SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Goed ingeburgerdquote:
Hij stond zo voor m'n neus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:14 schreef Toefjes het volgende:
Dat vind ik toch de mooisteDe lapo pakken om tot de conclusie te komen dat je geen TT weet
Maar misschien worden fitnesses dan wel weer goedkoper.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat maakt packs openen gelijk veel meer winstgevend.
Of de contracten, of de spelers, of allemaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar misschien worden fitnesses dan wel weer goedkoper.
Komt door coin sponsors.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of de contracten, of de spelers, of allemaal.De markt van FIFA13 is echt anders vergeleken met die van FIFA12. Alle dure kerels blijven ook in deze laatste weken erg duur.
10K voor de titel in divisie 2, eigenlijk te belachelijk voor woorden, maar zo kunnen 'noobs' ook snel aan redelijke gold teams komen.quote:
Hoi.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
10K voor de titel in divisie 2, eigenlijk te belachelijk voor woorden, maar zo kunnen 'noobs' ook snel aan redelijke gold teams komen.
Ik mis de tijden van 1K per single match.
quote:
Het was meer om zeg maar te melden dat ik bij die 'noobs' hoor.quote:
Als GJE niet in de eerste weken al zijn coins had uitgegeven aan packs had die nu misschien nog FUT gespeeld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het was meer om zeg maar te melden dat ik bij die 'noobs' hoor.
Teams maken van Match coins.
Als ik geen gold packs had gekocht deze FIFA, dan had ik echt 600k gehad...
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als GJE niet in de eerste weken al zijn coins had uitgegeven aan packs had die nu misschien nog FUT gespeeld.
Als rik me geen ban gegeven had, had ik paar miljoen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als GJE niet in de eerste weken al zijn coins had uitgegeven aan packs had die nu misschien nog FUT gespeeld.
Nu wil ik ook een hema-rookworst, maar tosti's zijn ook lekker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:31 schreef Revontulet het volgende:
Net een hema rookworst op. Echt lekker met een lichte kater.
Hoe kan dat, ik heb geen creditcard gegevens of iets dergelijks ingevoerd. Lijkt me sterk dat ze iets gaan verlengen als ik ze niet kan betalen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:35 schreef over_hedge het volgende:
Ik zit net te kijken op mijn ps3, season pass wordt automatisch verlengdDus als je dit niet wilt moet je het ff uitzetten.
Gewoon keihard terug pakken straks, zal ze leren!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:36 schreef Confetti het volgende:
Iemand nog een beta uitnodiging gehad?
Ik weer niet terwijl ik zoveel voor EA heb betekend
Ja dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoe kan dat, ik heb geen creditcard gegevens of iets dergelijks ingevoerd. Lijkt me sterk dat ze iets gaan verlengen als ik ze niet kan betalen.
Waar kan ik dat trouwens zien? Had het destijds gekocht met een PSN card.
HUUUUUTTTT.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:47 schreef rolls-reus het volgende:
Kouyate wordt in fifa 14 misschien wel belg!perfect chem met proto
Hij wordt waarschijnlijk ook een gold.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:47 schreef rolls-reus het volgende:
Dan nogquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij wordt waarschijnlijk ook een gold.
Proto heeft ook als 74-rated een TOTS gehad, dus die zal dan ook wel gold worden. Ik ben dan meer geïnteresseerd in: Kouyaté - Kompany met Courtois daar achter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan noggold - silver hybrids
Die zal jij toch nooit kunnen betalen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Proto heeft ook als 74-rated een TOTS gehad, dus die zal dan ook wel gold worden. Ik ben dan meer geïnteresseerd in: Kouyaté - Kompany met Courtois daar achter.
Kouyaté als 76-rated gold of zo zal nu ook weer niet gigantich duur worden toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die zal jij toch nooit kunnen betalen.![]()
Kompanyquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kouyaté als 76-rated gold of zo zal nu ook weer niet gigantich duur worden toch?
Die zal ook wel een downgrade krijgen en afgelopen jaar kon ik hem ook gewoon betalen.quote:
Ik denk juist een upquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die zal ook wel een downgrade krijgen en afgelopen jaar kon ik hem ook gewoon betalen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die gaat denk ik wel 87 rated worden ofzo
nou neequote:
Denk het niet, werd een beetje 'overrated' na City's kampioensseizoen, maar heeft het afgelopen jaar echt niet goed gepresteerd...quote:
De keren dat hij speelde was hij echt wel goed hoorquote:
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vraag me al het hele jaar af waarom Kouyate ondanks die zieke stats toch silver is. Dat komt dus door zijn lage marking en sliding tackle (68 en 71)
Kompany heeft best wat onnodige fouten gemaakt afgelopen jaar hoor. Vidic eigenlijk geen en die heeft dit jaar wel bijna alles gespeeld en is gewoon nog steeds de beste CV ter wereld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
De keren dat hij speelde was hij echt wel goed hoorkijk naar vidic die heeft ook zijn hoge rating gehouden terwijl hij bijna niet speelde
Ik doelde meer op vorig jaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kompany heeft best wat onnodige fouten gemaakt afgelopen jaar hoor. Vidic eigenlijk geen en die heeft dit jaar wel bijna alles gespeeld en is gewoon nog steeds de beste CV ter wereld.
Klopt, maar hij werd het seizoen daar weer voor nog uitgeroepen tot beste verdediger ter wereld, zo'n speler heeft meer krediet dan een goede, harde verdediger die tot nog toe nog maar 1 topseizoen heeft gekend...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik doelde meer op vorig jaartoen had hij wel veel blessures
Neequote:
inb4 'Vidic is echt niet de beste CB ter wereld' Arsenal 0-1 voor trouwens. Giroud heeft weer gescoord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kompany heeft best wat onnodige fouten gemaakt afgelopen jaar hoor. Vidic eigenlijk geen en die heeft dit jaar wel bijna alles gespeeld en is gewoon nog steeds de beste CV ter wereld.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee
[..]
inb4 'Vidic is echt niet de beste CB ter wereld' Arsenal 0-1 voor trouwens. Giroud heeft weer gescoord.
Ik ben het ook wel met deze rating eens, alleen ik vind wel dat spelers als puyol en mascherano iets teveel krediet hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klopt, maar hij werd het seizoen daar weer voor nog uitgeroepen tot beste verdediger ter wereld, zo'n speler heeft meer krediet dan een goede, harde verdediger die tot nog toe nog maar 1 topseizoen heeft gekend...
Ik vind Thiago Silva meevoetballend ook beter, maar als pure CV zou ik voor Vidic kiezen. Zeker in Engeland.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij kijkt met een rood-witte bril. Ik vind Thiago Silva bijvoorbeeld beter.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:07 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga denk ik maar eens wat season spelen en dan de formaties uitproberen die ik fut 14 komen
Misschien? Volgens mij zeker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:47 schreef rolls-reus het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:21 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Misschien? Volgens mij zeker.
[ afbeelding ]
Chillquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:21 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
Teampje nog iets aangepast. SIF Ronaldinho mag het laten zien.
[ afbeelding ]
Hopen dat zijn low/low niet teveel opvallen. Anders mag de 200k goedkopere Jadson er weer in.![]()
Hazard, Fellaini en Vertonghen zijn trouwens geniaal goed. Vooral SIF Fellaini.
KSI stond vorig jaar ook het hardst te schreeuwen dat pace minder belangrijk zou worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:10 schreef Ozz-03 het volgende:
KSI is erg onder de indruk en dat gebeurt niet vaak volgens mij.Hij zegt ook dat 352 erg OP is en het verdedigen een stuk lastiger.
Pace in H2H is zeker niet het belangrijkste.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:13 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
KSI stond vorig jaar ook het hardst te schreeuwen dat pace minder belangrijk zou worden.
Nee, maar ik bedoel dat KSI nogal snel onder de indruk is en oordelen velt die achteraf totaal niet kloppen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Pace in H2H is zeker niet het belangrijkste.
Messi, Messi, Djeetje komt eraan!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:21 schreef Djeetje het volgende:
Vandaag tegen de slechtste rechtsback ooit gespeeld
6x uitgespeeld met de zelfde truc
Wat wil je als Djeetje fucking Bolt tegenover je staat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:21 schreef Djeetje het volgende:
Geen voetbal voor ons, de hele week. Jongen van de club (24 jr) is overleden aan die k*tziektequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:21 schreef Djeetje het volgende:
Ja duhh ik schoot de bal gewoon over hem heen en ging rennenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat wil je als Djeetje fucking Bolt tegenover je staat?
Ik zie hem voor de wedstrijd ook helemaal van die gebaartjes maken enzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat wil je als Djeetje fucking Bolt tegenover je staat?
Nooit leuk om te horen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen voetbal voor ons, de hele week. Jongen van de club (24 jr) is overleden aan die k*tziekte
Ik snap aan de ene kant best dat je dan als vereniging een statement wil maken. Maar een hele week alle wedstrijden en trainingen aflasten, daar schiet toch eigenlijk niemand wat mee op. E'tjes en F'jes moet je in mijn beleving gewoon lekker veel laten voetballen, en niet te veel lastig vallen met dit soort dingen, helemaal niet als ze die jongen totaal niet kennen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nooit leuk om te horen.
Waar ik op school zit bij een van de voetbalclubs in die stad kreeg een scheidsrechter toen een hart aanval tijdens zon zoveel jaar bestaan wedstrijd
inderdaad en nu blijf je ook wel langer in dat proces dat hij is overleden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap aan de ene kant best dat je dan als vereniging een statement wil maken. Maar een hele week alle wedstrijden en trainingen aflasten, daar schiet toch eigenlijk niemand wat mee op. E'tjes en F'jes moet je in mijn beleving gewoon lekker veel laten voetballen, en niet te veel lastig vallen met dit soort dingen, helemaal niet als ze die jongen totaal niet kennen.
Ook dat ja. Wij hebben dinsdagavond onze eerste bekerwedstrijd. Maar onze laatste training was vorige week zondag. Ook niet echt optimaal...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
inderdaad en nu blijf je ook wel langer in dat proces dat hij is overleden.
Net zoals die Prins Pipo die kinderen hebben meer dan 1 jaar in een rouw proces gezeten lijkt me ook niet echt fijn/
Ideale site ja, gebruik ik ook vaakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:35 schreef Djeetje het volgende:
Tevens voor de liefhebbers goeie site met al de live wedstrijden: http://livetv.ru/
Je kan tijdens die stream onder in via die nummertjes andere talen aanklikken
Helemaal nu Sport1 niet de rechten heeft voor de BPLquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ideale site ja, gebruik ik ook vaak
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:35 schreef Djeetje het volgende:
Tevens voor de liefhebbers goeie site met al de live wedstrijden: http://livetv.ru/
Je kan tijdens die stream onder in via die nummertjes andere talen aanklikken
ik kijk nu meestal via die veetle shit, goede kwaliteitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ideale site ja, gebruik ik ook vaak
Bayern kan nog via Sport1quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
ik kijk nu meestal via die veetle shit, goede kwaliteit
bayern:
http://www.rojadirecta.me/goto/vsplive1.blogspot.com/
wel aan te raden
Veetle is inderdaad gewoon tv kwaliteit streamsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
ik kijk nu meestal via die veetle shit, goede kwaliteit
bayern:
http://www.rojadirecta.me/goto/vsplive1.blogspot.com/
wel aan te raden
ahh okequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bayern kan nog via Sport1
Kijk het alleen vanwege Pep
iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:40 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Veetle is inderdaad gewoon tv kwaliteit streams
Sport 1 opgezegd ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh okeja ik heb het opgezegd
[..]
idd
Hij schijnt Baumann geslagen te hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:46 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat die gozer gedaan heeft
yup veetle, je kan het via die officiele site doen moet je op die site ff naar explore en dan een stream daar aanklikken ofzo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sport 1 opgezegd ?
Zolang ze de rechten hebben voor de La Liga heb ik daar nog een abonnement![]()
Moet je hun programmatje installeren ?
Serie A hebben ze ook nog toch ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup veetle, je kan het via die officiele site doen moet je op die site ff naar explore en dan stream aanklikken ofzo.
idd opgezegd, vind het het niet waard voor 2 competities
PL en serie a heeft fox. spaans en duits sport1quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Serie A hebben ze ook nog toch ?
Tijdens het juichen ofzo?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij schijnt Baumann geslagen te hebben.![]()
Dat is echt raarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
PL en serie a heeft fox. spaans en duits sport1
Scoren, bal pakken, speler wil de bal niet geven, neerstompenquote:
ja vaste prijs bij fox nu zoietsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is echt raar
Ajax - Feyenoord kostte ook 11 euro om te kopen dat was op EL 5 of 6 euro
Gaat nergens meer over.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja vaste prijs bij fox nu zoietste kansloos
Robben maakt hands, Bayern krijgt een penaltyquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:00 schreef Djeetje het volgende:
Je zie echt bij Bayern dat ze de ballen van Thiago niet begrijpen
Ja leuker voor de wedstrijdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Robben maakt hands, Bayern krijgt een penalty
Wel verdiend dat keeper hem redt
wordt vanzelf wel beterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja leuker voor de wedstrijd
Zonde dat ze Thiago niet begrijpen dit Bayern kan ook gewoon niet spelen zoals Barca
geduld loontquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:53 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Jezus he. Al 3 uur Schweinsteiger te koop staan, de goedkoopste die er is. Raak m maar niet kwijt. Klaag klaag.
Hoop het je zie gewoon dat ze niet goed overweg kunnen met een CDM.quote:
Geniaalquote:
Kan hij niet op RB spelen? Dan zou hij voor de nationale ploeg nog nuttig kunnen zijn. Maar ik denk niet dat dit zijn plan is..waarschijnlijk alleen een EU paspoort omdat hij dan makkelijker aan de bak kan komen bijv in Engeland. Dan blijft hij ook Senegalees in FUT gewoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:21 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
andere twee waren olympische spelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan hij niet op RB spelen? Dan zou hij voor de nationale ploeg nog nuttig kunnen zijn. Maar ik denk niet dat dit zijn plan is..waarschijnlijk alleen een EU paspoort omdat hij dan makkelijker aan de bak kan komen bijv in Engeland. Dan blijft hij ook Senegalees in FUT gewoon.
Zie nu ook dat hij 3 caps heeft voor Senegal..zit 1 friendly bij, over de andere 2 kan ik ff niets vinden.
edit: hij kan dus helemaal niet spelen voor België, non-issue
http://www.transfermarkt.(...)eler_66934_AFCQ.html
Nee dus, zie editquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
andere twee waren olympische spelen
Tududu tudu tuuuquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee dus, zie edit
Dat zijn ook geen interlands voor het A-team.
Zit je serieus Hull City - Norwich te kijken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand van Hull kreeg net rood maar niemand weet wat er gebeurde. Misschien een elleboog maar dat was niet te zien in de herhaling.
Er doen 2 Nederlanders mee bij Norwich en bij Hull doen Livermore en Davies mee die ik in mijn team heb.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:31 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Zit je serieus Hull City - Norwich te kijken?
Niks mis met zulke wedstrijden vaak nog leuker dan de echte top wedstrijdenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:31 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Zit je serieus Hull City - Norwich te kijken?
Hull City - Norwich valt wel mee, 2 lange halen gauw thuis ploegen. Rest klopt wel, heb nu zelf Hoffenheim - Freiburg opstaan en das een goeie pot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niks mis met zulke wedstrijden vaak nog leuker dan de echte top wedstrijden
Aston Villa was vorig jaar ook altijd wel leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Hull City - Norwich valt wel mee, 2 lange halen gauw thuis ploegen. Rest klopt wel, heb nu zelf Hoffenheim - Freiburg opstaan en das een goeie pot.
niet normaal hoeveel moeite Bayern heeft met scoren dit potjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Aston Villa was vorig jaar ook altijd wel leuk om te kijken
Sowieso nog erg matig voetbal sinds Pep er zitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet normaal hoeveel moeite Bayern heeft met scoren dit potje
Ja en Ribery die eindeloos lang door 3 man heen wiltquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet normaal hoeveel moeite Bayern heeft met scoren dit potje
Gustavo net ook rood gepakt bij Wolfsburgquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is wel de dag van de vroege rode kaarten (voor rust) Coquelin kreeg in de 40e minuut geel en een minuut later nog een keerSalihovic had al na 9 minuten rood. Bij Schalke kreeg Howedes na 14 minuten rood en bij Hull Sagbo na 27 minuten.
Was ook in het begin toen hij het 1e van Barca kreeg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso nog erg matig voetbal sinds Pep er zit
Geef je adres maar bel ik de politie wel. Lijkt me niet dat je vrijwillig naar Kieft luistert.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Bayern scoort en de conclusie van Kieft is dat het allemaal vermoeiend is..het shirt van Ribery dat uit gaat, Sammer die mee staat te juichen op de bank
Bij de BPL kan ik origineel commentaar aanzetten, maar bij de Bundesliga is die optie er niet..dan is er helemaal geen commentaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Geef je adres maar bel ik de politie wel. Lijkt me niet dat je vrijwillig naar Kieft luistert.
Af en toe als tactische zet tijdens de wedstrijd en daarvoor in de jeugd, maar het is geen echte spits. Als Pep met een valse 9 zou willen spelen dan zou ik ook eerder voor hem gaan dan voor Ribery ofzo eigenlijk, maar ja..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:02 schreef Djeetje het volgende:
Muller heeft toch ook wel eens spits gestaan bij Bayern ?
Deed hij het dan goed ?
quote:
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken en Mandžukić lijkt ook niet echt goed overweg te kunnen met Pepquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Af en toe als tactische zet tijdens de wedstrijd en daarvoor in de jeugd, maar het is geen echte spits. Als Pep met een valse 9 zou willen spelen dan zou ik ook eerder voor hem gaan dan voor Ribery ofzo eigenlijk, maar ja..
Robben op links kan ook erg goed zijn, maar op dit moment moet Van Gaal zijn elftal gewoon om Robben en RvP heen bouwen. Als die 2 optimaal renderen lijkt de rest al snel minder slecht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Moet ook echt gewoon op rechts blijven he bij NL?
mooi jaquote:
iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Robben op links kan ook erg goed zijn, maar op dit moment moet Van Gaal zijn elftal gewoon om Robben en RvP heen bouwen. Als die 2 optimaal renderen lijkt de rest al snel minder slecht.
En dan moet hij dus op RW ja
Gvd!quote:
Ik vind RvP in het Nederlands elftal nooit overtuigen. Vind ook dat het spel van andere daar ten koste van gaat omdat alles een beetje om hem heen is gebouwd. Jammer genoeg kan je niet om hem heen, want bij Manchester is hij wel gewoon fantastisch bezig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Robben op links kan ook erg goed zijn, maar op dit moment moet Van Gaal zijn elftal gewoon om Robben en RvP heen bouwen. Als die 2 optimaal renderen lijkt de rest al snel minder slecht.
En dan moet hij dus op RW ja
Waarom post je hem dan?quote:
Dat kan jij beter! Misschien een idee om dit ook te doen, en iedere episode een random iemand van dit topic als guest erbij halen.quote:
natuurlijk kan ik dat beterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat kan jij beter! Misschien een idee om dit ook te doen, en iedere episode een random iemand van dit topic als guest erbij halen.
fatty fatty fat Adriano op goalquote:
Waarom post je dan in een kut topic?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat dit toch een kut topic is ?
Omdat ik zelf ook kut benquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom post je dan in een kut topic?
Ik zie op het EA forum zoveel mensen met avatars die niks met voetbal te maken hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:44 schreef Djeetje het volgende:
Ik moest trouwens mijn avatar veranderen op EA forum, omdat het niks met voetbal te maken had
Inderdaad..vaag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie op het EA forum zoveel mensen met avatars die niks met voetbal te maken hebben.
Ha graag gedaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
Teampje nog iets aangepast. SIF Ronaldinho mag het laten zien.
[ afbeelding ]
Hopen dat zijn low/low niet teveel opvallen. Anders mag de 200k goedkopere Jadson er weer in.![]()
Hazard, Fellaini en Vertonghen zijn trouwens geniaal goed. Vooral SIF Fellaini.
Tsja, spelen dan ook met enkel Tamata (quote:
Idd, maar toch jammer..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:09 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Tsja, spelen dan ook met enkel Tamata () van de A-selectie uit bij De Graafschap, dan kun je zoiets wel verwachten
Ik kreeg een bericht van een mod -.-quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie op het EA forum zoveel mensen met avatars die niks met voetbal te maken hebben.
Wat is er interessant aan een forum dat elke vorm van kritiek beloont met een ban?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kreeg een bericht van een mod -.-
2 keer rood pakken in blessuretijd met 3-0 achterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:22 schreef Tim86 het volgende:
Kut ik ben te vroeg weggezapt, 2 rode kaarten Jong PSV
Ja, anders is de bet ongeldig, zou wel heel makkelijk wedden zijn als je wat inside info heb danquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:26 schreef wieisboos het volgende:
Matavz op de bank, hopelijk valt hij ook niet in
[ afbeelding ]
Of moet hij per se spelen?
oh jammer, hopelijk valt hij in de 90e minuut nog even inquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, anders is de bet ongeldig, zou wel heel makkelijk wedden zijn als je wat inside info heb dan
volgens mij moet je ook in de basis beginnen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
oh jammer, hopelijk valt hij in de 90e minuut nog even in
Om in de blessuretijd nog te scorenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
oh jammer, hopelijk valt hij in de 90e minuut nog even in
ohquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
volgens mij moet je ook in de basis beginnen?
Dit ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
volgens mij moet je ook in de basis beginnen?
Is een void omdat hij niet startquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:26 schreef wieisboos het volgende:
Matavz op de bank, hopelijk valt hij ook niet in
[ afbeelding ]
Of moet hij per se spelen?
Betfair heeft de beste odds en unibet de beste promo's etc idd. Die free spins zijn ook altijd wel leukquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu unibet door de bonus. Betfair is beter.
Het feit dat de ploeg / speler waar je op bet alleen maar voor hoeft te komen om een winnende bet zijn geeft geweldige opties. Tennis trading op betfairquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:34 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Betfair heeft de beste odds en unibet de beste promo's etc idd. Die free spins zijn ook altijd wel leuk
Views binnen krijgenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is er interessant aan een forum dat elke vorm van kritiek beloont met een ban?
Feyenoord 1.25 tegen NACquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik speel bij unibet maar ik kan beter mijn geld direct naar ze toe brengen want ik ben echt konko slecht.
Feyenoord op 1.25 is het risico niet eens waard.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Feyenoord 1.25 tegen NACIk denk wel dat ze gaan winnen, maar zou er geen geld op in durven te zetten tegen die quotering. Dan is AZ bij Utrecht uit interessanter, al is het altijd riskant om op ploegen in te zetten het weekend na Europees voetbal.
Oh ben dus niet de enige..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
wtf is er met het EL commentaar joh...
Laatst ook al het geluid heel ver wegquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
wtf is er met het EL commentaar joh...
Het beste toch. Commentaar van die Nederlandse gasten is sowieso om te jankenquote:
Iedereen weet dat God alles heeft gemaakt. Zinloze docu.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:15 schreef Toefjes het volgende:
Vette docu op Nat Geo over het ontstaan van leven op aarde
daar zitten we allemaal op te wachten natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:12 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
SIF Toni incoming, 2 goals tegen Milan nu
Zou nog steeds raken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Tering, wat heeft die geyle Cheryl Cole zichzelf aangedaan
[ afbeelding ]
De scheppingquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:15 schreef Toefjes het volgende:
Vette docu op Nat Geo over het ontstaan van leven op aarde
Wat is dezequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Tering, wat heeft die geyle Cheryl Cole zichzelf aangedaan
[ afbeelding ]
Al het leven komt van meteorenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:18 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Iedereen weet dat God alles heeft gemaakt. Zinloze docu.
Bedankt God!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al het leven komt van meteorenGestuurd door god natuurlijk. God
Ik vind dat eerste ook al niet mooiquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerst iets kleins..toen dit
[ afbeelding ]
Toen werd het dit
[ afbeelding ]
Sowieso een baasquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan zo genieten van het plezier dat Luca Toni uitstraalt als hij speelt scoort hè
Altijd die smile
[ afbeelding ]
Dat huidige vind ik dan wel weer mooi, ik vind die ouwe ook lelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind dat eerste ook al niet mooiJammer.
Die gozer kijkt alleen naar stats, die pakt elke verdediger die een goal maakt daarbijquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Moisander bij de TOTW suggestions..wat een knuppel
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2565311.page
dan ben je wel echt een mongool jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
ajax 'fan' die het zegt in de reactiesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:36 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Die gozer kijkt alleen naar stats, die pakt elke verdediger die een goal maakt daarbij
Mackay-Steven bij de suggestiesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Hij staat er heel vaak bij volgens mij..voor iedere scheet die hij laat. Maar EA hapt vooralsnog nooit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mackay-Steven bij de suggestiesEn Davies maar die heeft niet gescoord.
quote:
En we doen het allemaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:46 schreef WeCanDoIt het volgende:
Gun het pec ook wel
Maar PSV gaat hard, PSV gaat lekker!
Klopt,quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:47 schreef DutchSL het volgende:
Dit gaat nog een lastige wedstrijd worden, zo tussen twee Europese clashes.
Kan goed..hij heeft zo vaak iets te bitchen over Ajax. Al is dat sinds ze wat meer naar hem luisteren ineens opgehoudenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef DutchSL het volgende:
Toen PSV met 6 buitenlanders en 5 Nederlanders ofzo speelde schreef Cruyff boze columns dat er te veel buitenlanders speelden.
Nu 11 Nederlanders en hoeveel bij Ajax, 2 of 3 ofzo ? Benieuwd of hij er iets over gaat schrijven..
Normaal gesproken 4 in de basis: Vermeer, Blind, van Rhijn en De Jong.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:49 schreef DutchSL het volgende:
Toen PSV met 6 buitenlanders en 5 Nederlanders ofzo speelde schreef Cruyff boze columns dat er te veel buitenlanders speelden.
Nu 11 Nederlanders en hoeveel bij Ajax, 2 of 3 ofzo ? Benieuwd of hij er iets over gaat schrijven..
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is zo herkenbaar.![]()
[ afbeelding ]
Nee goed dat hij mee terug verdedigd, maar op eigen helft geen gekke dingen doen, hier kan ik ziek van worden zeg Gvdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:52 schreef DutchSL het volgende:
Depay, blijf gewoon voorin staan joh.
Als depay even z'n fout goedmaakt en een hatrick maakt zou dat ook wel leuk zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
IF Duarte zou wel echt fapilicious zijn.
Inderdaad ja, vooral omdat hij nu zeker CM is en niet LM zoals de vorige keer toen hij kans maakte.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
IF Duarte zou wel echt fapilicious zijn.
Dat is gevaarlijk want negers kunnen niet zwemmen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef WeCanDoIt het volgende:
Als ie voorin blijft staan, krijgt hij kritiek dat hij lui is, en Willems laat zwemmen etc
* Tim86 mompelt iets over energy drink en een wijfquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerst komt Heracles op voorsprong en daarna pik ik een Torres Nilo op voor 200 BIN. Dit kan niet beter
PSV moet gewoon even snel Luca Toni kopen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik blijf er trouwens bij dat dit PSV echt gebaat is bij een vaste spits..niet iedere wedstrijd een ander. Zeker niet met zulke verschillende types.
Je kloppende stamptampeloeres in de visgrot van Kate Upton?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerst komt Heracles op voorsprong en daarna pik ik een Torres Nilo op voor 200 BIN. Dit kan niet beter
Had psv finbo niet kunnen kopen als ze het bod van Malaga hadden aangenomen? (Of is er nooit een bod geweest?)quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV moet gewoon even snel Luca Toni kopen.
Heerenveen wil aardig wat miljoenen voor hemquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Had psv finbo niet kunnen kopen als ze het bod van Malaga hadden aangenomen? (Of is er nooit een bod geweest?)
Dat is wel de belangrijkste gegadigde, daarom willen ze ook 10+ miljoen voor Matavz hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Had psv finbo niet kunnen kopen als ze het bod van Malaga hadden aangenomen? (Of is er nooit een bod geweest?)
Malaga heeft toch 4 a 5 mil geboden op die dooie? Dan kan je best 4 mil daarbij doen en dan heb je een topspitsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heerenveen wil aardig wat miljoenen voor hem
Alsof Finnbo beter is dan Matavz. En 5 miljoen is veel te weinig voor Matavz.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Malaga heeft toch 4 a 5 mil geboden op die dooie? Dan kan je best 4 mil daarbij doen en dan heb je een topspits
Finnbo kan toch niet meer dan 10 miljoen zijn of wel?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:02 schreef VerkeerdeBeen het volgende:
[..]
Dat is wel de belangrijkste gegadigde, daarom willen ze ook 10+ miljoen voor Matavz hebben.
Ok, dat is nog beter. En een werkende TP op 2 accountsquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
* Tim86 mompelt iets over energy drink en een wijf
7 miljoen word genoemd, maar ze willen er financiëel geen verlies op maken. 5 miljoen winst en Finnbo voor Matavz is prima imoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Finnbo kan toch niet meer dan 10 miljoen zijn of wel?
Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef Tim86 het volgende:
Als PSV 10 miljoen gaat betalen voor Finnbo en 5 krijgt voor Matavz dan lach ik ze echt heeeeel hard uit in ieder geval.
Met mij heul veul anderen. En er zal geen PSV'er zijn die er tevreden mee zal zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |