abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130415819
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 15:56:26 #2
381212 Gulara
From the future
pi_130415963
Ik snap je helemaal Kyara. Ik ben ook erg voor het voeden op verzoek. Maar toen Pi zo'n beetje elk uur dronk ben ik ook wel even na gaan denken over dat soort alternatieven. En ook al is bet niet mijn eerste keus, dan is het toch wel fijn dat er alternatieven zijn.
pi_130416523
Ja precies.
Spees, ik denk niet dat ik het naar jullie aan het verantwoorden ben, maar eerder naar mezelf toe :@
pi_130416976
Ik zou het in jouw geval heel goed naar mezelf kunnen verantwoorden :+ Maar misschien ben ik wel wat makkelijker daarin dan jij.
pi_130417095
Ik zou de stap voor mezelf idd heel moeilijk vinden, dus ik snap je erg goed.
Maar als buitenstaander zeg ik dat je je absoluut niet hoeft te 'schamen' of verantwoorden. Sterker nog, ik zou het je aanraden. Aan een zombie heeft je drietal niks. En nu kan je er nog 100% van je tijd voor hen zijn, maar dat blijft niet zo als het goed is.

Sterkte, hopelijk gaat niet een van de anderen vannacht spoken en kun je wat meer slapen. :*
pi_130417176
Kyara misschien is het maar tijdelijk? Of kun je na één nachtje er weer tegenaan?
Maak het jezelf niet te moeilijk, je doet het zo goed! :*
pi_130417962
1. Het drakenpak _O_

2. Orange is the new black heb ik van Kleurdoos, tis echt een aanrader, wij zijn er alweer doorheen (in drie dagen :@ )

3. Kyara dat je het niet eerder hebt gedaan vind ik bewonderenswaardig :Y

4. Gulara, nog steeds series nodig? Dan PM Ik je even :)
pi_130418005
Jullie zijn lief, thanx! :*

Ik kijk het nog even aan, wat Mineola ook zegt, zolang ik thuis ben is het te doen maar met het oog op de toekomst....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130418066
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130418119
Kyara wat?! ALWÉÉR!?? :o
SPOILER
pi_130418167
Ja, het werd wel weer tijd he....

SPOILER
pi_130419029
Je spoiler! :o :o :o :o :o Gefeliciteerd...! Superleuk!

SPOILER
Dus. Voor mij is de drempel hoog omdat ik nooit een fles geef en altijd zelf voed als ik thuis ben, maar jij geeft ze toch al flesjes, er zit al wat kv in, dus rijstebloem kan er makkelijk bij. Dat zie je toch niet :P
Doen dus!

En ik wil ook graag series!
SPOILER
pi_130421246
Ik wil ook een pm met series!

Kyara, ik snap je bezwaren. Je hoeft je tegenover niemand te verantwoorden, behalve jezelf. En als het een keus is waar jij achter staat, dan is het een prima besluit. Het zal geen onomkeerbaar besluit zijn, mocht je later toch weer anders besluiten.

Mijn baby vindt het leven niet zo leuk vandaag. Nog steeds last van die tandjes die maar niet willen doorbreken. En: vier maanden oud vandaag! *O*
pi_130421591
Spannend Kyara!
Weet iemand hoe je meerdere DM's in 1 keer kunt wissen? Ik ben denk ik een maand bezig anders :') Om met Gulara te spreken: de meeste gaan over baby's, dus het is on topic 8-)
Succes met je niet blije baby LE....!

Zo en nu ga ik naar een bruiloft! *O*
pi_130422174
LE 4 maanden *O* en :*
Spees veel plezier! ik vroeg me nog af hoe t met Silvijn zn billetjes ging :*

Ik heb lekker veel kleertjes gekocht vandaag voor L O+ ben helemaal happy. En hij heeft mn zelfgekookte prut weer met smaak gegeten O+
pi_130422331
Tof Fieder, waar heb je geshopt?

Spees, geen idee, ik doe het altijd per stuk :@
pi_130422416
H&M *O* veel shirts en truitjes, maar ook lekker warme sokken en wantjes en muts O+ klaar voor de herfst/ winter!
pi_130422575
Lekker *O*

Ik heb zin in de herfst/winter! Vooral omdat L. dan zes maanden is en voor mijn gevoel het eea dan wat makkelijker wordt. Als hij eenmaal goed kan zitten kan hij in de bugginzet van de wandelwagen, mee op de fiets, in de kinderstoel als wij eten, etc. Zo gezellig allemaal O+
pi_130422610
Vandaag ging de nieuwe XL h&m hieronder open, was erg druk! Ben er alleen maar even snel doorheen gerend :D Ga van de week wel even kijken, wanneer het wat rustiger is!

Ik ben trouwens opzoek naar het berenmutsje van h&m, maar dan de lichtbruine versie. Heeft iemand er toevallig 1 waar ie vanaf wil, dan houd ik me aanbevolen! Op dit moment heeft de h&m zelf alleen de witte versie, ik hoop dat die lichtbruine weer komt O+ dan neem ik die in alle maten!

Enne, pm/dm met series willik ook wel! Al heb ik momenteel helemaal geen tijd voor de tv! (Suiker, een serie kijken in 3 dagen, waar haal je die tijd vandaan :o )

Spees, je kunt ook bovenin het scherm (in het menuutje ergens) op dm klikken, dan kun je misschien meerdere namen in het balkje invullen?! Veel plezier op de bruiloft!
pi_130422665
Wij knalden er ook wel eens 3 of 4 Breaking Bads doorheen op een avond, dan is een seizoen snel afgelopen hoor :')
pi_130422676
Nou L-E, de mijnessen zijn 6 maanden en die kunnen dat allemaal niet hoor. Nou ja, wel in de wandelwagen want we hebben niet eens een kinderwagenbak. Volgens mij kon M wat jij noemt allemaal pas met een maand of 8 en als ik dan ook nog moet corrigeren dan duurt het nog wel even :D

Ik wil ook nog bij H&M shoppen. Heb van mijn schoonmoeder geld voor kleertjes gekregen O+
pi_130422707
L-E, zoveel tijd heb ik nergens!

Ik woon boven de h&m!
pi_130422737
De enige series die ik leuk vind zijn The West Wing en The Tudors. Beide al 2x gezien dus klaar mee. Straks weer Mr Selfridges op tv, vond ik ook wel geinig.

Oh ja, baby's O+
pi_130422943
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:10 schreef bellelena het volgende:
Vandaag ging de nieuwe XL h&m hieronder open, was erg druk!
Dat dus ja :P Was mooi geworden
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:12 schreef bellelena het volgende:
Ik woon boven de h&m!
oh echt? :o (is maar goed dat ik daar niet woon :') alhoewel ik nu toch al de hele collectie heb :P )
pi_130423314
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef Fieder het volgende:
maar ook lekker warme sokken en wantjes en muts
Ik vind de wantjes wel enorm groot vallen. (of mijn baby heeft absurd kleine handjes) Ik denk dat 6-12mnd volgend voorjaar wel past of zo.
pi_130423402
Ja vond ik ook wel! Maar L heeft hele brede handen, dan is er alleen bovenin wat loze ruimte :P Breedte was goed
pi_130423507
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:34 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook een pm met series!

Kyara, ik snap je bezwaren. Je hoeft je tegenover niemand te verantwoorden, behalve jezelf. En als het een keus is waar jij achter staat, dan is het een prima besluit. Het zal geen onomkeerbaar besluit zijn, mocht je later toch weer anders besluiten.

Mijn baby vindt het leven niet zo leuk vandaag. Nog steeds last van die tandjes die maar niet willen doorbreken. En: vier maanden oud vandaag! *O*
Vier maanden alweer!! *O* Ik vind het nog steeds bizar dat jouw kind gewoon ouder is dan de mijne :D

En H&M O+ Ik vond vandaag nog 4 50% kortingsbonnen tussen oude tijdschriften, geldig tot 31 augustus 8-)
Sarcasme. Herken het.
pi_130423551
Oh inderdaad leuke nieuwe dingen bij H&M!
SPOILER
Leuk belle, leuker dan boven de mac wonen (of zit die er ook nog)?
Ik ben trouwens van mijn milkshakeverslaving af. Moest wel afbouwen ;)

Een serie kijken in 3 dagen, dat is F naar bed rond 7 uur, dan eten aan salontafel (lees: op de bank) en series aanzetten, 23:00 een fles geven, verder kijken, 01:00 serie-avondje afronden.
Ja, je kunt spannender dingen doen met je avond :') Maar tis zo gezellig en relaxed!

LE hoera, 4 maanden! *O*

En Kyara, shoppen met kleedgeld rulez O+
pi_130423625
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:34 schreef Suikertante het volgende:
Oh inderdaad leuke nieuwe dingen bij H&M!
SPOILER
Leuk belle, leuker dan boven de mac wonen (of zit die er ook nog)?
Ik ben trouwens van mijn milkshakeverslaving af. Moest wel afbouwen ;)
Ja die zit er naast :D . Oh maar dat wist je natuurlijk :s)
pi_130425296
Terug van een geweldige vakantie. Lekker weer, maar niet te warm. Riley was heel lief en makkelijk (ik noem haar tegenwoordig maar een baby voor beginners)
Heel veel foto's gemaakt en ontzettend genoten.

Wel had ze erg last gehad van tandjes die niet door willen komen. En vandaag bij thuiskomst meteen naar de HAP, omdat ze 39,5 koorts had (door die tandjes dus, maar voor de zekerheid)

Ik las nog dat Kyara uitgenodigd is voor een gesprek *O*
Iets over series waar ik ook een dm over wil :)
pi_130427157
*O* Gaaf Kyara!

En welkom thuis Riley en Omen! En een kus voor de doorkomende tandjes, hopelijk zijn ze er vlug en voelt Riley zich weer relaxed :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:19 schreef Fieder het volgende:

[..]

Dat dus ja :P Was mooi geworden

[..]

oh echt? :o (is maar goed dat ik daar niet woon :') alhoewel ik nu toch al de hele collectie heb :P )
De mac zit er nog ja, verder bijna alleen maar h&m. Aan de achterkant nog Esprit en een schoenenwinkel geloof ik?!

Fieder, ik woon erboven op de hoekje, boven de mac dus, helemaal bovenin! Zwaai maar eens wanneer je langsloopt :D
pi_130427293
Féline heeft het vannacht geweldig gedaan! 23:14 laatste fles, om 3 uur viel dr speen uit en om half 5 kwam voor een fles O+
Echt geweldig. Ik voel me zo uitgerust O+

De vlekjes worden al minder en ze huilt ook een stuk minder. Slaapt wel meer maar zal het nodig hebben.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130428324
Tally die knapt snel op zeg, wat fijn!

En omen *O* welkom thuis! Beetje een valse start via de hap maar je vakantie klinkt perfect O+
pi_130434878
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 20:11 schreef Kyara het volgende:
Nou L-E, de mijnessen zijn 6 maanden en die kunnen dat allemaal niet hoor. Nou ja, wel in de wandelwagen want we hebben niet eens een kinderwagenbak. Volgens mij kon M wat jij noemt allemaal pas met een maand of 8 en als ik dan ook nog moet corrigeren dan duurt het nog wel even :D

Ik zat gisteren foto's te kijken van Kleuter en de eerste foto's waarop hij zelfstandig zit, staan in de map 'J. - Zes maanden' Maar nu ik daaraan terug denk herinner ik me dat hij motorisch redelijk vlot was met alles (los staan met 9 maanden, langs de tafel lopen met 11 maanden).. dat zie ik bij L. echt niet gebeuren inderdaad. Die is daarin een stuk minder ambitieus :')
pi_130434947
Ohja, Omen welkom terug! Fijn dat de vakantie geslaagd was O+
pi_130435012
Welkom terug Omen! Hopelijk heeft ze snel minder last van de tandjes.

Hier was het vanochtend 06:00 en 07:15 *O* *O* *O*
Heb 7 uur achter elkaar geslapen. Heerlijk!
pi_130435491
Omen welkom thuis! Arme Riley :*
Tally wat fijn dat ze opknapt en dat je lekker geslapen hebt.
Kyara ook een goede nacht, fijn!

Hier ook een goede nacht. Ik dacht dat het van de pap kwam. Maar misschien hangt het dan ook wel in de lucht ofzo nu ik over andere goede nachten lees. :P we gaan het vannacht weer zien
pi_130435647
Tally, Kyara en Fieder een goede nacht *O*

Welkom thuis Omen :)
pi_130435898
Dank jullie. Foto's van de vakantie volgen nog.

Hier wel een goede nacht, maar nog steeds een zieke Riley. Ik werd vanmorgen begroet met een grote glimlach, maar zodra ik haar pakte was het huilen. Haar luier rook alsof ze een explosie had gehad. Maar het bleek alleen maar plas te zijn. Dus vandaag ook maar even urine opvangen en inleveren bij de HAP.
Gelukkig wel goed troostbaar als ze op schoot ligt. En ze is heel snel moe. (Na een half uur al)
Sorry voor mijn lange verhaal. Maar ik vind het zo zielig voor haar. Moest het even kwijt.
pi_130435940
Sneu Omen.

Mijn meisjes zijn vandaag alweer 7 maanden!
pi_130435969
Ach Omen wat zielig! Lekker bij je houden vandaag.

Kyara *O*
pi_130436059
Omen wat sneu! Hoe doe je dat, urine opvangen? :? Hopelijk knapt ze gauw op.. Gelukkig is het zondag, kun je haar extra veel knuffelen O+

Tally, Fieder en Kyara, deze nacht was niét alleen maar goed door wat er in de lucht hangt, want F is juist een beetje van slag. Geen dramatische nacht hoor, maar bleef tot de laatste fles en daarna weer vanaf 6:00 (voor ons vroeg) elk half uur even piepen, hij is plakkerig, wil ineens weer elke 3 uur een kleine fles ( }:| dacht dat we net op de 5 zaten).
Komt vast weer goed, we knuffelen hem extra veel. Hij heeft nog steeds best wel veel snot, we slurpen ons rot. Dus misschien is ie gewoon wat benauwd.

Kyara, 7 maanden!! Dat is gewoon al bijna een jaar O-) Het is in elk geval véél meer dan een half jaar! Wat gaat het snel!
pi_130436077
Wacht eens even, Lauren is een half jaar! Pessie *O*
pi_130436449
Pessie en Kyara *O*

Suiker je hebt plaszakjes om dat op te vangen. Dus voordat ik haar straks de volgende fles geeft doe ik die om. En hopelijk plak ik goed (schijnt bij meisjes wat moeilijk te zijn, dus heb er drie) en dan kan ik het zakje leeggieten in het potje.
pi_130436568
Oh wat handig, ik dacht al: wildplassen opwekken lijkt me niet makkelijk! :D
pi_130436950
Omen, welkom thuis... Vervelend dat Riley ziek is. Beterschap!

Fijn van de goede nachten!!!!
Jammer van de mindere nacht :(

En jeej vermaandagen!!

Hier vanochtend een grote glimlach op Ow zn gezichtje vol snot.
Verkouden, en niet zo'n beetje ook... Ach zijn we wel gewend :s
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:03:01 #47
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130437000
Omen welkom thuis! Beterschap voor Riley!

*O* Hoera voor de goede nacht van Kyara!

Lauren alweer 6 maanden! Kyara's meiden 7 maanden!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:07:40 #48
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130437080
Mijn pasgeboren baby'tje wordt morgen 4 maanden!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130437141

Tandenbewijsfoto.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_130437962
Jemig Tico, lijkt wel een volwassen vent zo. :o

Beterschap Omen voor je sneutje!

Hoera voor de mijlpalen *O*
Kyara zijn die van jou echt alweer zo groot? :o

Hoe zat het nou alweer met tanden? Als ze door zijn is de poep- en kwijlellende voorbij toch? Mijn baby vindt van niet. Gisteren bleef ie maar poepen. Vanochtend zijn versgewassen slaapzak wéér ondergescheten.

Hij ligt net 5 minuten in bed en terwijl ik dit typ hoor ik een bons, is ie weer tegen de rand aan gevallen. Ga ik kijken: weer een poepluier! Godzijdank was ik op tijd en is de slaapzak gespaard *)
Meteen even getempt, klein beetje verhoging. Ik wijt het toch echt aan die tanden, er zal wel nog een stel op doorkomen staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')