Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ikeasspul stort in elkaar als je er tegenaan botstquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:06 schreef picodealion het volgende:
Allemaal tweedehandsjes. Ben er blijer mee dan het ikeaspul.
Er staat wel een Ikeatafeltje andersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:06 schreef picodealion het volgende:
Allemaal tweedehandsjes. Ben er blijer mee dan het ikeaspul.
Mijn eerste Ikeakastje staat nog, mijn bureaustoel floept omlaag soms en mijn bank is aan vervanging toe. Toch heeft al het Ikeaspul het best lang uitgehouden hier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ikeasspul stort in elkaar als je er tegenaan botst
Haha, ben je gek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh mag je eindelijk bij Waaghals wonen?
Ik heb idd 2 condoompapiertjes gevondenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ohja hij moet zijn andere vriendinnetjes nog langs laten komen.
Zeker in je eigen puinzooi?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb idd 2 condoompapiertjes gevonden
Moet ik ook weer eens zien die film.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:38 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ],
heerlijk, die kinderlijke wijsheden van Macaulay, maar ook dat grove... ik houd er toch van
GRID 2quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef ArtistA het volgende:
Andere vraag of is iedereen gewoon met andere dingen bezig?
En dat is interessant?quote:
Beetje lineair, maar de graphics en besturing maken een hoop goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
En hoe issie? Vond de eerste echt tof.
Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:47 schreef wyccie het volgende:
Zeker. Interessanter dan Grid 2, wat dat ook mag zijn.
Dit, en je vergeet nog films op televisiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste
Televisiede meeste TV-programma's
RTL 4,5,6,7,8
SBS
![]()
reality programma's in alle soorten en maten
Vanavond Bolt. En niet onderbroken door Hart van Nederland.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit, en je vergeet nog films op televisiefilms op SBS6
![]()
Die heb ik op blu-ray die ga ik toch niet op tv kijken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:24 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Vanavond Bolt. En niet onderbroken door Hart van Nederland.
Het was niet als kijkadvies aan jou bedoeld. Ik dacht alleen dat je klaagde over SBS' gewoonte om films te onderbreken, wat dus vanavond niet zo is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Die heb ik op blu-ray die ga ik toch niet op tv kijken?
Nicequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Deel 1 net gezien, had hem opgenomen.
Ja ik heb de toekomst gezien, MoS 2 gaat 1,23 miljard opleverenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:27 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Het was niet als kijkadvies aan jou bedoeld. Ik dacht alleen dat je klaagde over SBS' gewoonte om films te onderbreken, wat dus vanavond niet zo is.
Trouwens, jij hebt toch sowieso al alles gezien, zelfs films die nog moeten uitkomen?
Ooit weleens gedownload, maar nooit echt van gekomen nee.quote:
Dat interesseert me niet zo. Kun je zien of er een vervolg op Zoolander komt? Ik weet dat er een script is, maar gaan ze hem ook echt maken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:37 schreef Sands het volgende:
Ja ik heb de toekomst gezien, MoS 2 gaat 1,23 miljard opleveren
2016quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:39 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet zo. Kun je zien of er een vervolg op Zoolander komt? Ik weet dat er een script is, maar gaan ze hem ook echt maken?
Ik vond die scene waarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ooit weleens gedownload, maar nooit echt van gekomen nee.
Vond hem ook wel grappig, sommige stukken waren echt heel droog, soort humor waar ik wel van houd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo grappig![]()
Misschien helpt het als je dat dan ook in het juiste topic zetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef ArtistA het volgende:
Zeg uhh, ik ga zo zuipen op het Vrijthof. Njos en Waaghals komen ook dus als iemand nog ff snel het goeie antwoord wil geven. Als je een burger hebt in Amerika, dan heet ie... De rest van de titel zie je op de poster.
Het moet niet te makkelijk worden he.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je dat dan ook in het juiste topic zet
Net laatste stuk gezien, ziet er allemaal wel heel erg lekker uit. Geloof zeker dat het beter is dan dat grid wat dat ook isquote:
Vrouwen die mannendingen niet kunnen begrijpenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Net laatste stuk gezien, ziet er allemaal wel heel erg lekker uit. Geloof zeker dat het beter is dan dat grid wat dat ook is
Maar het was met Cornishe recepten en ik heb net een klein kookboekje gekocht over die streek, en volgende week hebben ze een teaparty, cupcakes en theekransje voor grote mensen dus. Maar dat vind ik dus een stuk minder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen die mannendingen niet kunnen begrijpen
Gaayyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het was met Cornishe recepten en ik heb net een klein kookboekje gekocht over die streek, en volgende week hebben ze een teaparty, cupcakes en theekransje voor grote mensen dus. Maar dat vind ik dus een stuk minder.
Ik neem het op, kun je later lekker daar doorheen spoelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef drakin het volgende:
Kijken jullie trouwens regelmatig een film op tv? Meer reclame dan film hier zeg en dan ook elk reclameblok dezelfde reclames.
Alleen nog maar op kanalen waar geen reclames zijn. BBC, MGM. Dat soort kanalenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef drakin het volgende:
Kijken jullie trouwens regelmatig een film op tv? Meer reclame dan film hier zeg en dan ook elk reclameblok dezelfde reclames.
Dat dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik neem het op, kun je later lekker daar doorheen spoelen
- niets mis met pauzes, maar alleen op mijn commando, daar is de pauze-knop voor!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:11 schreef wyccie het volgende:
Ik benut de reclames gewoon heel efficiënt: plassen of drinken pakken.
Wat ik niet snap is dat daar altijd over wordt geklaagd, maar er vervolgens wel naar gedownloade films op een computerschermpje gekeken wordt.
Ik vind een 18inch scherm niet bepaald klein. Maar verder kijk ik alle films via mijn tv. Dus geen computerschermpje...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:11 schreef wyccie het volgende:
Wat ik niet snap is dat daar altijd over wordt geklaagd, maar er vervolgens wel naar gedownloade films op een computerschermpje gekeken wordt.
Via zo'n mediaspeler?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind een 18inch scherm niet bepaald klein. Maar verder kijk ik alle films via mijn tv. Dus geen computerschermpje...
Alsjeblieft:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:24 schreef wyccie het volgende:
Niet dat ik nou nooit klaag, maar ik heb vaak het gevoel dat er altijd wel iets niet goed genoeg is.
Ben je naar de hoeren gegaan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
50 euro verloren met mijn favoriete spel
Was maar waar...quote:
* Desunoto neuriet op de melodie van The Cardigans - My Favorite Gamequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
50 euro verloren met mijn favoriete spel
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
* Desunoto neuriet op de melodie van The Cardigans - My Favorite Game
In het stenen tijdperk klaagde men toch ook niet dat er geen schaar voorhanden was?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef wyccie het volgende:
Juist in het pre-internettijdperk werd er minder over gezeurd, omdat het toen meer geaccepteerd werd.
Ja, ikea lamp. Ik weet verder niks van popcorn en andere media spelersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
Lamp van Ikea?
Zo'n mediaspelerding of smart tv box, kun je daarmee dus je computer draadloos op je tv aansluiten zodat je er met een bluetooth toetsenbord en muis op kunt werken?
2-2 las ik op Nu, was 't beetje een wedstrijd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
NeeHDMI kabel...
[ afbeelding ]
Tegenwoordig zijn we zo verwend, vind ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:42 schreef Robby87 het volgende:
In het stenen tijdperk klaagde men toch ook niet dat er geen schaar voorhanden was?
Waarom zeg je dat nouquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
2-2 las ik op Nu, was 't beetje een wedstrijd?
Je word gewoon langzaam ouder... (en dat is niet negatief bedoeld)quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn we zo verwend, vind ik.
Ja, ik ben gewoon hopeloos ouderwets.
Oh sorry bro, dacht dat je het volgde vanaf 't beginquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nouIk zit de opname te kijken die ik niet kon zien omdat ik moest werken... en ben pas bij de 30ste minuut...
Oh, ik bedoelde niet eens Popcorn. Wel eens van gehoord, want is wel eens langsgekomen op Ibood, maar ik weet niet wat het is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja, ikea lamp. Ik weet verder niks van popcorn en andere media spelersDaar ben ik ook te a-technisch voor
Draag jij ook oude kleding, net als die ene vrouw bij de slimste mens?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn we zo verwend, vind ik.
Ja, ik ben gewoon hopeloos ouderwets.
Jouw oma, bedoel je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:49 schreef Robby87 het volgende:
Draag jij ook oude kleding, net als die ene vrouw bij de slimste mens?
Die Hanna Bervoets idd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jouw oma, bedoel je?
Ik ben niet van de hippe kleding.
Kan mijn laptop wel, mijn tv helaas niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
NeeHDMI kabel...
[ afbeelding ]
Iedereen is nieuwsgierig naar je... deel je eens met onsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:55 schreef wyccie het volgende:
Zelfs niet vintagehip. Ik ben gewoon zo gewoontjes.
Ja, mag ik eerst?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Iedereen is nieuwsgierig naar je... deel je eens met ons
eerst wat? fappen op wyccies foto's (die ze niet gaat plaatsten)? Tuurlijk...quote:
Ben je Het Echte Leven met Ramsey Nasr aan het kijken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:55 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind dat altijd zo ongemakkelijk, als acteurs/actrices in films dingen zeggen als "je bent toch geen acteur, of: dit is niet een film, dit is het echte leven man"...
Dan kan de hele scène wat mij betreft in de prullenbak, die scenaristen mogen ze opknopen van mij.
Wyccie, wat vind je van My Girl 2?
Nee, zoals jij het zegt klinkt het alsof we allemaal een piece of ass krijgen van wyccie, maar ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
eerst wat? fappen op wyccies foto's (die ze niet gaat plaatsten)? Tuurlijk...
Een foto van haarzelf heeft ze al geplaatst.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
eerst wat? fappen op wyccies foto's (die ze niet gaat plaatsten)? Tuurlijk...
Nee, die film heb ik heel lang geleden gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:57 schreef wyccie het volgende:
Ben je Het Echte Leven met Ramsey Nasr aan het kijken?
Maar ik ben de Frans Bauer van de FMT. Zo gewoon gebleven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Iedereen is nieuwsgierig naar je... deel je eens met ons
Je leest er meer in dan ik bedoel...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, zoals jij het zegt klinkt het alsof we allemaal een piece of ass krijgen van wyccie, maar ik vergeef het je.
ja ja.. ik bedoel een duidelijke kleurenfoto... Niet een grijstint foto met een roze tablet voor d'r hoofd...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een foto van haarzelf heeft ze al geplaatst.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik ben de Frans Bauer van de FMT. Zo gewoon gebleven.
Maar die zien we ook overal. Dat verwachten we van jou ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik ben de Frans Bauer van de FMT. Zo gewoon gebleven.
Jij bent slim... daar had ik niet eens aan gedacht...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:00 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar die zien we ook overal. Dat verwachten we van jou ook.
Doet de zwart/grijze weerkaatsing van je tv...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
Roohood, die hoes is rood.
Ik heb geen roze accessoires.
Net zoals je blauwe jurkje zwart lijkt. Dus de volgende keer graag zonder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
Roohood, die hoes is rood.
Ik heb geen roze accessoires.
Echt wel... hij heb een nieuw tv-programma tour de Fransje of zo iets...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:03 schreef wyccie het volgende:
Háken, niet breien.
En Fransje laat zich al tijden niet meer zien.
Ga jij je weer bezig houden met drakin...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Net zoals je blauwe jurkje zwart lijkt. Dus de volgende keer graag zonder.
My bad... het heet: Vive La Fransquote:
Ik zie laatst best veel dames van mijn leeftijd dat in de trein doen, ik weet niet of het haken of breien is, maar ik vind het wel aandoenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:03 schreef wyccie het volgende:
Háken, niet breien.
En Fransje laat zich al tijden niet meer zien.
Nee, wij zijn mannen... jij maakt het spannender door zo geheimzinnig te doen...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:05 schreef wyccie het volgende:
Jullie maken het allemaal spannender dan het is.
Je kunt het verschil niet zien?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik zie laatst best veel dames van mijn leeftijd dat in de trein doen, ik weet niet of het haken of breien is, maar ik vind het wel aandoenlijk
Ik heb daar geen verstand van, sorry.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kunt het verschil niet zien?
Ik neem het je niet kwalijk... Ik heb al onwetendere mensen vandaag gezien...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:07 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen verstand van, sorry.
En bedanktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk... Ik heb al onwetendere mensen vandaag gezien...
Jullie weten wat ik doe, waar ik woon en hoe rommelig mijn bureau is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Nee, wij zijn mannen... jij maakt het spannender door zo geheimzinnig te doen...
Ik kookte nog wat tijdens de eerste 2 reclames, maar voor even drinken pakken of naar de wc duurt het wel erg lang. En je zit net een beetje in de film wanneer je gestoord wordt erdoor, Ben Ong Bak 2 daarom niet meer gaan kijken, download ik wel voor later.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:11 schreef wyccie het volgende:
Your welcome, maar nee. Het is niet iets wat iedereen weetquote:
Wil niet zeggen dat we het kunnen blijven proberen... we worden nou eenmaal nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie weten wat ik doe, waar ik woon en hoe rommelig mijn bureau is.
Dat ik niet met mijn naam en mijn kop op het internet wil, lijkt me niet meer dan normaal.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk... Ik heb al onwetendere mensen vandaag gezien...
Ik was bij de snackbar, voor mijn avondeten heb ik een waterfiets besteld. Zegt de baas tegen zijn medewerker, pak even 2 frikandellen...
Het slaafje houdt er 2 omhoog en zegt: Dit zijn toch de frikandellen...
Gast, daar let ik toch niet op man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
maar:
waren ze met zo'n naald bezig:
[ afbeelding ]
of hadden ze onder elke oksel zo 1 zitten:
[ afbeelding ]
Tieten mogen ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie weten wat ik doe, waar ik woon en hoe rommelig mijn bureau is.
Dat ik niet met mijn naam en mijn kop op het internet wil, lijkt me niet meer dan normaal.
Dat je dan überhaupt door hebt dat ze aan het breien/haken zijn... Als je toch alleen naar B&B kijkt...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gast, daar let ik toch niet op man.
Ik kijk naar de tieten en kont.
Alleen in KPD.quote:
Oké, dan zal ik dat doorgeven als ik volgende week spullen ga inkopen. Kan niet wachten om lekker te gaan haken in de trein.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:14 schreef wyccie het volgende:
Nou, een heeeeeeel handig ezelsbruggetje ... haken doe je met een naald waar een haakje aan zit.
Hipster all the way...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oké, dan zal ik dat doorgeven als ik volgende week spullen ga inkopen. Kan niet wachten om lekker te gaan haken in de trein.
Jaquote:
Ik nam eind jaren 80 al op op video, gewoon reclames eruit en film later zonder gedoe kijken. Daarna een dubbele videorecorder zodat gehuurde films ook eventueel nog eens herkeken konden worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:24 schreef wyccie het volgende:
Ik weet dat de monitors van tegenwoordig best groot zijn. Maar ook toen dat nog niet zo was en er niet opgenomen kon worden werd er over geklaagd. Niet dat ik nou nooit klaag, maar ik heb vaak het gevoel dat er altijd wel iets niet goed genoeg is. Het is ook niet specifiek hier, maar overal. Sorry, dat is een beetje mijn frustratie.![]()
Dat opnemen van tv is wel handig. Ik schakel altijd te laat in, en zelfs als ik maar een kwartier heb gemist wil ik het al niet afkijken.
Helaas kan ik dat digitale gedoe niet aansluiten, ik heb al prima internet.
Omdat de meeste haar al hebben gezien in real life?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:18 schreef wyccie het volgende:
Al heel lang niet meer gehaakt.
Het laatste creatieve dat ik heb gedaan is zojuist nog wat cadeautjes ingepakt.
Waarom vragen jullie nooit eens aan Njos om foto's? Ze is een stuk jonger, hipper en aantrekkelijer.
We weten al hoe ze eruit ziet...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:18 schreef wyccie het volgende:
Waarom vragen jullie nooit eens aan Njos om foto's? Ze is een stuk jonger, hipper en aantrekkelijer.
Die hebben we al gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:18 schreef wyccie het volgende:
hehequote:
Ja, ik ben net een jong katje, dat met zijn prooi speelt om het genot zo lang mogelijk uit te stellen, tel daarbij het nodig aantal alcohol-promillage bij op, en je hebt een geweldige filmavond.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:31 schreef wyccie het volgende:
Zit je die film nou steeds te onderbreken?
Ik ben maar iets jonger en de rest klopt niks vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:18 schreef wyccie het volgende:
Prachtpost.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben maar iets jonger en de rest klopt niks van
Ben ook wel benuruwd naar jou maar sx nap wel.dat je geen.pic wil. Plaatsen.hoor
Oh je tetten?quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:47 schreef wyccie het volgende:
Het vetrandje dat een schaduw werpt op je buik.
Welk comic event?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja, dat buikrandje van dat schaars geklede meisje op dat comic event
Weet niet meer, had dyon toen een foto van gepost een tijdje terug. Ze was verkleed als iets maar weet niet meer als wat.quote:
Oh nou dat schiet ook niet op.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet niet meer, had dyon toen een foto van gepost een tijdje terug. Ze was verkleed als iets maar weet niet meer als wat.
Tja, dat is jouw manier van niet kijken. De dames zagen het wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:26 schreef Sands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het nog steeds niet...
Maar wat is er dan met dat schaduwrandje?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, dat is jouw manier van niet kijken. De dames zagen het wel.
Niks. Ik viel er volgens mij over... waarna er een heftige discussie ontstond... terwijl er niks is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar wat is er dan met dat schaduwrandje?
Maar leg eens uit wat het probleem is, ik begrijp het nietquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik was de enige die commentaar had, geloof ik
Het lijkt of ze een te strakke broek aan heeft gehad voordat ze d'r cosplay pakje aan trok. Het ziet er wat apart uit. Ze is nog steeds mooi, maar die 2 randjes die er zitten... tja in een tijdschrift zouden ze zijn weg geshoppedquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar leg eens uit wat het probleem is, ik begrijp het niet
Er is geen probleemquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar leg eens uit wat het probleem is, ik begrijp het niet
Ik zie het probleem niet zoquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er is geen probleem
Dyon had die foto toen gepost, en toen had ik gezegd dat ze een mooie voorgevel had maar dat ik dat buikje iets minder vond.
Niet dat ik haar dik vind (dat werd toen zo geinterpreteerd) maar gewoon dat haar buik niet zo strak is en dan vind ik zo'n pakje wat minder staan zeg maar.
Ok...quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er is geen probleem
Dyon had die foto toen gepost, en toen had ik gezegd dat ze een mooie voorgevel had maar dat ik dat buikje iets minder vond.
Niet dat ik haar dik vind (dat werd toen zo geinterpreteerd) maar gewoon dat haar buik niet zo strak is en dan vind ik zo'n pakje wat minder staan zeg maar.
Oh nu wil je de achterkant inspecteren?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je ook een foto van de achterkant, dyon?
Precies, kan ik daar ook even mijn bescheiden mening over geven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh nu wil je de achterkant inspecteren?
Ben aan het zoeken, kan niks vinden... Behalve een nieuwe, leuke van voren...quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb je ook een foto van de achterkant, dyon?
andere conventiequote:Op zondag 25 augustus 2013 10:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah, op die bovenste is de schaduwrand verdwenen
Ze moet het een beetje hebben van haar iets bovengemiddeld formaat tetten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:49 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah, op die bovenste is de schaduwrand verdwenen
Gezellig toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:51 schreef wyccie het volgende:
Je zult maar zo rondlopen (op een event waar nerds je niet eens durven aan te kijken, en als ze het al doen, gelijk flauwvallen).
Ghehe inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:51 schreef wyccie het volgende:
Je zult maar zo rondlopen (op een event waar nerds je niet eens durven aan te kijken, en als ze het al doen, gelijk flauwvallen).
Nee die man maakt bijna alleen maar matige tot afschuwelijke films.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand hier die die nieuwe Allen film al gezien heeft?
moet toegeven dat ik nog niet 1 Woody Allen film gezien heb...quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:35 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee die man maakt bijna alleen maar matige tot afschuwelijke films.
Nah, wat een gekkigheid.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
moet toegeven dat ik nog niet 1 Woody Allen film gezien heb...
welke film is dan van Wa? Now you see me?quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee, Blue Jasmine heet hij. Tot nu toe de best lopende film van Allen in de Amerikaanse cinema, las ik. Ben wel benieuwd!quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
welke film is dan van Wa? Now you see me?
Ik ontwijk WA zoveel mogelijk, weet ik nu welke ik dus niet moet gaan zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, Blue Jasmine heet hij. Tot nu toe de best lopende film van Allen in de Amerikaanse cinema, las ik. Ben wel benieuwd!
Ditquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Woody Allen in een Woody Allen film maakt het allemaal nog erger.
Doe maar de 16e film van je watch list.quote:
Waarom die?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doe maar de 16e film van je watch list.
Omdat ik het zeg.quote:
Dead Endquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat ik het zeg.
Welke is het?
Ik ga toch geen kerst horror kijken in augustus?quote:Christmas Eve. On his way to his in-laws with his family, Frank Harrington decides to try a shortcut, for the first time in 20 years. It turns out to be the biggest mistake of his life.
Vamos a matar, compañeros (1970) - IMDbquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Dead End
[..]
Ik ga toch geen kerst horror kijken in augustus?
13th warrior.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef Sands het volgende:
From Hell (2001) - IMDb
The 13th Warrior (1999) - IMDb
Syriana (2005) - IMDb
A Perfect Murder (1998) - IMDb
Welke zal ik eens gaan kijken?
Alleen al voor deze soundtrack!quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Vamos a matar, compañeros (1970) - IMDb
From Hell is een mooie zondagmiddagfilmquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef Sands het volgende:
From Hell (2001) - IMDb
The 13th Warrior (1999) - IMDb
Syriana (2005) - IMDb
A Perfect Murder (1998) - IMDb
Welke zal ik eens gaan kijken?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:32 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Alleen al voor deze soundtrack!
QFTquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee die man maakt bijna alleen maar matige tot afschuwelijke films.
Ik dacht dat jij wel hield van die alternatieve films.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:06 schreef picodealion het volgende:
Nee, absoluut niet. De enige film van hem die ik geen onvoldoende heb gegeven (op het nippertje) is Vicky Christina Barcelona, daar zat hij zelf tenminste niet in. Verder vind ik het echt verschrikkelijk.
Ja die film was echt geweldig hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:37 schreef drakin het volgende:
[..]
From Hell is een mooie zondagmiddagfilm
Antisemiet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Woody Allen in een Woody Allen film maakt het allemaal nog erger.
O je ging de andere 3 films ook nog bekijken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef Sands het volgende:
Waarom is niemand in staat om een goede Hitchcock film remake te maken, behalve Hitchcock zelf?
Nee na die 2 de rest niet meer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
O je ging de andere 3 films ook nog bekijken.
Neen, nouja niet meer dat ik weet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:21 schreef drakin het volgende:
En al die films had je nog niet eerder gezien?
Heb je wel eens gehad dat je een film keek die je bekend voorkwam omdat je hem al eerder gezien had?quote:
Jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehad dat je een film keek die je bekend voorkwam omdat je hem al eerder gezien had?
(had ik van de week nog)
Ik ken meer toffe DePalma films met een vleugje Hitchcock dan toffe Hitchcock filmsquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef Sands het volgende:
Waarom is niemand in staat om een goede Hitchcock film remake te maken, behalve Hitchcock zelf?
Komt hij weer aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ken meer toffe DePalma films met een vleugje Hitchcock dan toffe Hitchcock films
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
SorryIk kan het gewoon nooit laten om even te bitchen op Hitch
Nooit gezien, is het de moeite waard?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:25 schreef ArtistA het volgende:
Vond het wel opmerkelijk dat niemand Citizen X kende.
Hij krijgt een 7.6 op IMDb. Persoonlijk vond ik 'm wel goed, een beetje standaard jaren 90-film misschien, maar zit wel goed in mekaar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nooit gezien, is het de moeite waard?
Heeft maar 7.852 votes en is een tv filmquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:25 schreef ArtistA het volgende:
Vond het wel opmerkelijk dat niemand Citizen X kende.
Ik had 'm on demand gekeken op HBO, voornamelijk omdat ik Donald Sutherland zo vaak voorbij zag komen in FMT. Was me nog niet eens opgevallen dat het een TV-film is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Heeft maar 7.852 votes en is een tv film
Ok ik heb geen HBO, die 15 euro is ook veel te veel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:29 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik had 'm on demand gekeken op HBO, voornamelijk omdat ik Donald Sutherland zo vaak voorbij zag komen in FMT. Was me nog niet eens opgevallen dat het een TV-film is.
Ik heb ook geen HBO hoor, maar m'n ouders welquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Ok ik heb geen HBO, die 15 euro is ook veel te veel.
Ga je netflix overwegen als het hier uit komt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Ok ik heb geen HBO, die 15 euro is ook veel te veel.
afhankelijk van het aanbod.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ga je netflix overwegen als het hier uit komt?
Beetje jammer dat daar inderdaad nog niks over bekend is.quote:
De "nieuwelingen" nemen dat allemaal over van een paar mensen hierquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een TV-film is ook een film. Herkenbaar aan het woord film dat op het einde van TV-film komt.
Ik dacht patch op dat vlak de enige was die daar moeilijk over deed, maar iedereen lijkt dat over te nemen.
O.a. ik dus. Maar goed. Vanaf nu tellen tv films bij mij ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Beetje jammer dat daar inderdaad nog niks over bekend is.
[..]
De "nieuwelingen" nemen dat allemaal over van een paar mensen hier
Iedereen doet maar wat ie wil, hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
O.a. ik dus. Maar goed. Vanaf nu tellen tv films bij mij ook.
Ik ben in principe ook voor, maar ik snap de achterliggende gedachte op zich wel. Je wil natuurlijk voorkomen dat het topic 3 keer per dag doodbloedt, zoals met mijn vraag dus gebeurde, en misschien dat dat de reden is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iedereen doet maar wat ie wil, hoor. Ik begrijp alleen de achterliggende gedachte niet.
God Bless America. Al dient dit topic daar niet meteen voor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef Sala-adin het volgende:
Ik wil een film downloaden maar ik ben de titel vergeten
De film is misschien 2 jaar oud en er speelt een meid van rond de 15 jaar en een volwassen gezette man. Het is een ludieke film over het wapen geweld in USA. Dus in de trailer werden mensen zomaar om de domste redenen neer geschoten.
Ik kan er gewoon niet op komen terwijl ik ze meestal zo kan opnoemen
Ik heb 'm wel gezien, maar wist niet eens dat het een TV-film was.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ben in principe ook voor, maar ik snap de achterliggende gedachte op zich wel. Je wil natuurlijk voorkomen dat het topic 3 keer per dag doodbloedt, zoals met mijn vraag dus gebeurde, en misschien dat dat de reden is.
Maar dat heeft meer te maken met het inschatten van de bekendheid van die film dan iets anders. Het topic laten doodbloeden kan vrij gemakkelijk ook al hou je vast aan de Sands regels (Sterker nog, Sands was er meester inquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik ben in principe ook voor, maar ik snap de achterliggende gedachte op zich wel. Je wil natuurlijk voorkomen dat het topic 3 keer per dag doodbloedt, zoals met mijn vraag dus gebeurde, en misschien dat dat de reden is.
Ik verwacht heel weinig pre 70's aanbod omdat de Nederlandse kijker geen behoefte heeft aan oud spulquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Beetje jammer dat daar inderdaad nog niks over bekend is.
Waarom denk je dat je tegenwoordig van die inspiratieloze vragen van mij krijgtquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar dat heeft meer te maken met het inschatten van de bekendheid van die film dan iets anders. Het topic laten doodbloeden kan vrij gemakkelijk ook al hou je vast aan de Sands regels (Sterker nog, Sands was er meester in) Gewoon een beetje goed inschatten en dan gebeurt dat niet zo vaak.
Oja dat was het!quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
God Bless America. Al dient dit topic daar niet meteen voor.
[..]
Ik heb 'm wel gezien, maar wist niet eens dat het een TV-film was.
Doel je op die nieuwe The Lady Vanishes?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:04 schreef Sands het volgende:
A Perfect Murder (1998) - IMDbquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doel je op die nieuwe The Lady Vanishes?
Nu welquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wist niet eens van het bestaan van die film af.
Dat zou ik inderdaad ook niet heel fijn vinden als het alleen 2000+ spul is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef Sands het volgende:
Ik verwacht heel weinig pre 70's aanbod omdat de Nederlandse kijker geen behoefte heeft aan oud spul
Hmm ik kan me ook echt helemaal niets meer van die film herinneren.quote:
Nee, even opgezocht. Was War Kai Wong en het was blijkbaar alleen de titel die gelijk was aan de Welles film (The Lady From Shanghai)quote:
Sowieso is het jammer dat alleen Netflix hierheen komt en niet Warner Archive Instantquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook niet heel fijn vinden als het alleen 2000+ spul is.
Denk ook niet dat die ooit gaat komen. Die releases die ze van het WB archief doen zijn ook altijd alleen US releases. Heb er een wishlist vol van, maar eigenlijk nog nooit 1 echt besteld omdat geen goede us webwinkels meer weetquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Sowieso is het jammer dat alleen Netflix hierheen komt en niet Warner Archive Instant
A51quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:23 schreef drakin het volgende:
Ik heb nu al die Ong Bak films gezien en wil weer even iets anders zien, er staan 2 planken
A: 60 films
B: 51 films
welke film pak ik?
A: 14quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:23 schreef drakin het volgende:
Ik heb nu al die Ong Bak films gezien en wil weer even iets anders zien, er staan 2 planken
welke film pak ik?
B10quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:23 schreef drakin het volgende:
welke film pak ik?
Die goed in NL leverden zijn ondertussen allemaal failliet...quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Denk ook niet dat die ooit gaat komen. Die releases die ze van het WB archief doen zijn ook altijd alleen US releases. Heb er een wishlist vol van, maar eigenlijk nog nooit 1 echt besteld omdat geen goede us webwinkels meer weet
Inderdaad, paar jaar terug kwamen er maandelijks pakjes uit de US voor mij en toen gingen ze opeens 1 voor 1 failliet, of werden overgenomen door een onbetrouwbaar zooitjequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Die goed in NL leverde zijn ondertussen allemaal failliet...
Klinkt interessant (nadat ik deze op IMDB heb opgezocht).quote:
Inception voordat Inception er was.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klinkt interessant (nadat ik deze op IMDB heb opgezocht).
En de UK heeft nog niet de helft van het aanbod van de USquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Inderdaad, paar jaar terug kwamen er maandelijks pakjes uit de US voor mij en toen gingen ze opeens 1 voor 1 failliet, of werden overgenomen door een onbetrouwbaar zooitje
Ik heb sinds gisteren een nieuwe harde schijf voor mijn films, 2 TB nu kan ik even mee vooruitquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:29 schreef drakin het volgende:
Sasquats, doe ik die er achteraan als het niet te laat wordt:
Lost in translation
Sands: het is geen echte kast maar mijn watchlist op de harde schijf, totaal 111 films en a en b maakt het kiezen wat fijner, moet nodig weer een paar films zien daaruit want er staan gewoon veel te veel in.
En dan heb ik ook nog een reserve watchlist op een andere harde schijf die daarna aan de beurt komt.
Laatste films die ik zag begon ik spontaan aan, my girl 1 en 2, aantal shortfilms en Ong Bak gisteren.
Vandaag Ong bak 2 en 3 gezien, en nu dus paprika en lost in translation.
Ik heb 2 van zulke schijven al bijna vol (maar 1 met ook tv series en muziek, maar meeste films)quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren een nieuwe harde schijf voor mijn films, 2 TB nu kan ik even mee vooruit
Wat ik herkijk dat koop ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 2 van zulke schijven al bijna vol (maar 1 met ook tv series en muziek, maar meeste films)
Moet er nodig weer 1 of 2 bij.
Zo de boel staat klaar, toetje en drinken en films.
Dat gaat snel hoor, eerder dit jaar had ik een nas gekocht en er een 3 TB schijf ingegooid, maar vanmiddag heb ik er alweer een nieuwe schijf moeten bijzetten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren een nieuwe harde schijf voor mijn films, 2 TB nu kan ik even mee vooruit
Maar ik ben gewend om steeds alles weer weg te gooien als ik het heb gekekenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat gaat snel hoor, eerder dit jaar had ik een nas gekocht en er een 3 TB schijf ingegooid, maar vanmiddag heb ik er alweer een nieuwe schijf moeten bijzetten.
Van het onbekendere deel ben ik bang dat ik ze nooit meer kan zien als ik ze nu weggooiquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar ik ben gewend om steeds alles weer weg te gooien als ik het heb gekeken
Ik gooi altijd Hollywood weg, Azië en Europa hou ik bij. Tenzij het van voor 1950 is, dan worden Amerikaanse films ook wel bijgehouden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Van het onbekendere deel ben ik bang dat ik ze nooit meer kan zien als ik ze nu weggooi
Tja ach dat accepteer je.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Van het onbekendere deel ben ik bang dat ik ze nooit meer kan zien als ik ze nu weggooi
Ik heb nog wel een mooie blu-ray van Under Siege die je best wel mag lenen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik gooi altijd Hollywood weg, Azië en Europa hou ik bij.
Ja, maar ik moet jou toch nog het Italiaanse spul kunnen lenen als je eindelijk je Italiaanse kennis wat gaat opvijzelenquote:
Het stukje waar Erika Eleniak uit de taart komt, is inderdaad wel enigszins versleten.quote:
Doe maar een tournament, en dan hoop ik voor je dat er meer animo voor is dan voor het korte film tournament.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet jou toch nog het Italiaanse spul kunnen lenen als je eindelijk je Italiaanse kennis wat gaat opvijzelen
Dat bedoel ik, en in HD kwaliteit zie je alles nog beter wat je wilde zien en misschien zelfs wat dingen die je liever niet wou zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het stukje waar Erika Eleniak uit de taart komt, is inderdaad wel enigszins versleten.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Doe maar een tournament, en dan hoop ik voor je dat er meer animo voor is dan voor het korte film tournament.
TV / [Tournament] Lekkerste actricequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Ik moet na dit toernooi eerst een iets succesvoller toernooi doen voordat ik dat aandurf
Doe iets als "De minst slechte film van Nicolas Cage"quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Ik moet na dit toernooi eerst een iets succesvoller toernooi doen voordat ik dat aandurf
Ja, maar dat trek ik zelf slecht als Nicole, Naomi of Zooey eruit worden gestemdquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
TV / [Tournament] Lekkerste actrice
Succes verzekerd.
Er zijn meerdere films van Cage die ik gewoon goed vind, moet ik die dan uitsluiten?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Doe iets als "De minst slechte film van Nicolas Cage"
Ja, je moet de keuze natuurlijk niet te makkelijk maken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Er zijn meerdere films van Cage die ik gewoon goed vind, moet ik die dan uitsluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |