Alles beter dan jouw HIVquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Praat niet tegen me, met je met gonorroe besmette, paarsgepunte, ingekakte lans ;s
Hokeuj Chowi.. Wanneer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zullen we ergens wat gaan drinken, dqod?.
K ben boos hoor, ik besmet jequote:
Jij bent zeker ook zo'n lesbie die een heteroman verleidt, vervolgens je laat palen en daarbij stiekem zijn condoom lek prikt, om vervolgens te doen alsof je zwanger bent geworden door je vriendinquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hokeuj Chowi.. Wanneer?
[..]
K ben boos hoor, ik besmet je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Mja...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n lesbie die een heteroman verleidt, vervolgens je laat palen en daarbij stiekem zijn condoom lek prikt, om vervolgens te doen alsof je zwanger bent geworden door je vriendin_ Dat kan toch helemaal niet
![]()
Ik wil u graag doorverwijzen naar de quotes in mijn fobo, de 15e.. Zo ben ik..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n lesbie die een heteroman verleidt, vervolgens je laat palen en daarbij stiekem zijn condoom lek prikt, om vervolgens te doen alsof je zwanger bent geworden door je vriendin_ Dat kan toch helemaal niet
![]()
Volgend weekend ergens?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:42 schreef Chowi het volgende:
Je doet je naam geen eer aan, beterebob.
K zal m'n best doen voor je.. Zo ben ik namelijk ookquote:
Dank je, smegmanus. <kusjesopjepiemel.gif>quote:
In real life ben ik een heel stil en verlegen meisje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef debeterebob het volgende:
Vraag me nu wel af of jullie in IRL ook zo praten als hier![]()
Extra aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
In real life ben ik een heel stil en verlegen meisje..
Aantrekkelijk om 90% van je tijd met haar op MSN te moeten zitten om een gesprek te kunnen voeren?quote:
Ik kan best wel goede gesprekken voeren in real life. Maar dan moet het wel vertrouwd zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Aantrekkelijk om 90% van je tijd met haar op MSN te moeten zitten om een gesprek te kunnen voeren?
Voordeel van de twijfel dan maarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan best wel goede gesprekken voeren in real life. Maar dan moet het wel vertrouwd zijn..
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:41 schreef Dqod het volgende:
Ik ben in het echt keilief.. Te lief bijna
En verlegen ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |