Ja, da's geen tijd.quote:
Bedankt.quote:
Dan had idd niemand die vraag meer gesteld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mis een Vuelta-subforum waarin we een centraal topic kunnen maken met de uitzendtijden.
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan had idd niemand die vraag meer gesteld.
Geen berichten van gezien dus dat zal wel niet. Gat met de koplopers is ook nog altijd 13mins dus erg hard gaan ze niet in het peloton.quote:
Gewoon het Wielrennen topicquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:08 schreef TLC het volgende:
Kom op Flens doorfietsen(ik zie geen Hamburg topic vandaar
)
ah sorry had ik niet gezien, dank jequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:09 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Gewoon het Wielrennen topic![]()
SPT / Wielrennen #150 - Koersen aan de andere kant van de oceaan
Of dom?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wel knap dat Mollema weer meedoet ondanks dat hij zichzelf in de tour helemaal opgeblazen heeft.
Jullie zitten nog in het algemene topic?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, hier zitten jullie![]()
(boy en Danny van Poppel doen het trouwens goed bij Vattenfall Classic)
Vattenfall > Vueltaquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie zitten nog in het algemene topic?
quote:
Ik schakel nu naar Herbert en Martijn (quote:
Ga er nou niet op in.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik schakel nu naar Herbert en Martijn (, dat terzijde ) en ik zie een kabbelend peleton. Nou dan was de laatste 15 km in Hamburg toch leuker en interessanter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |