Ja.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:06 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 2 totaal niets tov 1. Toch proberen?
Dat zei ik, jaquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:08 schreef znarch het volgende:
Thx guys!
Edit. Gvd wat zijn die intro filmpjes van ahs altijd baas zeg. Meesterlijk![]()
En inderdaad. S03E01 is beter dan alles wat ik van S02 gezien hebquote:
Echt?quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:27 schreef Seam het volgende:
Vond die toch wel tegenvallen. Vond Insidious een stuk beter, meer schrikmomenten, origineler script en beter camerawerk. Maar goed ik vond Sinister ook een van de beste horrors die ik heb gezien dus ik ben vaker in de minderheid met mijn oordelen.
Ik moet nog beginnen aan seizoen 2quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef znarch het volgende:
Iemand aan het nieuwe seizoen American Horror Story begonnen? Hoe is het?
Ik kan niet begrijpen dat je seizoen 1 boven seizoen 2 stelt. Daar waar seizoen 1 een simpel gtst verhaal was, vind ik seizoen 2 veel sfeervoller en krachtiger dan 1. Vooral de grime is erg goed gelukt in seizoen 2. Het enige jammere is de laatste aflevering van seizoen 2.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:07 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ben nu over aflevering 1 van seizoen 3 al enthousiaster dan over heel seizoen 2.
Verwachtingspatroon voor de rest van seizoen 3 is dus wel wat aan de hoge kant.
Wat verbaast je? Het eerste of het tweede?quote:
Het tweedequote:Op maandag 14 oktober 2013 13:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat verbaast je? Het eerste of het tweede?
Sinister vond ik een erg sterk genre filmpje. Op originaliteit wat betreft verhaal moet je een genre film niet beoordelen vind ik, script technisch mag wel en dat vond ik bij Sinister erg goed. De eerste 40 minuten twijfel je nog of de film richting slasher of spookfilm gaat. Daarnaast waren de super 8 filmpjes echt geweldig, zij voegden zoveel sfeer toe. Met die interessante (en grotendeels) elektronische soundtracks was dat echt fenomenaal. Ethan Hawke speelde (zoals eigenlijk altijd) fantastisch en die agent had een heerlijke Twin Peaks vibe.quote:
Hier ben ik het volkomen mee eens. Ik vond Sinister ook echt een erg sterke horrorfilm, erg creepy. Insidious ook trouwens, heerlijke film. Zelfs bij de tweede maal kijken (wel een tijd later) schrok ik weer een paar keer. Geweldige filmquote:Op maandag 14 oktober 2013 14:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Sinister vond ik een erg sterk genre filmpje. Op originaliteit wat betreft verhaal moet je een genre film niet beoordelen vind ik, script technisch mag wel en dat vond ik bij Sinister erg goed. De eerste 40 minuten twijfel je nog of de film richting slasher of spookfilm gaat. Daarnaast waren de super 8 filmpjes echt geweldig, zij voegden zoveel sfeer toe. Met die interessante (en grotendeels) elektronische soundtracks was dat echt fenomenaal. Ethan Hawke speelde (zoals eigenlijk altijd) fantastisch en die agent had een heerlijke Twin Peaks vibe.
Waarom vind je Mama beter dan Pan's Labyrinth, opvallende mening.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:56 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb aardig wat horror gekeken van de week. Eerst 'Rose Red' en daarna 'Shadow Of The Vampire'. Die laatste was erg interessant vond ik. Ik mocht een gratis film bij een videotheek lenen en toen heb ik voor 'Mama' gekozen. Echt weer zo'n Guillermo del Toro film! Ik was niet weg van 'Pan's Labyrinth' maar 'Mama' vond ik een stuk sterker. Alleen snap ik niet dat die film een 16+ keuring heeft. Zo gewelddadig is het allemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |