Ik wilde eigenlijk niet meer reageren, maar ik zit nu net Keuringsdienst van Waarde te kijken en zie nu weer het gebruik van giftige stoffen door Chinezen, zie: http://keuringsdienstvanw(...)everingen/03-10-2013quote:Op donderdag 19 september 2013 12:24 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik lees niets waarvan ik in Nederland en derest van Europa ook voorbeelden van ken. Drie maanden geleden nog met het paardenvlees in Engeland, of twee maanden geleden nog over niet gewassen vlees in Nederland waardoor we poepbacteriën in ons vlees hebben. Wat ik lees is dat de Chinese overheid er achter is gekomen en het gestopt heeft. Verder is eten wat anders dan tech dat in de grootste fabrieken gemaakt wordt en door heel China op zeer grote schaal verkocht wordt.
Goeie snelle telefoon met supergoede service van apple. Zo was mijn knopje kapot en ben ik naar de apple winkel gegaan. Enige wat ze vroegen was: heb je thuis een back-up? Ik zei ja. Oke hier een nieuwe iphone!quote:
Hebben ze daar ook appels?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:24 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Goeie snelle telefoon met supergoede service van apple. Zo was mijn knopje kapot en ben ik naar de apple winkel gegaan. Enige wat ze vroegen was: heb je thuis een back-up? Ik zei ja. Oke hier een nieuwe iphone!
Je kan je afvragen in hoeverre het relevant is voor plastic. Verder is dit juist bewijs van wat ik aangaf. Het Nederlandse controle construct is kennelijk niet waterdicht. Vergeet niet dat het gros van alle telefoons in China gemaakt wordt. Dus je hebt hiermee nog steeds geen reden om spul dat daar gemaakt wordt en hier normaal niet verkocht wordt te wantrouwen, aangezien hier ook gewoon spullen in de winkels liggen die je niet kan vertrouwen...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:54 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niet meer reageren, maar ik zit nu net Keuringsdienst van Waarde te kijken en zie nu weer het gebruik van giftige stoffen door Chinezen, zie: http://keuringsdienstvanw(...)everingen/03-10-2013
Verder is het bewerken van vlees met chemicaliën wel van een iets andere orde, dan wat er in Nederland gebeurt met het vlees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |