Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Ikeasspul stort in elkaar als je er tegenaan botstquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:06 schreef picodealion het volgende:
Allemaal tweedehandsjes. Ben er blijer mee dan het ikeaspul.
Er staat wel een Ikeatafeltje andersquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:06 schreef picodealion het volgende:
Allemaal tweedehandsjes. Ben er blijer mee dan het ikeaspul.
Mijn eerste Ikeakastje staat nog, mijn bureaustoel floept omlaag soms en mijn bank is aan vervanging toe. Toch heeft al het Ikeaspul het best lang uitgehouden hier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ikeasspul stort in elkaar als je er tegenaan botst
Haha, ben je gek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh mag je eindelijk bij Waaghals wonen?
Ik heb idd 2 condoompapiertjes gevondenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Ohja hij moet zijn andere vriendinnetjes nog langs laten komen.
Zeker in je eigen puinzooi?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb idd 2 condoompapiertjes gevonden
Moet ik ook weer eens zien die film.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:38 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ],
heerlijk, die kinderlijke wijsheden van Macaulay, maar ook dat grove... ik houd er toch van
GRID 2quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef ArtistA het volgende:
Andere vraag of is iedereen gewoon met andere dingen bezig?
En dat is interessant?quote:
Beetje lineair, maar de graphics en besturing maken een hoop goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:55 schreef ArtistA het volgende:
[..]
En hoe issie? Vond de eerste echt tof.
Dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:47 schreef wyccie het volgende:
Zeker. Interessanter dan Grid 2, wat dat ook mag zijn.
Dit, en je vergeet nog films op televisiequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste
Televisiede meeste TV-programma's
RTL 4,5,6,7,8
SBS
![]()
reality programma's in alle soorten en maten
Vanavond Bolt. En niet onderbroken door Hart van Nederland.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Dit, en je vergeet nog films op televisiefilms op SBS6
![]()
Die heb ik op blu-ray die ga ik toch niet op tv kijken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:24 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Vanavond Bolt. En niet onderbroken door Hart van Nederland.
Het was niet als kijkadvies aan jou bedoeld. Ik dacht alleen dat je klaagde over SBS' gewoonte om films te onderbreken, wat dus vanavond niet zo is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Die heb ik op blu-ray die ga ik toch niet op tv kijken?
Nicequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Deel 1 net gezien, had hem opgenomen.
Ja ik heb de toekomst gezien, MoS 2 gaat 1,23 miljard opleverenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:27 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Het was niet als kijkadvies aan jou bedoeld. Ik dacht alleen dat je klaagde over SBS' gewoonte om films te onderbreken, wat dus vanavond niet zo is.
Trouwens, jij hebt toch sowieso al alles gezien, zelfs films die nog moeten uitkomen?
Ooit weleens gedownload, maar nooit echt van gekomen nee.quote:
Dat interesseert me niet zo. Kun je zien of er een vervolg op Zoolander komt? Ik weet dat er een script is, maar gaan ze hem ook echt maken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:37 schreef Sands het volgende:
Ja ik heb de toekomst gezien, MoS 2 gaat 1,23 miljard opleveren
2016quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:39 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet zo. Kun je zien of er een vervolg op Zoolander komt? Ik weet dat er een script is, maar gaan ze hem ook echt maken?
Ik vond die scene waarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ooit weleens gedownload, maar nooit echt van gekomen nee.
Vond hem ook wel grappig, sommige stukken waren echt heel droog, soort humor waar ik wel van houd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo grappig![]()
Misschien helpt het als je dat dan ook in het juiste topic zetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef ArtistA het volgende:
Zeg uhh, ik ga zo zuipen op het Vrijthof. Njos en Waaghals komen ook dus als iemand nog ff snel het goeie antwoord wil geven. Als je een burger hebt in Amerika, dan heet ie... De rest van de titel zie je op de poster.
Het moet niet te makkelijk worden he.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je dat dan ook in het juiste topic zet
Net laatste stuk gezien, ziet er allemaal wel heel erg lekker uit. Geloof zeker dat het beter is dan dat grid wat dat ook isquote:
Vrouwen die mannendingen niet kunnen begrijpenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Net laatste stuk gezien, ziet er allemaal wel heel erg lekker uit. Geloof zeker dat het beter is dan dat grid wat dat ook is
Maar het was met Cornishe recepten en ik heb net een klein kookboekje gekocht over die streek, en volgende week hebben ze een teaparty, cupcakes en theekransje voor grote mensen dus. Maar dat vind ik dus een stuk minder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen die mannendingen niet kunnen begrijpen
Gaayyyyyyyyyyyyquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het was met Cornishe recepten en ik heb net een klein kookboekje gekocht over die streek, en volgende week hebben ze een teaparty, cupcakes en theekransje voor grote mensen dus. Maar dat vind ik dus een stuk minder.
Ik neem het op, kun je later lekker daar doorheen spoelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef drakin het volgende:
Kijken jullie trouwens regelmatig een film op tv? Meer reclame dan film hier zeg en dan ook elk reclameblok dezelfde reclames.
Alleen nog maar op kanalen waar geen reclames zijn. BBC, MGM. Dat soort kanalenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef drakin het volgende:
Kijken jullie trouwens regelmatig een film op tv? Meer reclame dan film hier zeg en dan ook elk reclameblok dezelfde reclames.
Dat dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik neem het op, kun je later lekker daar doorheen spoelen
- niets mis met pauzes, maar alleen op mijn commando, daar is de pauze-knop voor!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:11 schreef wyccie het volgende:
Ik benut de reclames gewoon heel efficiënt: plassen of drinken pakken.
Wat ik niet snap is dat daar altijd over wordt geklaagd, maar er vervolgens wel naar gedownloade films op een computerschermpje gekeken wordt.
Ik vind een 18inch scherm niet bepaald klein. Maar verder kijk ik alle films via mijn tv. Dus geen computerschermpje...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:11 schreef wyccie het volgende:
Ik benut de reclames gewoon heel efficiënt: plassen of drinken pakken.
Wat ik niet snap is dat daar altijd over wordt geklaagd, maar er vervolgens wel naar gedownloade films op een computerschermpje gekeken wordt.
Via zo'n mediaspeler?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind een 18inch scherm niet bepaald klein. Maar verder kijk ik alle films via mijn tv. Dus geen computerschermpje...
Alsjeblieft:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:24 schreef wyccie het volgende:
Niet dat ik nou nooit klaag, maar ik heb vaak het gevoel dat er altijd wel iets niet goed genoeg is.
Ben je naar de hoeren gegaan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
50 euro verloren met mijn favoriete spel
Was maar waar...quote:
* Desunoto neuriet op de melodie van The Cardigans - My Favorite Gamequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
50 euro verloren met mijn favoriete spel
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
* Desunoto neuriet op de melodie van The Cardigans - My Favorite Game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |