Nope, is soort 1channel, prima te doen, als je niet HD kwaliteit hoeft te zienquote:
Jups, even laten bufferen en genieten maarquote:
Idd... ook niet al die opties, gewoon één goede flashfile, zonder sync-problemen. Ideale site en bijna nooit down!quote:
Oh toppie, ga ik daar maar wat uitzoekenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nope, is soort 1channel, prima te doen, als je niet HD kwaliteit hoeft te zien
Maar na 21:30u toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh toppie, ga ik daar maar wat uitzoeken
Wat voor muziek ga je draaien?quote:
Varia, nieuwe en oud, met intro's raden tussen doorquote:
spelletjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:43 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Varia, nieuwe en oud, met intro's raden tussen door
Dat nemen we dan maar voor lief. We weten al dat Ms Messy meestal een minuut vertraging heeftquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:44 schreef D. het volgende:
Wel jammer dat we kennelijk niet allemaal sync lopen
Doe ik het zelf welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
http://newalbumreleases.n(...)els-2013/#more-53113
Ik zou graag gewoon dit album aanzettten, zo goed! Maar dat doe ik niet hoor...
Ik ga zo eerst met de jongens film kijken, dat had ik beloofd dus ik kan niet luisterenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:43 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Varia, nieuwe en oud, met intro's raden tussen door
Bedtime stories met Adam Sandler al een keer gezien? Erg leuk!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst met de jongens film kijken, dat had ik beloofd dus ik kan niet luisteren
Spelletjes, wat waar, wanneer ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:50 schreef Uccie het volgende:
Ik hoor spelletjes!
Ik kan wel opgevrolijkt worden vanavond!
Nope, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Bedtime stories met Adam Sandler al een keer gezien? Erg leuk!
Ja nu ofzo...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spelletjes, wat waar, wanneer ?
Ik kan ook wel wat afleiding gebruiken
Over 7 minuten hierrrrrrquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spelletjes, wat waar, wanneer ?
Ik kan ook wel wat afleiding gebruiken
Ciao en kijkse!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, bedankt voor de tip
Ik ga eten en drinken op tafel gooien en met de jongens bankhangen
Fijne avond
Mooi, even snel koffiezetten, intunen etcquote:
Broertjequote:
Mijn favoriete muisquote:
Ingetuned? Ik ga zo on airquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mijn favoriete muis
Jup LP is mooi op tijd geëindigdquote:
quote:
Verkapte 'ik heb een pick-up' postquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jup LP is mooi op tijd geëindigd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |