Bartcoah XBLquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:54 schreef Roemeen013 het volgende:
OP doet 't weer. Kom maar op met die usernames.
Toegevoegd.quote:
Geaccepteerd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:28 schreef Keukendrol het volgende:
GTAxs75 ook een Social Clubverzoek gestuurd.
waar is die hiėrarchie op gebaseerd?quote:
op basis van sexynessquote:Op zondag 1 september 2013 20:48 schreef JessedeK het volgende:
[..]
waar is die hiėrarchie op gebaseerd?
Voeg me maar toe; markoalmeloquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nog actieve mensen die ik mag toevoegen bij xbox live? Heb helaas geen friends hierop omdat ik echt amper speel, maar met gtav gaat dat veranderen.
Vooral voor gewoon wat rond te cruisen met een aantal mensen, in een gewone party is dit niet eens mogelijk, je word bijna gelijk instant gepopt.
De hierarchy is gebaseerd op mensen die aan mij aangaven dat ze inzet willen tonen voor de crew, -CRASH- en Donderjagers bijvoorbeeld hebben al een avatar gemaakt en mensen o.a. geholpen in de crew en gaven zelf ook al aan om veel te betekenen voor de crew. Natuurlijk kan ik nu niet alles goed beoordelen, maar als online er is zal ik de hierarchy weer even re-organiseren.quote:Op zondag 1 september 2013 20:48 schreef JessedeK het volgende:
[..]
waar is die hiėrarchie op gebaseerd?
Toegevoegd!quote:Op zondag 1 september 2013 23:50 schreef SchavuitPiet het volgende:
PSN ; Dicipi
Limited Edition gereserveerd voor 80,00
word knalle
Waarom? Ik snap het niet...quote:Op maandag 2 september 2013 08:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wil je er nog een o tussen zetten?
Mij... Gamertag in OPquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nog actieve mensen die ik mag toevoegen bij xbox live? Heb helaas geen friends hierop omdat ik echt amper speel, maar met gtav gaat dat veranderen.
Vooral voor gewoon wat rond te cruisen met een aantal mensen, in een gewone party is dit niet eens mogelijk, je word bijna gelijk instant gepopt.
Tuurlijk!quote:
Dat verbaasde me ook echt erg ja, aangezien echt de meeste mensen een PS3 hebben...quote:Op maandag 2 september 2013 12:08 schreef SchavuitPiet het volgende:
Wat hebben veel mensen Xbox Live verbaasd me
Ik heb de normale versiequote:Op maandag 2 september 2013 23:19 schreef SchavuitPiet het volgende:
Welke versie hebben jullie in de reservering staan?
De normale van ¤ 59,99
De special edition van ¤ 79,99
Of! de allerduurste Collectors Edition ¤ 120,00
Ik zelf heb de special edition gereserveerd
Vraag me af de rest
Kijk naar de poll in de OP van het GTA V topic voor je antwoord.quote:Op maandag 2 september 2013 23:19 schreef SchavuitPiet het volgende:
Welke versie hebben jullie in de reservering staan?
De normale van ¤ 59,99
De special edition van ¤ 79,99
Of! de allerduurste Collectors Edition ¤ 120,00
Ik zelf heb de special edition gereserveerd
Vraag me af de rest
Daar kan ik niet echt over oordelen. Heb het nu op basis van inzet gedaan en niet gekeken naar PSN of XBL. Ik zal uiteraard als het spel uit is wel even een tijdje kijken hoe het zit met de stats en dan geef ik nieuwe plaatsen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 06:27 schreef Nielsch het volgende:
Hee Roemeen vraagje! Zijn de rollen - op die van jou na dan - een beetje netjes verdeeld tussen PSN en Xbox? Just wondering!
Daar kun je natuurlijk wel over oordelenquote:Op dinsdag 3 september 2013 06:56 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet echt over oordelen. Heb het nu op basis van inzet gedaan en niet gekeken naar PSN of XBL. Ik zal uiteraard als het spel uit is wel even een tijdje kijken hoe het zit met de stats en dan geef ik nieuwe plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |