Misschien gelijk duidelijk maken dat hij hier niet voor het klassement is, zoals al werd gezegdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:44 schreef Robs234 het volgende:
Betancur niet in vorm of gewoon een mindere dag is dan de vraag?
Morgen weten we vast meer...
http://www.tourcoach.nlquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naam: FOK!
Wachtwoord: fokvuelta2013
Als ie die haalt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:06 schreef Marcoss het volgende:
Betancur is flink ziek geweest, miste daarom ook Burgos en geeft zelf aan dat hij zich richt op de 3de week.
Hij richt zich op het WK en probeert nog wat etappes mee te pakken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:06 schreef Marcoss het volgende:
Betancur is flink ziek geweest, miste daarom ook Burgos en geeft zelf aan dat hij zich richt op de 3de week.
Petit is nog maar 22, die moet ergens beginnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:45 schreef Bismarck het volgende:
Cofidis ook weer met een topprestatie. Ze hadden beter Navarro kunnen laten starten in de Vuelta dan in de Tour. Wat rest is een ploeg met rittenkapers die nooit een rit kapen en Petit voor de massasprints waar hij vooralsnog structureel te kort komt.
Vroeger, toen Moncoutié nog reed..... Dat waren tijden.
Demare heeft aan het begin van het seizoen aangegeven liever geen grote ronde te rijden en dat vond Madiot prima. Ben het overigens wel met je eens hoor. Hier had 'ie makkelijk 2 of 3 etappes kunnen winnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Petit is nog maar 22, die moet ergens beginnen.
Ik begrijp ook niet dat FDJ Demare niet heeft meegenomen. Zelfs als je een hele Vuelta te zwaar acht, dan kan je 'm toch een dag of 10/12 laten meerijden.
Eens, hij is nog jong. Daarentegen zijn gasten als Démare 21 jaar, Bouhanni 23 jaar, Matthews 22 jaar van een vergelijkbare leeftijd en hebben die al stukken meer laten zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Petit is nog maar 22, die moet ergens beginnen.
Ik begrijp ook niet dat FDJ Demare niet heeft meegenomen. Zelfs als je een hele Vuelta te zwaar acht, dan kan je 'm toch een dag of 10/12 laten meerijden.
Petacchi brak ook pas op latere leeftijd door als topsprinter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:04 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Eens, hij is nog jong. Daarentegen zijn gasten als Démare 21 jaar, Bouhanni 23 jaar, Matthews 22 jaar van een vergelijkbare leeftijd en hebben die al stukken meer laten zien.
Het is niet alsof hij nog 19 is. Het lijkt er op dat Petit geen heel grote gaat worden.
Greipel was ook al 26 toen hij begon te winnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Petacchi brak ook pas op latere leeftijd door als topsprinter.
De slotklimquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:17 schreef SanAnt het volgende:
Gelijk een leuk begin van de Vuelta![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut waar, maar deze aankomst haalt het bijvoorbeeld lang niet bij Valdepenas de Jaen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Voor een begin is het wel mooi in de tour heb je alleen maar zuigende sprint etappes.
Mollema is heel diep gegaan in de Tour. Het zou me verbazen als hij vandaag met de besten omhoog kan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik heb wat overdreven maar het is wel een leuk begin hopen dat Mollema wat leuks kan doen.
Nee, na Hamburg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:23 schreef 99.999 het volgende:
Is het al op TV of hoe laat begint de uitzending?
Bauke Mollema is trendsettend!quote:15:31 uur
Geen verkenning
Nibali bekende voor de start dat hij de slotklim niet kent. "Ik weet niets van die berg. Ik zie wel wat er gebeurt."
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |