidelijk dat ik niet terug kom bij de post. Per 1 november loopt mijn contract bij Eemfors af en emigreer ik naar mijn vriend in Engeland
Heftig zeg! Je zal het maar meemaken!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:35 schreef posje het volgende:
Het valt mij op dat als ik me voorneem iets rustiger aan te doen, dat ik dan eerder klaar ben
Van mij mag het wel een onsje meer zijn vandaag, als ik maar lekker door kan lopen en er vooral geen nare dingen gebeuren onderweg (vorige week iemand dood aangetroffen).
Succes allemaal en vooral gridjuh!
Ik post nog wel eens wat foto's van mijn nieuwe stekje ofzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:00 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Jeetje, dat is nog eens heel anders wat! Spannend zeg, ik hoop dat het je goed bevalt daar!
[..]
Ja doen, leuk!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:20 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik post nog wel eens wat foto's van mijn nieuwe stekje ofzo
Correctie: Retour afzender, geen/volle brievenbus. Moet jij 'ns zien hoe snel die stang weg is!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
gewoon retour sturen. Past niet door de brievenbus
Het is gewoon heel warm daar in huis en zo kan het een beetje luchtenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Correctie: Retour afzender, geen/volle brievenbus. Moet jij 'ns zien hoe snel die stang weg is!
Ik heb diverse adressen waar ze kennelijk juist zo veel mogelijk tocht willen, en waar ze altijd iets tussen de klep steken zodat íe open blijft staan. Dit varieert van een opgerolde krant (en elke dag hetzelfde exemplaar), van een wc-kokertje tot een ingeklapte paraplu.
Zijn die mensen extreem bang voor koolmonoxidevergiftiging of wat is het?
Alternatief voor een afzuigkapquote:Zijn die mensen extreem bang voor koolmonoxidevergiftiging of wat is het?
Of een pantoffel. Dacht dat het tegen het geklepper was? Lukt me trouwens niet vaak om het ertussen te laten zitten bij het naar binnen schuiven van de post.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb diverse adressen waar ze kennelijk juist zo veel mogelijk tocht willen, en waar ze altijd iets tussen de klep steken zodat íe open blijft staan. Dit varieert van een opgerolde krant (en elke dag hetzelfde exemplaar), van een wc-kokertje tot een ingeklapte paraplu.
Ik vol me nog altijd verplicht om aan te bellen. Misschien moet ik daar maar mee stoppen inderdaad.quote:Correctie: Retour afzender, geen/volle brievenbus. Moet jij 'ns zien hoe snel die stang weg is!
Zijn die mensen extreem bang voor koolmonoxidevergiftiging of wat is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |