Geen berichten van gezien dus dat zal wel niet. Gat met de koplopers is ook nog altijd 13mins dus erg hard gaan ze niet in het peloton.quote:
Gewoon het Wielrennen topicquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:08 schreef TLC het volgende:
Kom op Flens doorfietsen(ik zie geen Hamburg topic vandaar
)
ah sorry had ik niet gezien, dank jequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:09 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Gewoon het Wielrennen topic![]()
SPT / Wielrennen #150 - Koersen aan de andere kant van de oceaan
Of dom?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wel knap dat Mollema weer meedoet ondanks dat hij zichzelf in de tour helemaal opgeblazen heeft.
Jullie zitten nog in het algemene topic?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, hier zitten jullie![]()
(boy en Danny van Poppel doen het trouwens goed bij Vattenfall Classic)
Vattenfall > Vueltaquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie zitten nog in het algemene topic?
quote:
Ik schakel nu naar Herbert en Martijn (quote:
Ga er nou niet op in.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik schakel nu naar Herbert en Martijn (, dat terzijde ) en ik zie een kabbelend peleton. Nou dan was de laatste 15 km in Hamburg toch leuker en interessanter.
Nee, ik zat nog tv te kijken en kwam bij Vattenfall terecht. En nu hier.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie zitten nog in het algemene topic?
Begrijpelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik schakel nu naar Herbert en Martijn (, dat terzijde ) en ik zie een kabbelend peleton. Nou dan was de laatste 15 km in Hamburg toch leuker en interessanter.
Dat was idd heel spannend.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een weinig risicovolle voorspellingquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik denk Herbert gaat weer met de 10 minuten regel komen.
Vergeleken met dit voortkabbelende beekje was het bloedjespannend.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou moet je ook weer niet overdrijven
Zou er niet op rekenenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:09 schreef Wombcat het volgende:
Zijn ze nog wel voor het donker binnen?
Dat is waarquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergeleken met dit voortkabbelende beekje was het bloedjespannend.
Tof. Lekker spannend, zo in het donker een berg op rijden.quote:
Wat is er zo bijzonder aan Renaat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tijd om over te schakelen naar Sporza dan. Jammer dat Renaat er niet zit.
Hij is niet zo overduidelijk fan van Boonenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Renaat?
Vooral een afdaling in het donker zou spannend zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tof. Lekker spannend, zo in het donker een berg op rijden.
Afwachten wie er aan de finish komen
Beetje hetzelfde idee als die Giro-etappe waar Gesink een paar minuten verloorquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tof. Lekker spannend, zo in het donker een berg op rijden.
Afwachten wie er aan de finish komen
Jij bent wel heel sadistischquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral een afdaling in het donker zou spannend zijn
Ze kunnen niet mét en niet zonder elkaar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat gekibbel tussen Herbert en Maarten.
Zijn ze al getrouwd?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kunnen niet mét en niet zonder elkaar.
Ik vind hem gewoon prettig als commentator.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Renaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |