Ik kan mij dat niet voorstellen, mijn laatste vlucht met easyjet is al wel langer geleden dan 2 weken, maar op het moment van inchecken selecteerde ik geen stoel, dat kon inderdaad wel tegen een meerprijs met een mooi kaartje wat die stoel zou mogen kosten, elke stoel was betaald.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:42 schreef MartijnUK het volgende:
[..]
Zeker wel, ik vloog 2 weken geleden van Londen naar Amsterdam en hoefde voor de stoelkeuze niets extra te betalen. Daarentegen waren bepaalde plaatsen (zoals voorste rij & nooduitgangen) wel betaald.
Wat wellicht wel kan is dat je bij de boeking direct al een stoel hebt geselecteerd en betaald, bij het online inchecken kan je dan de betreffende stoel wijzigen die in dezelfde prijscategorie zit zonder meerprijs.quote:Kan ik een vlucht boeken zonder een stoel te reserveren?
Zeker! U bent niet verplicht om tegen betaling een specifieke stoel te reserveren. In dit geval krijgt u een stoel toegewezen op het moment dat incheckt, dit kan online door uw instapkaart uit te printen of bij de luchthaven wanneer u incheckt bij de incheckbalie.
Ik heb het even voor je nagezocht.quote:Op zondag 10 november 2013 10:31 schreef ozzietukker het volgende:
Ik kan mij dat niet voorstellen, mijn laatste vlucht met easyjet is al wel langer geleden dan 2 weken, maar op het
Komt Ryanair dan toch naar Schiphol, of gaan ze vluchten naar Eindhoven voortaan Amsterdam noemen en daar uitbreiden?quote:Cabin Crew Ryanair Amsterdam Netherlands
Ryanair is looking for Amsterdam, Netherlands based Cabin Crew.
Minimum requirements:
Experienced in dealing with the public and comfortable in a selling role
Physically fit with a good attendance record in your current position
Hard working, flexible and willing to operate on a shift roster
Over 18 years of age
Between 5'2 (1.57m) and 6'2 (1.85) in height with weight in proportion
Of normal vision (contact lenses acceptable)
Able to swim well
You must be in possession of a valid European Union passport and have the right to work in both the UK and Ireland
Fluent in English (both written and spoken)
Prepared to live within one hour's travelling time of any Ryanair base
Ready to meet the challenge of dealing with people and demanding situations
Friendly and outgoing with a lively personality
Apply online
Oei dat werd tijd idd!quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:24 schreef larsico het volgende:
De nieuwe Ryanair-site is nu actief, ziet er een stuk beter uit
Op dit moment nog enkele in het geruchtencircuit en nog geen statement van Ryanair.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:09 schreef Kopstoot het volgende:
http://cabincrew.aviationjobs.me/
[..]
Komt Ryanair dan toch naar Schiphol, of gaan ze vluchten naar Eindhoven voortaan Amsterdam noemen en daar uitbreiden?
De ervaring is dat je geluk kunt hebben, maar vaak zat moeten mensen hun bagage in zo'n rek duwen, zeker met trolleys en koffers. En erg vergeeflijk zijn ze niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:54 schreef bluemoon23 het volgende:
Hoe strikt is Ryanair eigenlijk met de bagageisen ?
Zo te lezen is het 55x40x20, Ik heb een trolly die een beetje rond is en dan is het 23 cm op het hoogste punt ipv 20 cm.
De andere maten vallen wel ruim binnen de marge.
Wat is jullie ervaring ?
Ik neem altijd een sporttas mee. Die is ook iets te groot, maar die kun je dan nog wel in dat rek proppen, zeg maar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:03 schreef bluemoon23 het volgende:
Damn, ik heb dezelfde trolley wel vaker meegehad in een vliegtuig, maar niet bij een low-cost airline zoals Ryanair.
Misschien even kijken bij Action voor een cheap-ass ding
Hele discussies hier, blijkt het gewoon simpel te zijn...quote:Op zondag 17 november 2013 11:27 schreef larsico het volgende:
Alle stoelen zijn nu te reserveren op Ryanair-vluchten. Normale stoel ¤5,00, stoel met extra beenruimte ¤10,-. De prijzen zijn per persoon per enkele reis.
De discussie ging over het feit dat uit het nieuwsbericht niet te halen was dat Ryanair alle stoelen zou vrijgeven om te boeken.quote:Op zondag 17 november 2013 11:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hele discussies hier, blijkt het gewoon simpel te zijn...
Als je 'm zelf mist,heb je pech. Wordt ie geannuleerd, dan krijg je je geld terug of kan je een volgende beschikbare vlucht boeken.quote:Op zondag 17 november 2013 21:53 schreef larsico het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk wat er gebeurt als je een Ryanairvlucht mist die maar 1 of 2 keer per week wordt uitgevoerd? Wordt je dan overgeboekt naar de andere vlucht, indien er plaats is, of heb je dan gewoon pech?
Die link lijkt alleen niet te werken, en geen idee wat de bron is van de informatie over aangevraagde slots.quote:Ryanair requested slot for the following destinations from AMS:
BGY, BHX, BLQ, BVA, CIA, DUB, EDI, EMA, FEZ, KRK, LIS, LPL, MAD, OPO, STN, TSF and WMI
http://cabincrew.aviationjobs.me/2013/11/cabin-crew-ryanair-amsterdam-netherlands.html
Waar haal je die dingen vandaan?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:52 schreef larsico het volgende:
Wat goedkope vluchten beschikbaar in december, januari en februari:
EIN - WMI (FR) vanaf 20 euro retour
CRL - WMI (FR) vanaf 20 euro retour
CRL - BUD (W6) vanaf 20 euro retour
Zolang Beauvais er tussen staat geloof ik er weinig van. Dat wil je niet met het vliegtuig doen terwijl je met de Thalys in 2,5u van Amsterdam in hartje Parijs staatquote:Op woensdag 20 november 2013 13:01 schreef larsico het volgende:
Van een ander forum:
[..]
Die link lijkt alleen niet te werken, en geen idee wat de bron is van de informatie over aangevraagde slots.
Skyscanner, Nederland > Overal, het hele jaar. Dan krijg je een overzicht van de goedkoopste bestemmingen. Als je op de bestemming klikt zie je de data met de goedkoopste prijzen.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:31 schreef clowntje het volgende:
[..]
Waar haal je die dingen vandaan?
Die "gewone" aanbiedingen klopt meestal niet veel van. Deze wel.
Inderdaad, is niet echt een logische bestemming. Sowieso apart dat ze misschien op Amsterdam willen gaan vliegen. Als ze dat echt zouden gaan doen zullen óf de tickets wat duurder dan normaal zijn óf ze moeten extreem goed gaan overhandelen over ze luchthaven fees. Volgens mij ben je daar op Schiphol al zo'n ¤10 pp voor kwijt.quote:Op donderdag 21 november 2013 05:38 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Zolang Beauvais er tussen staat geloof ik er weinig van. Dat wil je niet met het vliegtuig doen terwijl je met de Thalys in 2,5u van Amsterdam in hartje Parijs staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |