SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Voor mij is de drempel hoog omdat ik nooit een fles geef en altijd zelf voed als ik thuis ben, maar jij geeft ze toch al flesjes, er zit al wat kv in, dus rijstebloem kan er makkelijk bij. Dat zie je toch niet
Doen dus!
En ik wil ook graag series!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:10 schreef bellelena het volgende:
Vandaag ging de nieuwe XL h&m hieronder open, was erg druk!
oh echt?quote:
Ik vind de wantjes wel enorm groot vallen. (of mijn baby heeft absurd kleine handjes) Ik denk dat 6-12mnd volgend voorjaar wel past of zo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef Fieder het volgende:
maar ook lekker warme sokken en wantjes en muts
Vier maanden alweer!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:34 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook een pm met series!
Kyara, ik snap je bezwaren. Je hoeft je tegenover niemand te verantwoorden, behalve jezelf. En als het een keus is waar jij achter staat, dan is het een prima besluit. Het zal geen onomkeerbaar besluit zijn, mocht je later toch weer anders besluiten.
Mijn baby vindt het leven niet zo leuk vandaag. Nog steeds last van die tandjes die maar niet willen doorbreken. En: vier maanden oud vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk belle, leuker dan boven de mac wonen (of zit die er ook nog)?
Ik ben trouwens van mijn milkshakeverslaving af. Moest wel afbouwen
Een serie kijken in 3 dagen, dat is F naar bed rond 7 uur, dan eten aan salontafel (lees: op de bank) en series aanzetten, 23:00 een fles geven, verder kijken, 01:00 serie-avondje afronden.
Ja, je kunt spannender dingen doen met je avondMaar tis zo gezellig en relaxed!
LE hoera, 4 maanden!
En Kyara, shoppen met kleedgeld rulez![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:34 schreef Suikertante het volgende:
Oh inderdaad leuke nieuwe dingen bij H&M!Ja die zit er naastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk belle, leuker dan boven de mac wonen (of zit die er ook nog)?
Ik ben trouwens van mijn milkshakeverslaving af. Moest wel afbouwen. Oh maar dat wist je natuurlijk
![]()
De mac zit er nog ja, verder bijna alleen maar h&m. Aan de achterkant nog Esprit en een schoenenwinkel geloof ik?!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:19 schreef Fieder het volgende:
[..]
Dat dus jaWas mooi geworden
[..]
oh echt?(is maar goed dat ik daar niet woon
alhoewel ik nu toch al de hele collectie heb
)
Ik zat gisteren foto's te kijken van Kleuter en de eerste foto's waarop hij zelfstandig zit, staan in de map 'J. - Zes maanden' Maar nu ik daaraan terug denk herinner ik me dat hij motorisch redelijk vlot was met alles (los staan met 9 maanden, langs de tafel lopen met 11 maanden).. dat zie ik bij L. echt niet gebeuren inderdaad. Die is daarin een stuk minder ambitieusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:11 schreef Kyara het volgende:
Nou L-E, de mijnessen zijn 6 maanden en die kunnen dat allemaal niet hoor. Nou ja, wel in de wandelwagen want we hebben niet eens een kinderwagenbak. Volgens mij kon M wat jij noemt allemaal pas met een maand of 8 en als ik dan ook nog moet corrigeren dan duurt het nog wel even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |