SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Goed ingeburgerdquote:
Hij stond zo voor m'n neus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:14 schreef Toefjes het volgende:
Dat vind ik toch de mooisteDe lapo pakken om tot de conclusie te komen dat je geen TT weet
Maar misschien worden fitnesses dan wel weer goedkoper.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat maakt packs openen gelijk veel meer winstgevend.
Of de contracten, of de spelers, of allemaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar misschien worden fitnesses dan wel weer goedkoper.
Komt door coin sponsors.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Of de contracten, of de spelers, of allemaal.De markt van FIFA13 is echt anders vergeleken met die van FIFA12. Alle dure kerels blijven ook in deze laatste weken erg duur.
10K voor de titel in divisie 2, eigenlijk te belachelijk voor woorden, maar zo kunnen 'noobs' ook snel aan redelijke gold teams komen.quote:
Hoi.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
10K voor de titel in divisie 2, eigenlijk te belachelijk voor woorden, maar zo kunnen 'noobs' ook snel aan redelijke gold teams komen.
Ik mis de tijden van 1K per single match.
quote:
Het was meer om zeg maar te melden dat ik bij die 'noobs' hoor.quote:
Als GJE niet in de eerste weken al zijn coins had uitgegeven aan packs had die nu misschien nog FUT gespeeld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het was meer om zeg maar te melden dat ik bij die 'noobs' hoor.
Teams maken van Match coins.
Als ik geen gold packs had gekocht deze FIFA, dan had ik echt 600k gehad...
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als GJE niet in de eerste weken al zijn coins had uitgegeven aan packs had die nu misschien nog FUT gespeeld.
Als rik me geen ban gegeven had, had ik paar miljoen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als GJE niet in de eerste weken al zijn coins had uitgegeven aan packs had die nu misschien nog FUT gespeeld.
Nu wil ik ook een hema-rookworst, maar tosti's zijn ook lekker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:31 schreef Revontulet het volgende:
Net een hema rookworst op. Echt lekker met een lichte kater.
Hoe kan dat, ik heb geen creditcard gegevens of iets dergelijks ingevoerd. Lijkt me sterk dat ze iets gaan verlengen als ik ze niet kan betalen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:35 schreef over_hedge het volgende:
Ik zit net te kijken op mijn ps3, season pass wordt automatisch verlengdDus als je dit niet wilt moet je het ff uitzetten.
Gewoon keihard terug pakken straks, zal ze leren!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:36 schreef Confetti het volgende:
Iemand nog een beta uitnodiging gehad?
Ik weer niet terwijl ik zoveel voor EA heb betekend
Ja dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoe kan dat, ik heb geen creditcard gegevens of iets dergelijks ingevoerd. Lijkt me sterk dat ze iets gaan verlengen als ik ze niet kan betalen.
Waar kan ik dat trouwens zien? Had het destijds gekocht met een PSN card.
HUUUUUTTTT.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:47 schreef rolls-reus het volgende:
Kouyate wordt in fifa 14 misschien wel belg!perfect chem met proto
Hij wordt waarschijnlijk ook een gold.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:47 schreef rolls-reus het volgende:
Kouyate wordt in fifa 14 misschien wel belg!perfect chem met proto
Dan nogquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij wordt waarschijnlijk ook een gold.
Proto heeft ook als 74-rated een TOTS gehad, dus die zal dan ook wel gold worden. Ik ben dan meer geïnteresseerd in: Kouyaté - Kompany met Courtois daar achter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:51 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dan noggold - silver hybrids
Die zal jij toch nooit kunnen betalen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Proto heeft ook als 74-rated een TOTS gehad, dus die zal dan ook wel gold worden. Ik ben dan meer geïnteresseerd in: Kouyaté - Kompany met Courtois daar achter.
Kouyaté als 76-rated gold of zo zal nu ook weer niet gigantich duur worden toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die zal jij toch nooit kunnen betalen.![]()
Kompanyquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kouyaté als 76-rated gold of zo zal nu ook weer niet gigantich duur worden toch?
Die zal ook wel een downgrade krijgen en afgelopen jaar kon ik hem ook gewoon betalen.quote:
Ik denk juist een upquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die zal ook wel een downgrade krijgen en afgelopen jaar kon ik hem ook gewoon betalen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die gaat denk ik wel 87 rated worden ofzo
nou neequote:
Denk het niet, werd een beetje 'overrated' na City's kampioensseizoen, maar heeft het afgelopen jaar echt niet goed gepresteerd...quote:
De keren dat hij speelde was hij echt wel goed hoorquote:
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vraag me al het hele jaar af waarom Kouyate ondanks die zieke stats toch silver is. Dat komt dus door zijn lage marking en sliding tackle (68 en 71)
Kompany heeft best wat onnodige fouten gemaakt afgelopen jaar hoor. Vidic eigenlijk geen en die heeft dit jaar wel bijna alles gespeeld en is gewoon nog steeds de beste CV ter wereld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
De keren dat hij speelde was hij echt wel goed hoorkijk naar vidic die heeft ook zijn hoge rating gehouden terwijl hij bijna niet speelde
Ik doelde meer op vorig jaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kompany heeft best wat onnodige fouten gemaakt afgelopen jaar hoor. Vidic eigenlijk geen en die heeft dit jaar wel bijna alles gespeeld en is gewoon nog steeds de beste CV ter wereld.
Klopt, maar hij werd het seizoen daar weer voor nog uitgeroepen tot beste verdediger ter wereld, zo'n speler heeft meer krediet dan een goede, harde verdediger die tot nog toe nog maar 1 topseizoen heeft gekend...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik doelde meer op vorig jaartoen had hij wel veel blessures
Neequote:
inb4 'Vidic is echt niet de beste CB ter wereld' Arsenal 0-1 voor trouwens. Giroud heeft weer gescoord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kompany heeft best wat onnodige fouten gemaakt afgelopen jaar hoor. Vidic eigenlijk geen en die heeft dit jaar wel bijna alles gespeeld en is gewoon nog steeds de beste CV ter wereld.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee
[..]
inb4 'Vidic is echt niet de beste CB ter wereld' Arsenal 0-1 voor trouwens. Giroud heeft weer gescoord.
Ik ben het ook wel met deze rating eens, alleen ik vind wel dat spelers als puyol en mascherano iets teveel krediet hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Klopt, maar hij werd het seizoen daar weer voor nog uitgeroepen tot beste verdediger ter wereld, zo'n speler heeft meer krediet dan een goede, harde verdediger die tot nog toe nog maar 1 topseizoen heeft gekend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |