quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Liever zware botte dan bavaria lekker vinden en brabants zijn
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik had ook je back maar nu niet meer
Nuja kan best slim zijn, maar dan nog vind ik dat gekke situatiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik negeer liever zoiets dan dat ik een paar klappen krijg.
Ik ben niet echt sterk dus ik los het liever niet op met geweld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:50 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Nuja kan best slim zijn, maar dan nog vind ik dat gekke situatieBuitenkomen en willekeurig uitgescholden worden wtf
Vorige week wel zo'n marginale werkloze even aangesproken omdat ie indier uitmaakte voor kutpaki omdat die in de weg zou gestaan hebben. Meteen rode kop wanneer iemand van zen eigen lengte iets terugdoet. Dit alles terzijde maar was wel trots op mezelf
Ja, die ging toch zooi op z'n hond spuiten en het van hem af likkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kent iemand van jullie nog die marcoTM van vorig jaar ergens?
die gozer die filmpjes maakte over eten enzo
Ja die jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, die ging toch zooi op z'n hond spuiten en het van hem af likkenOf zooi op zichzelf spuiten en liet het aflikken door z'n hond
.
Linkjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, die ging toch zooi op z'n hond spuiten en het van hem af likkenOf zooi op zichzelf spuiten en liet het aflikken door z'n hond
.
Alles is goedquote:
Godkankiquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ie_lebbermeneer.html
kijken op eigen risico natuurlijk
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
op 2.55 spuit ie slagroom op z'n hont.
Niet kijken dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wel dikke tietenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hebben jullie niet iets als de Aldi of Lidl dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:00 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Wel dikke tieten
Edit: pak pudding voor minder dan een eurowanneer komt de ah belgie eindelijk eens veroveren?
Zag in Antwerpen dat ze een Albert Heijn hadden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hebben jullie niet iets als de Aldi of Lidl dan?
What thequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zelfs in Tsjechië hebben ze de AH (Albert)
Hoezo dan niet in Belgie?
is al een aantal jaar zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the.
Ik wist wel dat ze één AH XL in willemstad hebben, dat vond ik nog apart.
Helft van die spullen zijn niet te eten dus wordt het weer duur, lidl komt in de buurt maar ook niet zoveel keuze.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hebben jullie niet iets als de Aldi of Lidl dan?
Die folder doet me meer denken aan de Aldi ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is al een aantal jaar zo![]()
http://www.albert.cz/
is van de AH oorspronkelijk
http://www.albert.cz/nase(...)ko-polotucne-34.htmlquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die folder doet me meer denken aan de Aldi ofzo.
1tje ofzo in Antwerpen, maar ga echt niet uur in de file staan om een pot vla en wat unox worst te halenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zelfs in Tsjechië hebben ze de AH (Albert)
Hoezo dan niet in Belgie?
Oh maar Albert Heijn is wel de duurste supermarktketen die wij in Nederland hebben hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:07 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Helft van die spullen zijn niet te eten dus wordt het weer duur, lidl komt in de buurt maar ook niet zoveel keuze.
Oh, dan zitten we wel goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh maar Albert Heijn is wel de duurste supermarktketen die wij in Nederland hebben he
Hehe nee, zelfs de huismerk producten van AH zijn relatief gezien nog best duur itt andere supermarktenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:10 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Oh, dan zitten we wel goed.
![]()
Delhaize
![]()
![]()
Dacht dat AH soort budgetdelhaize was. Wel veel assortiment en lekkers maar wel goedkoper omdat ze het efficienter doen ofzo?
Dan kom je ook een keer in beweging.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
zo maar eens fatsoenlijk aankleden en boodschappen doen
Rot maar op dan met jullie supermarktimperialisme.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe nee, zelfs de huismerk producten van AH zijn relatief gezien nog best duur itt andere supermarkten
ben gister helemaal naar mijn vader gefietstquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan kom je ook een keer in beweging.
Hoever is dat dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ben gister helemaal naar mijn vader gefietst
Nee want dan kan ik uitslapenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En morgen weer kuch steun hijg kater ik ga dood,
Ik welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik welKan nog eventjes voordat de hele meuk weer begint.
Vanavond weer uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik welLees mijn zin nog eens
veel plezier hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Morgen met Insayno & Jeffrey naar Leiden
Ik snapte jouw zin ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vanavond weer uitstaat er. Ja dat heb ik gelezen.
Zolang ik mezelf maar snapquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik snapte jouw zin ook niet helemaal.
Sowieso in deze tijden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zolang ik mezelf maar snap
Waarom zeg je dan ik welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Vanavond weer uitstaat er. Ja dat heb ik gelezen.
People are crazy.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan ik wel
Het jammerlijke is dat ik de intonatie niet kan overbrengen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan ik wel
Ik stelde toch geen vraagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het jammerlijke is dat ik de intonatie niet kan overbrengen.
Bedoelde het meer in de zin van: Vanavond uit ?! Ik wel !
Wat doe je ontzettend moeilijk om helemaal niksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik stelde toch geen vraagik zeg: "Ik ga vanavond weer uit". En dan antwoord jij ik wel
Maak dan een normale zinquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat doe je ontzettend moeilijk om helemaal niks
Het is een normale zin en zijn normale zinnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maak dan een normale zin
Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het is een normale zin en zijn normale zinnen
Dit dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:30 schreef bobbiey het volgende:
Kwartier discussieren over de zin 'ik wel'
Ik vond het wel grappig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:30 schreef bobbiey het volgende:
Kwartier discussieren over de zin 'ik wel'
Mooi filmpjequote:
"Bent U 18 jaar? nee maar we kunnen ons wel bukken."quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mooi filmpje
Wat zegt ie nou bij de laatste zin van die mop over de saucissen?
Ah, nu snap ik 'mquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:08 schreef bobbiey het volgende:
[..]
"Bent U 18 jaar? nee maar we kunnen ons wel bukken."
Denk dat het de mop is dat het helemaal nergens op slaat.
In de gloria![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |