Over welke mobiel heb je het nu?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:29 schreef Prospos het volgende:
alleen het ram geheugen lijkt mij wat weinig. voor de rest niet slecht.
Ik zoek hem straks op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:24 schreef superpark het volgende:
Ik heb de huawei y300 nu voor paar maandjes en hij bevalt me erg goed. Snel internet snelle mobiel en redelijke camera. Voor die prijs is dit echt het beste wat je kunt kopen. En 20 euro cashback
Die uit de OPquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:03 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Over welke mobiel heb je het nu?
Ram geheugen is niet slecht naar verhouding. Ja ik zou ook liever/minimaal 1GB zien, maar dat krijg je voor dat geld domweg niet.quote:
Dus jij zou voor de 520 gaan? Ik las veel goede reviews over de y300. En waarom kon je de mobiel omruilen? Had je de mobiel nog maar net of was die stuk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:17 schreef Igen het volgende:
heb ik een paar dagen gehad, ik vond het niet echt wat. Ik heb het idee dat hij niet echt geno
Ik denk ook dat je er maar net aan moet wennen en het kan zijn dat de mobiel die jij had ´kapot´ was, want als je op youtube kijkt, zijn er ook veel filmpjes waarin dat niet te zien is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:35 schreef Igen het volgende:
n had 'm als los toestel gekocht zonder abonnement/prepaid. Dan is het prijsverschil tussen de Y300 en de Lumia 520 ook een stuk kleiner dan als je de Y300 van T-Mobil
Als je de y300 met t-mobile koopt zit er een nieuwe simkaart in maar je kan hem gewoon verwisselen met een andere, simlock-vrij dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:54 schreef freek.etc het volgende:
Heeft de y300 gorilla glass. Gaat de mobiel snel stuk als je hem laat vallen, en is de telefoon ( als je hem bij kijkshop koopt) simlock vrij? Ik hoor er veel goede dingen over en ik denk dat ik de telefoon maar ga kopen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of er veel hoesjes voor zijn, waar je die kan halen en als je er één bij krijgt.
Oja ik heb ook een review van iemand gelezen die zij dat er soms apps verdwijnen. Is dit zo?
Wat was jouw reden om deze mobiel te kopen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:17 schreef superpark het volgende:
[..]
Als je de y300 met t-mobile koopt zit er een nieuwe simkaart in maar je kan hem gewoon verwisselen met een andere, simlock-vrij dus.
Ik heb hem zonder hoesje al een paar keer laten vallen niks mee gebeurt (zelfs van 1.5 meter). Dit kan natuurlijk ook geluk zijn
Ik kan er weinig over vinden. Waar kan je de mobiel kopen? Kan je meer vertellen over de specs etc?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:56 schreef Kinley het volgende:
Ik heb voor 144 euro een Cubot One gekocht. Het is een 'fake' HTC One maar de specs zijn uitstekend. Zo bevat het een quad-core processor met 1,2GHz en heeft het een 13MP camera aan de achterkant en 1GB Ram. Ik weet niet of het verboden is om links te delen op Fok maar ik raad het je echt aan!
Hey! Je moet het inderdaad bestellen uit China. Dat heb ik wel gedaan en ik gebruik het nu ook een tijdje. Extra douane kosten zal er niet zijn de taalinstelling is mooi volledig nederlands en u heeft er een jaar garantie bij. Je kan op Youtube wel een video zien als je Cubot One intypt. Dan wordt hij vergeleken met een iPhone 5 en wint hij met sommige dingen zelfs zoals het sneller laden van een webpagina!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:06 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ik kan er weinig over vinden. Waar kan je de mobiel kopen? Kan je meer vertellen over de specs etc?
las het een mobiel is die besteld moet worden uit China of Japan dan denk ik niet dat ik ervoor ga i.v.m taalinstelling, garantie en extra kosten door douanen.
De mobiel lijkt mij goed, beter dan de y300, maar ik heb geen ervaringen met mobiels bestellen uit China. Wil / kan / mag je zeggen waar je de mobiel gekocht hebt? en waarom je deze hebt gekozen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:11 schreef Kinley het volgende:
[..]
Hey! Je moet het inderdaad bestellen uit China. Dat heb ik wel gedaan en ik gebruik het nu ook een tijdje. Extra douane kosten zal er niet zijn de taalinstelling is mooi volledig nederlands en u heeft er een jaar garantie bij. Je kan op Youtube wel een video zien als je Cubot One intypt. Dan wordt hij vergeleken met een iPhone 5 en wint hij met sommige dingen zelfs zoals het sneller laden van een webpagina!
Dus de mobiel is niet van de site zelf? En je hebt zeker garantie? Ik zit erg te twijfelen, want de mobiel lijkt heel goed, maar ik heb nog nooit voor zoveel uit China gehaald. Is 1 jaar garantie weinig of is dat standaard?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:20 schreef Kinley het volgende:
Hij is zeker goed! Ik bestel altijd veel dingen uit china. Het is een groothandel site met kopersbescherming.
Jij doet een bestelling. Je kan betalen via iDeal (internetbankieren) of Paypal. De site ontvangt het geld. De persoon die de advertentie op de website heeft gezet krijgt een melding en stuurt alles naar jou op. Hij krijgt nog geen geld. Pas als jouw mobiel is aangekomen en alles is goed en jij laat de site weten dat jou mobiel goed is aangekomen krijgt de gene die het verkoopt het geld. Dit is altijd handig. Het duurt 12 tot 14 dagen tot het aankomt. Maar het is het wachten waard. Er is e.v.t. ook accesoires te halen ja. Heb je de filmpjes gekeken op Youtube?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |