Tuurlijk!quote:
Dat verbaasde me ook echt erg ja, aangezien echt de meeste mensen een PS3 hebben...quote:Op maandag 2 september 2013 12:08 schreef SchavuitPiet het volgende:
Wat hebben veel mensen Xbox Live verbaasd me
Ik heb de normale versiequote:Op maandag 2 september 2013 23:19 schreef SchavuitPiet het volgende:
Welke versie hebben jullie in de reservering staan?
De normale van ¤ 59,99
De special edition van ¤ 79,99
Of! de allerduurste Collectors Edition ¤ 120,00
Ik zelf heb de special edition gereserveerd
Vraag me af de rest
Kijk naar de poll in de OP van het GTA V topic voor je antwoord.quote:Op maandag 2 september 2013 23:19 schreef SchavuitPiet het volgende:
Welke versie hebben jullie in de reservering staan?
De normale van ¤ 59,99
De special edition van ¤ 79,99
Of! de allerduurste Collectors Edition ¤ 120,00
Ik zelf heb de special edition gereserveerd
Vraag me af de rest
Daar kan ik niet echt over oordelen. Heb het nu op basis van inzet gedaan en niet gekeken naar PSN of XBL. Ik zal uiteraard als het spel uit is wel even een tijdje kijken hoe het zit met de stats en dan geef ik nieuwe plaatsen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 06:27 schreef Nielsch het volgende:
Hee Roemeen vraagje! Zijn de rollen - op die van jou na dan - een beetje netjes verdeeld tussen PSN en Xbox? Just wondering!
Daar kun je natuurlijk wel over oordelenquote:Op dinsdag 3 september 2013 06:56 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet echt over oordelen. Heb het nu op basis van inzet gedaan en niet gekeken naar PSN of XBL. Ik zal uiteraard als het spel uit is wel even een tijdje kijken hoe het zit met de stats en dan geef ik nieuwe plaatsen.
Online gaat pas 2 weken later werken dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:30 schreef SchavuitPiet het volgende:
Wat is eigenlijk het plan Roemeen013??
17 September zelf de story line spelen, lijkt me wel zo logisch, dan 18 September op een woensdag met z'n allen online gaan ?
Vaste tijd afspreken of dat niet
Hoezo dat, huhquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Online gaat pas 2 weken later werken dacht ik ergens gelezen te hebben.
Hmm oke,, betwijfel het maar als het zo is maakt het weinig uit, speel toch altijd eerst de storyline uit, weet wel al welke snipper dagen ik heb hehe, 17 18 19 zijn mijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/games/35(...)multiplayergame.html
Hoe kan ik daar nou over oordelen? Ik zie toch welke mensen zich al een beetje inzetten met avatars maken etc. en die mij berichten sturen en mij helpen met de crew? Moet ik die dan gaan veronderstellen voor de rest? De commissionaris positie blijft in ieder geval staan, die gaan niet meer omlaag in ranks want die twee hebben me al goed geholpen. De rest kan altijd nog veranderen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 07:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daar kun je natuurlijk wel over oordelen
Ik vraag me ook af of de crew hierarchy in-game nog echte betekenis heeft, maar als dat zo is is het misschien niet handig om alle hoge rollen op PSN te hebben en op XBL alleen maar muscle ofzo.
Ik heb je niet geholpen ofzoquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:57 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Hoe kan ik daar nou over oordelen? Ik zie toch welke mensen zich al een beetje inzetten met avatars maken etc. en die mij berichten sturen en mij helpen met de crew? Moet ik die dan gaan veronderstellen voor de rest? De commissionaris positie blijft in ieder geval staan, die gaan niet meer omlaag in ranks want die twee hebben me al goed geholpen. De rest kan altijd nog veranderen.
Heb jij die echt serieus gemaakt op RSC?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:33 schreef Roces18 het volgende:
wat vinden jullie van deze dan? wat meer BOGT
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 3 september 2013 14:51 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Heb jij die echt serieus gemaakt op RSC?
Nicequote:Op dinsdag 3 september 2013 14:33 schreef Roces18 het volgende:
wat vinden jullie van deze dan? wat meer BOGT
[ afbeelding ]
Godverdomme, ik dacht al..quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Neephotoshop maar ben nu eentje in RSC aant maken even testen
Je kan toch even checken of de commissionarisrollen voor zowel xbox als psn vervuld zijn? Anders voeg je er nog een toe ofzo voor het ontbrekende systeem... Als het tenminste iets uitmaakt in-game. Ik bedoel enkel te zeggen: als het in-game handig is om een commissionaris te hebben, is het niet handig als beide commissionarissen psn spelen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:57 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Hoe kan ik daar nou over oordelen? Ik zie toch welke mensen zich al een beetje inzetten met avatars maken etc. en die mij berichten sturen en mij helpen met de crew? Moet ik die dan gaan veronderstellen voor de rest? De commissionaris positie blijft in ieder geval staan, die gaan niet meer omlaag in ranks want die twee hebben me al goed geholpen. De rest kan altijd nog veranderen.
In-game maakt het echt niets uit hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan toch even checken of de commissionarisrollen voor zowel xbox als psn vervuld zijn? Anders voeg je er nog een toe ofzo voor het ontbrekende systeem... Als het tenminste iets uitmaakt in-game.
Okee dat was mijn vraag, dan is het klaar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
In-game maakt het echt niets uit hoor.
Als jij die blauwe achtergrond weghaalt, en dan als transparant doet die achtergrond ben je echt een baas.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:34 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Als jij die blauwe achtergrond weghaalt, en dan als transparant doet die achtergrond ben je echt een baas.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:11 schreef Morgen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee sorry te slecht voor woorden
Ik kan niet overweg met paint/photoshop
Is gehosseld check social club.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:12 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]Maar ik bedoel dat je de blauwe achtergrond op RSC weghaalt, want die blauwe achtergrond is maar één layer en die verwijder je en klaar.
Ja, die was ook wel mooi. Maar dit ziet er gewoon echt officieel uit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:17 schreef Roces18 het volgende:
[..]Hoewel ik die spaceman ook wel cool vond
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:29 schreef Donderjagers het volgende:
Ik vind deze beter
[ afbeelding ]
Unicorns
unicorns zijn de bomquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:29 schreef Donderjagers het volgende:
Ik vind deze beter
[ afbeelding ]
Unicorns
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:35 schreef Donderjagers het volgende:
Dat worden gekke foto's dan die we erop gaan plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |