Kijk je profiel eens naquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:52 schreef MagicTheo het volgende:
Wou dus ff die crew joinen via Rockstar Social. Maar als ik een request voor het joinen van de crew wil sturen staat er Request Failed
Ja vaag, kijk ik er nu weer, staat er Request pending. Dus het is al gestuurd. Toch bedankt!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Kijk je profiel eens na
Er zal nog wel iets verandert moeten worden
Dan moet Roemeen het nog bevestigen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:00 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Ja vaag, kijk ik er nu weer, staat er Request pending. Dus het is al gestuurd. Toch bedankt!
dankje, zien we elkaar de 17e wel onlinequote:
Sowieso.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef JessedeK het volgende:
[..]
dankje, zien we elkaar de 17e wel online
Is goed man :pquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik ben bezig met de Hierarchies. Het zal overmorgen af zijn. Ik ga er mijn tijd voor nemen maar zit wel nog met school tot 5.
[..]
Sowieso.Mij wel even adden op PS3.
XD, dan moet je wel alle nare klusjes doen hè. Maar met plezier hoor, t is GTA Vquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:55 schreef dolf1010 het volgende:
Jesse en ik zijn de muscle zo te zien.
RAWR PURE KRACHT
Het staat in de OP wie PS3 crew isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:21 schreef JessedeK het volgende:
Is het misschien niet iets handiger en overzichtelijker als er een aparte ps3 en Xbox crew is. Aangezien ps3 en Xbox nu door elkaar zit. Terwijl je in feite niks met elkaar te maken hebt in-game?
Gedaan maar je hebt me nog niet geaccepteerdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:23 schreef Karloklp het volgende:
Voeg maar toe; Cheatsfun (PSN Naam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |