Quadrupel dus. Een keer zoveel alcohol als een gewoon biertje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Echte kenners drinken zwaar bier en houden zich niet bezig met die halfgare biertjes met nauwelijks alcohol.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Quadrupel dus. Een keer zoveel alcohol als een gewoon biertje.
Maar da's toch geen gezond eetpatroon man? Of vul je het aan oid?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn maag komt in opstand als ik eet. Dus ja, dat is precies wat mijn maag zei.
Doe dan niet net alsof je van niks weet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Quadrupel dus. Een keer zoveel alcohol als een gewoon biertje.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe dan niet net alsof je van niks weet.
als ik het zo lees weet hij ook van niksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doe dan niet net alsof je van niks weet.
Ik weet het niet. Ik vond het op een gegeven moment onprettig om volgevreten te zitten. Dus eet ik het minimale wat ik nodig heb en voel me er prima bij. Ik krijg vaak genoeg te horen dat ik geschift ben, maar ik voel me er heel erg goed bij. Dus waarom zou ik het dan niet doen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar da's toch geen gezond eetpatroon man? Of vul je het aan oid?
Heb jij niet dat als je een tijdlang niet eet (een periode waarin je het niet gewend bent en gewoon actief bent) het eerste eten nog best lastig is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar da's toch geen gezond eetpatroon man? Of vul je het aan oid?
En daarin, gianni61, heb je helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik het zo lees weet hij ook van niks
Mwehehehehequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eén keer zoveel als 2x de helft.
danku, oh waarde IDHquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En daarin, gianni61, heb je helemaal gelijk.
Ben geen voedselexpert oid, maar als je geen kwaaltjes of klachten e.d. hebt en er gewoon gezond uitziet etc. moet het wel kunnen denk ik, jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vond het op een gegeven moment onprettig om volgevreten te zitten. Dus eet ik het minimale wat ik nodig heb en voel me er prima bij. Ik krijg vaak genoeg te horen dat ik geschift ben, maar ik voel me er heel erg goed bij. Dus waarom zou ik het dan niet doen?
Jawel, omdat je maag krimpt. Daarom is het ook dom om de hele dag niets te eten om vervolgens in de avond onbeperkt te etenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij niet dat als je een tijdlang niet eet (een periode waarin je het niet gewend bent en gewoon actief bent) het eerste eten nog best lastig is?
Nee, zou dat ook niet kunnen, want dan ga ik ook gauw te weinig drinken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel, omdat je maag krimpt. Daarom is het ook dom om de hele dag niets te eten om vervolgens in de avond onbeperkt te eten. Maar aan één maal eten per etmaal zou ik echt niet genoeg hebben
.
quote:
quote:[..]
Wajo!!!
[..]
ik zou deze conversatie graag willen voorzetten, ware het niet dat mijn pils op is. ik ben dus genoodzaakt naar de ijskast te lopenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed gesprek dit man, gianni61.
I know, rightquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Goed gesprek dit man, gianni61.
Drinkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, zou dat ook niet kunnen, want dan ga ik ook gauw te weinig drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |