Was ik. Ik trok het nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:52 schreef Chowi het volgende:
Welke NSB'er heeft een TR gedaan en we zijn goftedomme toch niet in China dat dit soort plaatjes uit de OP gecensureerd moeten worden?
Die shit staat ook in biologieboeken die ze aan brugklassers geven.
Dat zei ik toch al. Verheldering en duidelijkheid. Kijk maar naar users zoals Cosmo. Die hebben heel veel aan zo'n afbeelding.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je dat soort plaatjes posten
Ik vind het maar puberaalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al. Verheldering en duidelijkheid. Kijk maar naar users zoals Cosmo. Die hebben heel veel aan zo'n afbeelding.. Ik wil gewoon dat er geen warrigheid bestaat over de onderwerpen die ik bespreek met jullie.
Klein beetje dimmen hequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:52 schreef Chowi het volgende:
Welke NSB'er heeft een TR gedaan en we zijn goftedomme toch niet in China dat dit soort plaatjes uit de OP gecensureerd moeten worden?
Die shit staat ook in biologieboeken die ze aan brugklassers geven.
Kun je wel zo doen, maar niet iedere man vindt de clitoris, hoor.quote:
Tegenwoordig is het ideaal toch om vooral eerst aan je eigen behoeften te denkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kun je wel zo doen, maar niet iedere man vindt de clitoris, hoor.
Sorry, ik heb een beetje moeite met het accepteren van onrechtvaardigheid.quote:
Ik voorzie dat alle Europese vrouwen in 2065 in burka's lopen als deze gedachte door wordt gezet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het ideaal toch om vooral eerst aan je eigen behoeften te denkenDus boeie :")
Bied je vader je diensten aan zodat je vader niet meer naar dat Bulgaarse meisje om hoeft te kijken en daarmee is dan het huwelijk van je ouders geredquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een beetje moeite met het accepteren van onrechtvaardigheid..
Alsof mannen niet graag kijkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik voorzie dat alle Europese vrouwen in 2065 in burka's lopen als deze gedachte door wordt gezet.
Nothx, de smaak van zijn kopkaas hangt nog steeds in mijn mond sinds de vorige keer dat ik dat deed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bied je vader je diensten aan zodat je vader niet meer naar dat Bulgaarse meisje om hoeft te kijken en daarmee is dan het huwelijk van je ouders gered
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nothx, de smaak van zijn kopkaas is hangt nog steeds in mijn mond sinds de vorige keer dat ik dat deed.
Ik haat mannen sindsdien.quote:
En nu maakt hij zich druk om jou op het vivaforumquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nothx, de smaak van zijn kopkaas is hangt nog steeds in mijn mond sinds de vorige keer dat ik dat deed.
Ik voel je hoor, daarom ben ik ook lesbisch gewordenquote:
Lesbische vrouwenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel je hoor, daarom ben ik ook lesbisch geworden
Wil je wel steun bieden hoor
Dude.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nothx, de smaak van zijn kopkaas hangt nog steeds in mijn mond sinds de vorige keer dat ik dat deed.
Praat niet tegen me, met je met gonorroe besmette, paarsgepunte, ingekakte lans ;squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lesbische vrouwenAlles voor de aandacht he
Alsof lesbisch zijn daadwerkelijk bestaat
___
Zullen we ergens wat gaan drinken, dqod?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik voel je hoor, daarom ben ik ook lesbisch geworden
Wil je wel steun bieden hoor
Niet teveel je inbeeldingsvermogen gebruiken bij het lezen van die post, dat is niet goed voor je.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Praat niet tegen me, met je met gonorroe besmette, paarsgepunte, ingekakte lans ;s
Alles beter dan jouw HIVquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Praat niet tegen me, met je met gonorroe besmette, paarsgepunte, ingekakte lans ;s
Hokeuj Chowi.. Wanneer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zullen we ergens wat gaan drinken, dqod?.
K ben boos hoor, ik besmet jequote:
Jij bent zeker ook zo'n lesbie die een heteroman verleidt, vervolgens je laat palen en daarbij stiekem zijn condoom lek prikt, om vervolgens te doen alsof je zwanger bent geworden door je vriendinquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hokeuj Chowi.. Wanneer?
[..]
K ben boos hoor, ik besmet je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Mja...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n lesbie die een heteroman verleidt, vervolgens je laat palen en daarbij stiekem zijn condoom lek prikt, om vervolgens te doen alsof je zwanger bent geworden door je vriendin_ Dat kan toch helemaal niet
![]()
Ik wil u graag doorverwijzen naar de quotes in mijn fobo, de 15e.. Zo ben ik..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n lesbie die een heteroman verleidt, vervolgens je laat palen en daarbij stiekem zijn condoom lek prikt, om vervolgens te doen alsof je zwanger bent geworden door je vriendin_ Dat kan toch helemaal niet
![]()
Volgend weekend ergens?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:42 schreef Chowi het volgende:
Je doet je naam geen eer aan, beterebob.
K zal m'n best doen voor je.. Zo ben ik namelijk ookquote:
Dank je, smegmanus. <kusjesopjepiemel.gif>quote:
In real life ben ik een heel stil en verlegen meisje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:55 schreef debeterebob het volgende:
Vraag me nu wel af of jullie in IRL ook zo praten als hier![]()
Extra aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
In real life ben ik een heel stil en verlegen meisje..
Aantrekkelijk om 90% van je tijd met haar op MSN te moeten zitten om een gesprek te kunnen voeren?quote:
Ik kan best wel goede gesprekken voeren in real life. Maar dan moet het wel vertrouwd zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Aantrekkelijk om 90% van je tijd met haar op MSN te moeten zitten om een gesprek te kunnen voeren?
Voordeel van de twijfel dan maarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan best wel goede gesprekken voeren in real life. Maar dan moet het wel vertrouwd zijn..
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:41 schreef Dqod het volgende:
Ik ben in het echt keilief.. Te lief bijna
En verlegen ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |