SorayaNL toch? Dan heb ik je wel toegevoegd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:03 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Gedaan maar je hebt me nog niet geaccepteerd
PSN en Xbox is één crew.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:31 schreef Bartcoah het volgende:
Is er iemand bezig met een XBL crew aan het maken?
Anders ga ik dat nu meteen doen!
Ah okéquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:41 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
PSN en Xbox is één crew.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
PC crew komt later.
Toegevoegd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
Request verstuurd,
social club naam: MasterBaster
PSN: dyma2267
Toegevoegd.quote:
Toegevoegd, heb je request op Social Club al geaccepteerd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:39 schreef OMG het volgende:
Ik kom de lag wel brengen.
Gamertag: Hairdo 2000 AD
Overigens zei de social club site net "request failed", gevolgd door "pending". Als ik 'em nog eens moet versturen zie ik het wel.
Ja, toegevoegd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:54 schreef arsenaljack het volgende:
Ik heb een headset, hope i can join
psn: arsenaljack
Ik zou het niet weten. Waarschijnlijk heeft iemand die al in gebruik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:11 schreef arsenaljack het volgende:
[..]
Mijn gta account is tabozi0344 ik kon blijkbaar geen arsenaljack, banned?
Ja daar dacht ik ook aan maar dan krijg je suggesties en die kreeg ik dus niet, nja maakt ook niet uitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Waarschijnlijk heeft iemand die al in gebruik.
quote:
quote:
Laat je XBL achter zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nog actieve mensen die ik mag toevoegen bij xbox live? Heb helaas geen friends hierop omdat ik echt amper speel, maar met gtav gaat dat veranderen.
Vooral voor gewoon wat rond te cruisen met een aantal mensen, in een gewone party is dit niet eens mogelijk, je word bijna gelijk instant gepopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |