Ik vond het niet heel slecht ofzo we zullen het zien de rest van het seizoenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:06 schreef Metalbas het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik er me er ook wel mee vermaken
Gewoon kijken een eigen mening is altijd beterquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:22 schreef Oksel het volgende:
Ja? Wilde net beginnen aan The Blacklist..
Naja, het was beter dan Hostages. Maar ik ben er niet kapot van. Gewoon proberen toch.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:22 schreef Oksel het volgende:
Dan ga je dit niet veel beter vinden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:30 schreef Oksel het volgende:
The Event vond ik dus echt volkomen kut.
Net als Faling Skies.
Tja ligt eraan waar je naar op zoek bent. Er loopt nog zat wat erg goed is. Maar de series die je noemt verschillen erg in kwaliteit en onderwerp. Under the Dome is echt niet slechter als Prison Break, of je moet gestopt zijn na twee seizoenen. Zelfde geldt voor 24. Lost had in Fringe een prima opvolger.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar na dat Lost/PB/24 stopten werd het al wat minder, maar nu ook bijv. BB stopt, wat is er nog over aan dat soort series? Shows zoals Under the Dome zijn misselijkmakend.
Dank voor de tip, had er nog niks over gelezen, zie dat de premiere 26 september is, must-watch voor mij. Heb de trailer gezien, ziet er prima uit verder.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het lichtjes verontrustend dat The Michael J. Fox Show zwakkere reviews krijgt dan zowat alle nieuwe series die in de laatste 20 posts zijn genoemd (behalve Dads dan).
Shane Brennan? Toch een green light voor NCIS Red?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:21 schreef nelisb het volgende:
Grappig.
http://www.nu.nl/film/358(...)ieuwe-cbs-serie.html
Hannibalquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:38 schreef Tweek het volgende:
(...)
Wat nu nog loopt en gewoon kwaliteit is zijn Justified, Banshee, Sons of Anarachy, Boardwalk Empire, Game of Thrones, The Americans, House of Cards, Person of Interest en Chicago Fire. Zal der vast nog wel een paar vergeten. En dan is dat alleen nog maar de VS, Engeland heeft ook nog genoeg te bieden met Sherlock, Luther en Broadchurch.
(..)
Dat was inderdaad verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:52 schreef Seam het volgende:
Mom is wel een typische Chuck Lorre serie. Afschuwelijk zeg.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Shane Brennan? Toch een green light voor NCIS Red?
Heb die trailer even gezien, gruwelijk wat slechtquote:Op woensdag 25 september 2013 17:24 schreef DoomCow het volgende:
Marvel´s Agents of S.H.I.E.L.D. had geen slechte start...
‘Marvel’s Agents of SHIELD’ Opens to 11.9 Million for ABC
http://variety.com/2013/t(...)-for-abc-1200665771/
aldus TV by the numbersquote:For the first time in eight years, NBC has won Tuesday of premiere week in 18-49 among the Big 4 networks and has now won the opening two nights of the season with entertainment programming for the first time in the history of People Meters (dating back to September 1987).
Ik vond 'm juist erg goed. De pace was wat snel hier en daar, maar goed, het is een pilot. Ik blijf kijken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:22 schreef Oksel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |