SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Voor mij is de drempel hoog omdat ik nooit een fles geef en altijd zelf voed als ik thuis ben, maar jij geeft ze toch al flesjes, er zit al wat kv in, dus rijstebloem kan er makkelijk bij. Dat zie je toch niet
Doen dus!
En ik wil ook graag series!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:10 schreef bellelena het volgende:
Vandaag ging de nieuwe XL h&m hieronder open, was erg druk!
oh echt?quote:
Ik vind de wantjes wel enorm groot vallen. (of mijn baby heeft absurd kleine handjes) Ik denk dat 6-12mnd volgend voorjaar wel past of zo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef Fieder het volgende:
maar ook lekker warme sokken en wantjes en muts
Vier maanden alweer!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:34 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook een pm met series!
Kyara, ik snap je bezwaren. Je hoeft je tegenover niemand te verantwoorden, behalve jezelf. En als het een keus is waar jij achter staat, dan is het een prima besluit. Het zal geen onomkeerbaar besluit zijn, mocht je later toch weer anders besluiten.
Mijn baby vindt het leven niet zo leuk vandaag. Nog steeds last van die tandjes die maar niet willen doorbreken. En: vier maanden oud vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk belle, leuker dan boven de mac wonen (of zit die er ook nog)?
Ik ben trouwens van mijn milkshakeverslaving af. Moest wel afbouwen
Een serie kijken in 3 dagen, dat is F naar bed rond 7 uur, dan eten aan salontafel (lees: op de bank) en series aanzetten, 23:00 een fles geven, verder kijken, 01:00 serie-avondje afronden.
Ja, je kunt spannender dingen doen met je avondMaar tis zo gezellig en relaxed!
LE hoera, 4 maanden!
En Kyara, shoppen met kleedgeld rulez![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:34 schreef Suikertante het volgende:
Oh inderdaad leuke nieuwe dingen bij H&M!Ja die zit er naastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk belle, leuker dan boven de mac wonen (of zit die er ook nog)?
Ik ben trouwens van mijn milkshakeverslaving af. Moest wel afbouwen. Oh maar dat wist je natuurlijk
![]()
De mac zit er nog ja, verder bijna alleen maar h&m. Aan de achterkant nog Esprit en een schoenenwinkel geloof ik?!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:19 schreef Fieder het volgende:
[..]
Dat dus jaWas mooi geworden
[..]
oh echt?(is maar goed dat ik daar niet woon
alhoewel ik nu toch al de hele collectie heb
)
Ik zat gisteren foto's te kijken van Kleuter en de eerste foto's waarop hij zelfstandig zit, staan in de map 'J. - Zes maanden' Maar nu ik daaraan terug denk herinner ik me dat hij motorisch redelijk vlot was met alles (los staan met 9 maanden, langs de tafel lopen met 11 maanden).. dat zie ik bij L. echt niet gebeuren inderdaad. Die is daarin een stuk minder ambitieusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:11 schreef Kyara het volgende:
Nou L-E, de mijnessen zijn 6 maanden en die kunnen dat allemaal niet hoor. Nou ja, wel in de wandelwagen want we hebben niet eens een kinderwagenbak. Volgens mij kon M wat jij noemt allemaal pas met een maand of 8 en als ik dan ook nog moet corrigeren dan duurt het nog wel even
Wat is hij leuk!!quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:22 schreef dananana het volgende:
Wanneer hebben jullie de bedjes en de box lager gezet? Ik twijfel of het al zover is want ze liggen wel enorm op hun buik en zijn druk.. maar optrekken zit er nog helemaal niet in (gelukkig)
Hier nog niet gedaan bij bijna 8 maanden (omg, al bijna 8 maanden...) Hij ligt wel veel op z'n buik, maar optrekken, neu. Vind t zo sneu, diep in de box waar ie mij niet kan zien op de bank...
Oh.. en nou ik eindelijk de knop heb gevonden kan ik hier ook wel een plaatje van ze neerzetten.
Deze is een paar weken oud en zaten/hingen ze lekker in de stoelen.. voor 5 minuten ofzo![]()
Haha, leuk. Die van mij houdt het nu ook zo'n 10 minuten vol zonder helemaal scheef te zakken...
Wat lief zo'n grote zus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:39 schreef Ticootje het volgende:
Ja Bram is van januari. Ik heb hier al de eerste gummybeertje uit z'n mondje mogen vissen. Ik zag net in een ooghoek dat Leyla Bram ook een snoepje gaf
Lief dat je t vraagt! Het gaat wel een stukje beter al. We laten hem veel bloot rondkruipen en smeren goed, en nu zijn de open plekken al dichte korstjes en het rode is grotendeels weg. Hij moet ook niet meer huilen als we het aanraken bij het verschonen gelukkig. Fijn dat je eigengemaakte maaltijden worden gewaardeerd!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef Fieder het volgende:
LE 4 maandenen
![]()
Spees veel plezier! ik vroeg me nog af hoe t met Silvijn zn billetjes ging![]()
Ik heb lekker veel kleertjes gekocht vandaag voor Lben helemaal happy. En hij heeft mn zelfgekookte prut weer met smaak gegeten
Thanks (de rest ook hoorquote:MM, van het kleertjestopic verhuisd naar hier, welkom
De bedoeling is lief. De uitvoering vond ik wat minder.quote:
Ik had granenpap, ik heb nu toch maar rijstpap gehaald. Misschien was het iets te heftig. Ik weet ook niet of het de pap is. Het bond wel mooi met mijn melk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:47 schreef Fieder het volgende:
Welkom MM
Dananana wat gezellig zo aan tafelknapperds
Tico oepsdat van die luiers weet ik niet, ik ben de pap nu langzaam aan t opbouwen, zal eens kijken of het hier ook vaker wordt. Ziet het er wel normaal uit?
J. is van 02-01, geboren met 34+2, dus wel prematuur. Hij heeft dus nog wat in te halen. Maar gaat heel goed met m hoor, grote jongen (na ja, gewoon op het gemiddelde), alleen een lichtgewichtje...quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:56 schreef Kyara het volgende:
Welkom MM!
Van welke datum is jouw zoon? En met welke termijn is hij geboren?
Leuke foto Dana!
't Lag aan mijquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:15 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat is wel even te vroeg. Wat was de reden als ik vragen mag? Mijn meisjes zijn geboren met 33+4.
Wat fijn dat hij bij jou op de kamer mocht! Bij mij lagen ze in een couveuse op neo. En idd ook na 8 dagen weg. Vond ik zelf niet zo heel erg want ik had M natuurlijk ook nog thuis.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:41 schreef mousemicky het volgende:
s 3 weken gebleven, ik moest na 8 dagen weg uit t zkh . We lagen zo gezellig samen op 1 kamer...
Een premature tweeling lijkt me ook heftig hoor, om 1 heb ik me al zoveel zorgen gemaakt...
T was idd ideaal! Was zo blij dat er een plekje was voor ons. Mocht er jammergenoeg pas heen toen ik zelf geen extra zorg meer nodig had, op de kinderafdeling doen ze immers alleen kindertjes.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:49 schreef L-E het volgende:
Wat klinkt dat fantastisch MM, welk zkhs is dat? Ik vond de reis naar de neo zo zwaar telkens, en dan werd ik met bed en al gebracht he. Bizar hoe kapot je kan zijn dan.
Fijn dat je zoon het verder zo goed doet!
Herkenbaar, hier ook allemaal goede en probleemloze zwangerschappen en bevallingen. En dan opeens binnen 36 uur met baby.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:37 schreef mousemicky het volgende:
L-E, Loj: wat fijn, herkenning, bij vriendinnen worden babies allemaal met 40+ weken geboren, lekker thuis, niets aan t handje. Dit was dus even totaal niet wat ik verwacht had.
Ik heb het idee dat ik nu weer een klein beetje op mijn oude energieniveau begin te komen. Erg blij dat ik na zwangerschapsverlof meteen ouderschapsverlof voor 2 dagen p/w had gepland. Volgende week weer 3 dagen aan de slag, en heb er wel weer zin in.
Kyara: in 'mijn' ziekenhuis is een moeder-kindcentrum. Ik lag dus ook op de kinderafdeling, met J. in couveuse naast me. Heel fijn dat dat kon, toen ik eenmaal na 3 dagen van de medicijnen af was. Leren drinken moest J. idd ook, erg moeilijk was dat, dat die borstvoeding niet goed lukte.
Blij dat t nu een heel vrolijk mannetje is van bijna 8 maanden, die heerlijk speelt en ontdekt!
Dat snap ik dus echt niet he dat dat niet anders kan. Ik lag eerst nog op de verloskamers maar toen ik van de medicatie afmocht moest ik dus naar de kraamafdeling. Gekukkig eerst een kamer apart maar die moest ik later inleveren. Ik had toen wel als "eis" niet bij iemand met een baby te liggen. Dat lukte maar in de kamer ernaast kwamen die dag 2 moeders met een netgeboren baby te liggen. En telkens als ik mijn kamer uitliep zag ik een stralende moeder met verse baby. En als die trotse vaders op de afdeling. Het deed best wel pijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:22 schreef Loj het volgende:
[..]
Herkenbaar, hier ook allemaal goede en probleemloze zwangerschappen en bevallingen. En dan opeens binnen 36 uur met baby.
Toch ook wel leuk inderdaad weer werken! Succes ermee
Dat klinkt ideaal zeg, zo'n moeder kind centrum. Ik vond het in bed naar de neo ook erg zwaar en confronterend. Ze hadden hier wel fijne kraamsuites. Alleen Ow lag op de high care dus daar had ik niet veel aan.
Jammer genoeg moest ik na drie nachten de kraamsuite uit en kwam ik op een zaal terecht met moeders en baby's terecht. Na 1 nacht gesmeekt of ik naar huis mocht, want dat was te confronterend
En zwemmen is tof Elmo!!!
En Bram en J waren ook tof!
Ik heb al 10 weken gewerkt hoor, maar nu een lange zomervakantie (onderwijs), dus volgende week weer aan de slag, maar dan een dagje meer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:22 schreef Loj het volgende:
[..]
Herkenbaar, hier ook allemaal goede en probleemloze zwangerschappen en bevallingen. En dan opeens binnen 36 uur met baby.
Toch ook wel leuk inderdaad weer werken! Succes ermee
Dat klinkt ideaal zeg, zo'n moeder kind centrum. Ik vond het in bed naar de neo ook erg zwaar en confronterend. Ze hadden hier wel fijne kraamsuites. Alleen Ow lag op de high care dus daar had ik niet veel aan.
Jammer genoeg moest ik na drie nachten de kraamsuite uit en kwam ik op een zaal terecht met moeders en baby's terecht. Na 1 nacht gesmeekt of ik naar huis mocht, want dat was te confronterend
Geen garanties hoorquote:
Doet die van mij ook! Kinderarts zei dat ze dat moeten kunnen, om te kunnen kruipenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:06 schreef Fieder het volgende:
Haha Loj wat schattig.
L was vandaag op zn buik gerold in de box maar er hing daar een spiegeltje. Toen hij daar overheen keek zag hij mij zitten. Kreeg ik n stralende lach![]()
Hij drukt zich nu ook op met zn armen, zn armen helemaal gestrekt zeg maar, is dat n begin van kruipen? Of doet ie gewoon pushups
mijn Luuk van eind november heeft ook nog geen tandenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:54 schreef mousemicky het volgende:
Bram, van januari, met al die tandjes... Mijn J. krijgt bijna een minderwaardigheidscomplex als is zou snappen wat dat is. Hier begin januari, en nog geen tandje te zien...
Geldt dat dan ook voor het grotemensengebit of alleen voor het melkgebit?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mijn tandarts is het juist niet een erg goed teken dat hij zo snel is met tanden. Schijnt dat het dan een slecht gebit wordt. Maar ik kan moeilijk z'n tandjes terug hameren.
Geldt volgens mijn tandarts voor beiden. Hoe ouder je bent met wisselen, hoe sterker je tanden. Ik was 17 toen mijn laatste melkkies eruitvielquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Geldt dat dan ook voor het grotemensengebit of alleen voor het melkgebit?
Sola dat klinkt echt superleuk
Bram heeft ook wel echt door als ik iets afpak en hij WIL dat hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Hij is dan ook ernstig gefrustreerd als er iets uit/voor zijn handen weggegrist wordt. Dan hebben we dus 2 huilende kinderen. Zo leuk dit
Daar hoef je niet te vroeg voor te bevallen..quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:49 schreef mousemicky het volgende:
Juud, das wel heel erg vroeg om spontaan te bevallen. Het geen afscheid nemen van zwanger zijn gevoel heb ik ook wel een tijdje gehad, ik was nog helemaal niet zo ver :S
Eerste twee niks gemerkt, derde opeens koortsig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:33 schreef Suikertante het volgende:
Jemig dat je dan op een zaal of zelfs afdeling met verse baby's en ouders wordt gelegdDat lijkt mij ook ontzettend confronterend ja!
Hoe ging bij jullie de derde vaccinatie? Hier was de 1e niet zo'n ramp (beetje koorts), maar van de tweede had hij wel een dag of twee, drie echt last. Morgen de derde..
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:34 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mijn tandarts is het juist niet een erg goed teken dat hij zo snel is met tanden. Schijnt dat het dan een slecht gebit wordt. Maar ik kan moeilijk z'n tandjes terug hameren.
Jah, een kortequote:Op maandag 26 augustus 2013 06:42 schreef LadyBlack het volgende:
Inca!
Kom ik bij teruglezen een update van jou tegen?
Goed! Ik ben zo blij met mijn meiskequote:Op maandag 26 augustus 2013 06:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, een kortemaar Suiker vroeg ernaar in v&a en toen dacht ik 'och ja, laat ik eens langswaaien'
Hoe is het met jullie??![]()
Haha, dit klinkt herkenbaar, J. heeft de afgelopen weken ook van alles geleerd... Nu vind ik m vaak 's ochtend's op z'n buik in bed, 'pratend' tegen z'n knuffelschaap.quote:Even eenoverkill hoor, maar ik vind Isa zo tof
De afgelopen weken heeft ze zooooveel nieuwe dingen geleerd! Ik vind het zo indrukwekkend
![]()
Ze rolt, ze kraait, ze gilt ineens met een superhoog stemmetje, pakt haar voetjes (en stopt ze in haar mond
), pakt knuffeltjes die ze ziet en ze krijgt een heel eigen wil
Vanochtend bijvoorbeeld lag ze herrie in bed te maken. Wij dachten nog moe, honger, weet ik het, maar nee hoor, mevrouw wilde in de box spelen. Meteen blij en al haar speelgoed over zich heen trekken en een herrie dat ze maakte!
En gister hebben we haar voor het eerst kennis laten maken met banaan (geen commentaar aub). Gewoon het smaakje en een lepeltje, effectief kreeg ze niks binnen, maar ze vond het geweldig. Pakte in no time de lepel af en zat binnen een minuut helemaal onder
Ze is zo geweldig
En ze draait in bed! Vannacht lag ze ineens overdwars
Ja, heel zielig..... Hij lijkt dan zo op zijn gemak als we ergens zijn, ligt rustig in de doek of kinderwagen te kijken/slapen en dan toch is dat teveel...quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:17 schreef L-E het volgende:
Dat is ook herkenbaar Juud. Als wij op visite willen of iets doen wat van de standaard afwijkt, hebben we de gehele avond een hysterisch jongetje. Sneu he?
Dat hadden wij ook, en t ging over, gelukkig... Nu vindt ie rijden in de wagen prachtig, dus t kan echt nog goedkomen hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:17 schreef L-E het volgende:
Dat is ook herkenbaar Juud. Als wij op visite willen of iets doen wat van de standaard afwijkt, hebben we de gehele avond een hysterisch jongetje. Sneu he?
+1quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:15 schreef Spees_Eend het volgende:
'voor iedereen die nog moeite heeft met haar bevaltermijn of anders gelopen kraamtijd.
Dat denk ik wel ja. Daarom had ik er graag wat bewuster afscheid van genomen. Ik was er echt nog niet klaar mee en klaar voor.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
Kyara, die laatste zinnen Volgens mij is dat zelfs een slikmomentje als je al 10 kinderen hebt...
Dat laatste ja. Hier ook wel een pijnpunt. Ik droom met regelmaat van een derde, maar ik denk dat ik dat alleen zou doen om het dit keer beter te laten eindigen. M.i. niet de beste reden om voor nr 3 te gaan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:33 schreef Kyara het volgende:
Dat schrikkerige is hier al een hele tijd over. Denk ook wel dat het scheelt dat ze elkaar hebben. Het echte premature is er hier al een hele tijd af gelukkig. Ze zijn natuurlijk ook een stukje ouder dan die van Juud en L-E. Ze zijn nu nog gewoon klein en ze hebben nog wat in te halen qua ontwikkeling. Maar dat komt vanzelf wel.
Dat afscheid nemen van zwangerschap steekt hier vooral omdat het de laatste keer is geweest. Het blijft hier bij 3 kinderen dus ik zal nooit meer zwanger zijn, nooit meer schopjes voelen, geen laatste buikfoto's maken, niet meer die nieuwsgierigheid naar het kindje in je buik. Het is klaar.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Hier ook wel een pijnpunt. Ik droom met regelmaat van een derde, maar ik denk dat ik dat alleen zou doen om het dit keer beter te laten eindigen. M.i. niet de beste reden om voor nr 3 te gaan.
Tico, precies zoals ik het voel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb dat echt totaal niet. Als ik verse babies zie of een dikke dame op punt van bevallen is mijn eerste gedachte "blij dat ik niet meer hoef". Ik geniet van de 3 die ik heb en ben me er zeer bewust van dat de kans 99% is dat het hierbij blijft. En dat is goed, het geeft ook rust. Die fase is geweest, nu het spul groot zien worden. Heerlijk.
Tijd voor een zusje voor E!quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker lijkt me, Tico
Ik moet oppassen dat ik niet elke zwangere vrouw zwijmelend nastaar (inclusief hoofd meedraaien) of groen aanloop van jaloezie![]()
Dat ook. Ik kreeg een kleintje van een maandje in m'n armen en die begon eigenlijk meteen te piepen want ik ruik niet naar mama. Lekker terug naar mama, geen gerammel, geen steekje van ik wil ook weer een kleine plakbaby. Nee. Niets van dat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:52 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Tico, precies zoals ik het voel.
Maar hier ook gezonde kinderen, en zwangerschappen van 40 en 38 weken. Dat gevoel van het niet klaar zijn ervoor heb ik nooit gehad. Hier zeker zeker weten geen zwangerschap meer en een gevoel van totale rust. Laatst nog een mini mini baby gekroeld en teruggegeven zonder gerammel
Pas op hoor, ik ren zo naar het ziekenhuis!quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:55 schreef Kyara het volgende:
Ik heb dat inderdaad ook niet met baby's. Ik rammel sowieso niet. Maar wel bij zwangere vrouwen en het buikentopic is ook iets wat ik hier op fok vermijd.
L-E, dat is ook wel zo. Kans zou erg klein zijn inderdaad. M vond die ziekenhuis periode ook ontzettend heftig. Heeft hij ook een flinke douw van gehad
Dat zou ik in jouw plaats wel doen, of afpakken zo gauw hij uitgesabbeld is en het in zijn mond stopt. Silvijn doet dat ook nog steeds, die gaat uiteindelijk een hele korst in zijn mond verzamelen en dan stikt hij er bijna in. Paar keer paniek geweest. Dus dat doen we echt niet meer voorlopig. Kleine dobbelsteentjes, of even sabbelen en het is klaar.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:01 schreef Fieder het volgende:
Ik heb L net weer een broodkorst gegeven maar binnen no-time zat die halve korst in zn mond. Hij bijt erop met zijn tandjes en heeft m dan zo in stukken. Ik vind het toch een beetje eng eigenlijk...
Hij vond het wel lekker volgens mij. Kan ik misschien beter dobbelsteentjes geven?
Ik was voor M ineens weg. Een hele week. En toen moest hij mee naar een heel groot vreemd huis en daar was mama, in een bed. En die kon niks. En daarna moest hij weer mee naar huis en mama ging niet mee. En na een week was mama thuis maar die kon nog niks. Niet optillen, niet knuffelen, op schoot kon maar heel even.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan had M. nog de leeftijd dat hij er eigenlijk niets van begreep. Is dat dan een nadeel of juist een voordeel? Kleuter snapte alles, en hield zich daarom erg groot, altijd vrolijk en lachen. Maar toen hij drie dagen na de ks op bezoek kwam en binnen stapte toen ik net heel verdrietig zat te zijn stortte hij compleet in toen hij me zag. Huilen, huilen, huilen. "Ik vind het zo erg dat je hier nog ligt, zo erg..'![]()
Hij heeft zich wekenlang veel te groot gehouden. Ik heb gesmeekt of ik naar huis mocht toen ze me eigenlijk nog niet wilden laten gaan. Maar het kon niet langer, de grenzen van hoeveel je kan hebben als je 5 bent waren tot het maximale opgerekt, vonden wij.
Nee, hoe meer ik daar over nadenk, hoe zekerder ik word dat wij niet voor een derde moeten gaan.
Ja, het is voor mij ook vreselijk (zegt ze heel bescheidenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:20 schreef Spirit82 het volgende:
TS, wat moeilijk zeg! Niet alleen voor E, maar ook voor jou. Iedere maand zo'n pijn is echt NIET TOF. Kun je daar geen sterke pijnstiller voor krijgen?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:05 schreef Suikertante het volgende:
L-E had je dat beeld echt van mij?! Ik houd helemaal niet zo van baby's.
Dat was het ook eigenlijk welquote:
Er was toen nog niet een echte diagnose gesteld, en toen die er was was ik ineens zwangerquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
TS oh myHuuuu, maar qua pijnstilling is er ook niks te doen? Weet ik het.. je bent dan iig niet zwanger, dus kan er dan niets heftigs worden gegevens om het draaglijk te maken?
En SuikerIk zie je nu dus voor me met een heel leger aan jongetjes om je heen die er precies zo uitzien als je man
En dan in een rijtje achter jou aan marcheren door je volkstuinquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
En SuikerIk zie je nu dus voor me met een heel leger aan jongetjes om je heen die er precies zo uitzien als je man
Ik heb een meisje, maar ik denk dat ze eerder bloemen eet dan plukt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:38 schreef Suikertante het volgende:
Haha ja dat lijkt me dan wel weer te gek Spirit!
Maar een meisje dat bloemen plukt wil ik ook wel
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:44 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat mijn zoon eerder bloemen gaat plukken dan mijn meisjes
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:44 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat mijn zoon eerder bloemen gaat plukken dan mijn meisjes
roze crawlersquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:02 schreef Suikertante het volgende:
Oja, nou laat die meisjes dan maar zitten
Jammer is dat he. Of dat het dan net qua seizoen niet helemaal lekker uitkomt of ze hebben ineens een groeispurtjequote:Op maandag 26 augustus 2013 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wist trouwens niet dat baby's zo ontzettend snel uit hun kleertjes groeien zegNouja, ik wist het natuurlijk wel, maar ik geloofde het denk ik niet, ofzo. Ik moet echt nodig nog een kind, want ik heb nog veel te veel leuke kleertjes waar Isa niet meer in past
quote:
Aardbeien-teva'squote:
Ik riep ook heel hard joepie, mijn vriend vond het wel een beetje ver gaanquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:29 schreef Mangostine het volgende:
Kwisted![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik verschoot helemaal op mijn werk. Wat tof wat tof wat tof![]()
Van harte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |