quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Liever zware botte dan bavaria lekker vinden en brabants zijn
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik had ook je back maar nu niet meer
Nuja kan best slim zijn, maar dan nog vind ik dat gekke situatiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik negeer liever zoiets dan dat ik een paar klappen krijg.
Ik ben niet echt sterk dus ik los het liever niet op met geweld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:50 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Nuja kan best slim zijn, maar dan nog vind ik dat gekke situatieBuitenkomen en willekeurig uitgescholden worden wtf
Vorige week wel zo'n marginale werkloze even aangesproken omdat ie indier uitmaakte voor kutpaki omdat die in de weg zou gestaan hebben. Meteen rode kop wanneer iemand van zen eigen lengte iets terugdoet. Dit alles terzijde maar was wel trots op mezelf
Ja, die ging toch zooi op z'n hond spuiten en het van hem af likkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kent iemand van jullie nog die marcoTM van vorig jaar ergens?
die gozer die filmpjes maakte over eten enzo
Ja die jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, die ging toch zooi op z'n hond spuiten en het van hem af likkenOf zooi op zichzelf spuiten en liet het aflikken door z'n hond
.
Linkjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, die ging toch zooi op z'n hond spuiten en het van hem af likkenOf zooi op zichzelf spuiten en liet het aflikken door z'n hond
.
Alles is goedquote:
Godkankiquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_lebbermeneer.html
kijken op eigen risico natuurlijk
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
op 2.55 spuit ie slagroom op z'n hont.
Niet kijken dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wel dikke tietenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hebben jullie niet iets als de Aldi of Lidl dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:00 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Wel dikke tieten
Edit: pak pudding voor minder dan een eurowanneer komt de ah belgie eindelijk eens veroveren?
Zag in Antwerpen dat ze een Albert Heijn hadden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hebben jullie niet iets als de Aldi of Lidl dan?
What thequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zelfs in Tsjechië hebben ze de AH (Albert)
Hoezo dan niet in Belgie?
is al een aantal jaar zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the.
Ik wist wel dat ze één AH XL in willemstad hebben, dat vond ik nog apart.
Helft van die spullen zijn niet te eten dus wordt het weer duur, lidl komt in de buurt maar ook niet zoveel keuze.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hebben jullie niet iets als de Aldi of Lidl dan?
Die folder doet me meer denken aan de Aldi ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is al een aantal jaar zo![]()
http://www.albert.cz/
is van de AH oorspronkelijk
http://www.albert.cz/nase(...)ko-polotucne-34.htmlquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die folder doet me meer denken aan de Aldi ofzo.
1tje ofzo in Antwerpen, maar ga echt niet uur in de file staan om een pot vla en wat unox worst te halenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zelfs in Tsjechië hebben ze de AH (Albert)
Hoezo dan niet in Belgie?
Oh maar Albert Heijn is wel de duurste supermarktketen die wij in Nederland hebben hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:07 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Helft van die spullen zijn niet te eten dus wordt het weer duur, lidl komt in de buurt maar ook niet zoveel keuze.
Oh, dan zitten we wel goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh maar Albert Heijn is wel de duurste supermarktketen die wij in Nederland hebben he
Hehe nee, zelfs de huismerk producten van AH zijn relatief gezien nog best duur itt andere supermarktenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:10 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Oh, dan zitten we wel goed.
![]()
Delhaize
![]()
![]()
Dacht dat AH soort budgetdelhaize was. Wel veel assortiment en lekkers maar wel goedkoper omdat ze het efficienter doen ofzo?
Dan kom je ook een keer in beweging.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
zo maar eens fatsoenlijk aankleden en boodschappen doen
Rot maar op dan met jullie supermarktimperialisme.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe nee, zelfs de huismerk producten van AH zijn relatief gezien nog best duur itt andere supermarkten
ben gister helemaal naar mijn vader gefietstquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan kom je ook een keer in beweging.
Hoever is dat dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ben gister helemaal naar mijn vader gefietst
Nee want dan kan ik uitslapenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En morgen weer kuch steun hijg kater ik ga dood,
Ik welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik welKan nog eventjes voordat de hele meuk weer begint.
Vanavond weer uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik welLees mijn zin nog eens
veel plezier hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Morgen met Insayno & Jeffrey naar Leiden
Ik snapte jouw zin ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vanavond weer uitstaat er. Ja dat heb ik gelezen.
Zolang ik mezelf maar snapquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik snapte jouw zin ook niet helemaal.
Sowieso in deze tijden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zolang ik mezelf maar snap
Waarom zeg je dan ik welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vanavond weer uitstaat er. Ja dat heb ik gelezen.
People are crazy.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan ik wel
Het jammerlijke is dat ik de intonatie niet kan overbrengen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan ik wel
Ik stelde toch geen vraagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het jammerlijke is dat ik de intonatie niet kan overbrengen.
Bedoelde het meer in de zin van: Vanavond uit ?! Ik wel !
Wat doe je ontzettend moeilijk om helemaal niksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik stelde toch geen vraagik zeg: "Ik ga vanavond weer uit". En dan antwoord jij ik wel
Maak dan een normale zinquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat doe je ontzettend moeilijk om helemaal niks
Het is een normale zin en zijn normale zinnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maak dan een normale zin
Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het is een normale zin en zijn normale zinnen
Dit dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:30 schreef bobbiey het volgende:
Kwartier discussieren over de zin 'ik wel'
Ik vond het wel grappig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:30 schreef bobbiey het volgende:
Kwartier discussieren over de zin 'ik wel'
Mooi filmpjequote:
"Bent U 18 jaar? nee maar we kunnen ons wel bukken."quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mooi filmpje
Wat zegt ie nou bij de laatste zin van die mop over de saucissen?
Ah, nu snap ik 'mquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:08 schreef bobbiey het volgende:
[..]
"Bent U 18 jaar? nee maar we kunnen ons wel bukken."
Denk dat het de mop is dat het helemaal nergens op slaat.
In de gloria![]()
Ze zijn te jong voor die 18+ beelden maar ze zullen wel bukken wanneer die getoond worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:23 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Leg uit dan![]()
Of je snapt dat het eigenlijk complete nonsens is?
Slaat helemaal nergens opquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze zijn te jong voor die 18+ beelden maar ze zullen wel bukken wanneer die getoond worden.
Dan is in ieder geval mijn interpretatie
Eensch.quote:
Ik vind het altijd zo gek als mensen 'broodje' ervoor zetten, net zoals 'broodje hamburger'quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo gek als mensen 'broodje' ervoor zetten, net zoals 'broodje hamburger'
Nou tot zover mijn bijdrage, geniet van je 'broodje' shoarma.
quote:
Deze vrouwquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo gek als mensen 'broodje' ervoor zetten, net zoals 'broodje hamburger'
Nou tot zover mijn bijdrage, geniet van je 'broodje' shoarma.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zo ik heb weer drank en drugs
nee grapje ik heb 7up
wauwquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hossel geen jongens-meisjes.
FL had het wel gepikt. Snap je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
grapje of niet ik had het niet gepikt
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
fl loves the pik iksdee
/ro-aldhumor
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
fl loves the pik iksdee
/ro-aldhumor
Eet jij het op je broodje ja, ik eet het meestal in mn broodje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:20 schreef FL_Freak het volgende:
maar je eet toch gewoon een broodje en daarop shoarma. Broodje shoarma.
Ja jezus zo technical.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eet jij het op je broodje ja, ik eet het meestal in mn broodje.
Dat heb ik ook. In mijn broodje ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:20 schreef FL_Freak het volgende:
maar je eet toch gewoon een broodje en daarop shoarma. Broodje shoarma.
Wees gegroet smokevrind.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:12 schreef schommelstoel het volgende:
Ben ik hier nog welkom na een lange afwezigheid?
Allemaal moeilijk gedoe om niks.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. In mijn broodje ?Dan zou de shoarma een ingrediënt zijn voor het bakken van het brood
en dat is het volgens mij niet. Maar kan me ook vergissen, kom namelijk uit Groningen. Daar rollen de dingen anders.
![]()
Awaddafoek?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:12 schreef schommelstoel het volgende:
Ben ik hier nog welkom na een lange afwezigheid?
Indeed !quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Allemaal moeilijk gedoe om niks.
Vond het wel weer eens tijd voor een rokerige versnapering.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wees gegroet smokevrind.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:15 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vond het wel weer eens tijd voor een rokerige versnapering.
24/7 kan ik niet meer verdragen, die tijd heb ik ergens in een hoekje gestopt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Dat hebben we hier 24/7
ghe ghe ghe
Pitabroodjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
Een broodje shoarma is natuurlijk gewoon een pitabroodje die je open snijdt en daar je shoarma ín doet.
Bij gebrek aan pitabroodjes omdat pauper kun je ook gewoon een boterham pakken en daar shoarma óp doen.
Maar dan heb je een boterham met shoarma, geen broodje shoarma.
Gewoon AH bolletjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
PitabroodjesKrengen zijn het, gaan supersnel kapot.
Turks brood ipv pitabroodjes
Daar loop ik nu ook tegen aanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
24/7 kan ik niet meer verdragen, die tijd heb ik ergens in een hoekje gestopt.
Soms, heel soms schreeuwt hij nog wel eens,.... Kom op schommel, het kan geen kwaad!
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
vind het niet raar dat ie nooit van de grond gekomen is
Een broodje döner kebab betekent een broodje broodje kebabquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:23 schreef bobbiey het volgende:
Zeggen julle ook broodje kebab, pita, mitraillete,... dan?
Pita broodje, doner/broodje kebabquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:23 schreef bobbiey het volgende:
Zeggen julle ook broodje kebab, pita, mitraillete,... dan?
Joepie, weer wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een broodje döner kebab betekent een broodje broodje kebab
Jongen, je leert nog eens wat hierquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Joepie, weer wat geleerd vandaag_
Schatje mag ik je kut weer?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
mitra watte?
oh hey een juupje, lekker
quote:
Niets tegen me zeggen dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf zit daar verder nog op?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:34 schreef bobbiey het volgende:
Erachtergekomen dat jullie helemaal geen mitraillete hebben![]()
[ afbeelding ]
Eronder nog ergens wat hamburgers/kebab/mexicano (quote:
Ranzigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:44 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Eronder nog ergens wat hamburgers/kebab/mexicano () / shoarma
In Wallonie doen ze er nog kaas bij..
Van 2 gekke meisjes die losgaan op drugs :$quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:50 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Culinair zwakbegaafd zijn![]()
Vanwaar is deze? [ afbeelding ]
Ik zou d'r doen, alleen omdat ze een beetje raar is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:50 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Culinair zwakbegaafd zijn![]()
Vanwaar is deze? [ afbeelding ]
Dacht een film maar zie nu pas dat het toch niet Cameron Diaz isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van 2 gekke meisjes die losgaan op drugs :$
De linkse lijkt me net tot alles in staat onder de lakensquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen, alleen omdat ze een beetje raar is.
(Die rechter dan)
Die rechter zit zelfs de lucht te fappen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:52 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Dacht een film maar zie nu pas dat het toch niet Cameron Diaz is
[..]
De linkse lijkt me net tot alles in staat onder de lakens
Moet je nagaan hoe wild ze wordt wanneer ze zo'n warme vleesrol tot haar beschikking heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die rechter zit zelfs de lucht te fappen.
Yumquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:55 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe wild ze wordt wanneer ze zo'n warme vleesrol tot haar beschikking heeft.
Blondiequote:
Maar rook jij een half pakje-pakje per dag?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik kan makkelijk zonder een dag niet te roken
rook 10 shaggies op een dag ongquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar rook jij een half pakje-pakje per dag?
Godvertwitter:GADpls twitterde op zaterdag 24-08-2013 om 21:09:36#IThankGodFor frutsneks.OH WAIET ! reageer retweet
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:05 schreef Unscrewed het volgende:
Vandaag al de hele dag niet gerookt
Straks ga ik uit, dan ook niet roken, even testen hoe sterk ik ben daarin
Word wel fucking moeilijk.
Ujelly?
Wat zijn jullie voor rokers die stoer doen over het minderen met roken terwijl je niet eens op hoeveelheden zit waarbij dat moeilijk is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
rook 10 shaggies op een dag ong
ik doe niet stoerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie voor rokers die stoer doen over het minderen met roken terwijl je niet eens op hoeveelheden zit waarbij dat moeilijk is?
Hap in je krokobil.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik doe niet stoerhij vraag mij wat en ik geef antwoord
Nou ik weet niet hoor, maar nicotine is gewoon verslavend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie voor rokers die stoer doen over het minderen met roken terwijl je niet eens op hoeveelheden zit waarbij dat moeilijk is?
quote:
quote:
quote:
wat een kutwijfquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ze loopt de hele tijd foto's te maken
Hoe zit het nou met België en wiet dan, beetje goed spul te verkrijgen daar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:33 schreef bobbiey het volgende:
Nieuwe studentkamer heeft strikt rookverbod![]()
#bakkenmetbaard
[..]
Jij
Jouw nieuwe UIquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met België en wiet dan, beetje goed spul te verkrijgen daar?
Die beach is gewoon een viezerikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:48 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Bietsj gebruikt Mur's fobo om te fappen.
Die screenshot is echt op een perfect moment gemaakt voor die gifquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:48 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Bietsj gebruikt Mur's fobo om te fappen.
Vaak best wel alleen stukken duurder, amnesiaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met België en wiet dan, beetje goed spul te verkrijgen daar?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die beach is gewoon een viezerik
Vrouwenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die screenshot is echt op een perfect moment gemaakt voor die gif
Wat nou, Mur heeft die gif van mij hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:56 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Vrouwen
[ afbeelding ]
1 beeld kan onmogelijk de gehele perfectie van die gif bevatten.
Sorryquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat nou, Mur heeft die gif van mij hoor
Deed ik expresquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die screenshot is echt op een perfect moment gemaakt voor die gif
Shaggie peel'n ?quote:
JUNKquote:
Zo sexy zijn als ikquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:27 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, stoners, ik zie jullie rond 5-6u weer. Toedels
Fietsen naar fucking Emmenquote:
Het is maar 50 kilometer ofzoquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Fietsen naar fucking EmmenLOPEN
![]()
Kruipen..... En liften mwua nee dankje xd
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Alsnog te verBen k pas over 4 uur in Emmen
lijk wel gek xd.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je wil niet eens met me neuken, waarom zou ik langs komen ?
Trustenquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hihi
Ik ga slapen en fappen op jou Ama
nou nou zo goedkoopquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:40 schreef Snowbells het volgende:
I'm sexy, free and single and ready to bingo
ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
WIE BLIJFT ER MEE OP TOT UNS THUIS IS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |