abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130425463
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:24 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Dus de mobiel is niet van de site zelf? En je hebt zeker garantie? Ik zit erg te twijfelen, want de mobiel lijkt heel goed, maar ik heb nog nooit voor zoveel uit China gehaald. Is 1 jaar garantie weinig of is dat standaard?
Als je een iPhone 5 koopt betaal je 680 euro en heb je ook 1 jaar garantie. Ik zou je de site wel kunnen geven er zijn ook andere toestellen maar de specs van deze zijn uitstekend en ik gebruik hem zelf ook al een tijdje. Zeker geen lag of wat dan ook! De mobiel is niet van de site zelf maar het komt weer van een fabriek die het via de site verkoopt.
pi_130425495
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:27 schreef Kinley het volgende:

[..]

Als je een iPhone 5 koopt betaal je 680 euro en heb je ook 1 jaar garantie. Ik zou je de site wel kunnen geven er zijn ook andere toestellen maar de specs van deze zijn uitstekend en ik gebruik hem zelf ook al een tijdje. Zeker geen lag of wat dan ook! De mobiel is niet van de site zelf maar het komt weer van een fabriek die het via de site verkoopt.
Kan je de naam van de site pm'en
pi_130426427
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 21:24 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Dus de mobiel is niet van de site zelf? En je hebt zeker garantie? Ik zit erg te twijfelen, want de mobiel lijkt heel goed, maar ik heb nog nooit voor zoveel uit China gehaald. Is 1 jaar garantie weinig of is dat standaard?
Ik heb het je gestuurd.
pi_130428734
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef freek.etc het volgende:
Ik denk dat ik deze mobiel maandag ga halen bij de kijkshop. Weet er iemand of er hoesjes voor te koop zijn bij de kijkshop.En zijn er andere dingen die ik er nog van "moet" weten?

[..]

Wat was jouw reden om deze mobiel te kopen?
Ik gebruik hem vooral voor whatsapp en internet en FM radio. En omdat hij goedkoop was natuurlijk
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
pi_130429328
Je zou de Phone finder van GSM Arena kunnen gebruiken:

Phone Finder
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:24:26 #31
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130429777
Linkjes zijn geen probleem, zie bv. DIG / Chinese Smartphones #25 - Waar we kopen tijdens het wachten.

Hoe bevalt de Cubot One? Werkte deze met alle frequenties in Nederland?

[ Bericht 10% gewijzigd door eNaSnI op 24-08-2013 23:34:25 ]
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_130430073
Alles werkt 100% goed en ben er zeer tevreden mee. Je kan hem nu zelfs kopen voor 120 euro met gratis verzending! Super!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:40:06 #33
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130430212
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:35 schreef Kinley het volgende:
Alles werkt 100% goed en ben er zeer tevreden mee. Je kan hem nu zelfs kopen voor 120 euro met gratis verzending! Super!
Waar?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_130430659
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:40 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Waar?
Google naar DHGate.
  zondag 25 augustus 2013 @ 00:12:27 #35
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130431247
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:53 schreef Kinley het volgende:

[..]

Google naar DHGate.
Dank u!

Nog even verder gekeken en de "JIAYU G4 black MTK6589T" ziet er ook wel interessant uit. Wel iets duurder dan die Cubot One.

Of de "Lenovo P780", maar werkt die ook in Europa?? Wellicht al iets uit China wat 4G ondersteunt?

[ Bericht 4% gewijzigd door eNaSnI op 25-08-2013 00:42:37 ]
pi_130435613
Zoals jullie weten ben ik opzoek naar een goedkope mobiel die ik vooral gebruik voor whats'app en internet.

Ik zelf had de Huawei Ascend y300 gezien en volgens meerdere reviews was het een top ding. De accu gaat op stand-by tijd 320 uur mee en het toestel heeft behalve een achtercamera ook een voor-camera en een lampje.

http://tweakers.net/produ(...)cend-y300-zwart.html

Na wat rond zoeken kwam ik ook de Nokia Lumia 520 tegen. Voor ¤50 meer (cashback van Huawai meegerekend) zou ik een Windowsphone met betere achtercamera hebben. Dit toestel heeft ook een kompas. De nadelen zijn onder andere dat dit toestel geen voor-camera en geen lampje heeft. Ook bezit het besturings-systeem (Windowsphone) minder apps.

http://tweakers.net/revie(...)r-geen-duurkoop.html

Kinley kwam met het product Cubot One. Een namaak van de Htc One. Een toestel die tussen de 600-700 euro kost. De Cubot One zelf kost 120 euro. Het "nadeel" is dat het toestel uit China moet komen.

JIAYU G4 black MTK6589T en de Lenovo P780 zijn nog ideeën van eNaSnl hier weet ik nog niks over.

Tot nu toe ligt mijn voorkeur bij de Cubot One, echter weet ik niet of ik een mobiel wel uit China wil laten komen i.v.m. douane, reparaties etc.

Zou dit als nieuwe OP kunnen, mod? (kan nog geen dm / pm sturen).
Kan de titel veranderd worden in: mobiel kopen, cubot vs huawei.

[ Bericht 2% gewijzigd door freek.etc op 25-08-2013 12:46:57 ]
pi_130437145
Je mag die van mij wel overkopen. Ik heb daar geen problemen mee. Er is momenteel nog eentje onderweg. Die was ik van plan door te verkopen op Marktplaats. Hoef je het zelf niet te bestellen in ieder geval.
pi_130437254
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:11 schreef Kinley het volgende:
Je mag die van mij wel overkopen. Ik heb daar geen problemen mee. Er is momenteel nog eentje onderweg. Die was ik van plan door te verkopen op Marktplaats. Hoef je het zelf niet te bestellen in ieder geval.
Ik weet nog niet wat ik doe, want nu kijk ik naar meerde mobiels zoals de JIAYU G4 black MTK6589T en de Lenovo P780. Maar als je de mobiel door wil verkopen via marktplaats kan ik er ter zijne tijd nog wel op kijken.

Je houd zelf dus nog wel een Cubot One, of ben je zelf ook op zoek naar een nieuwe mobiel.
pi_130437302
Ik heb nu de Cubot One. Ik heb er nog 1 besteld omdat het top toestellen zijn en ik ze dan door kan verkopen!
pi_130437435
Bekend met de Cubot c7 of c8?
http://dx.com/s/cubot
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:33:42 #41
391094 JookeeR
Why so serious?
pi_130437537
Iphone 5
Veni Vidi Vici
pi_130437573
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:33 schreef JookeeR het volgende:
Iphone 5
;( :')

Omdat er in de Huawei nogal wat gebrekken zitten ( verdwijning van apps etc ), kijk ik vooral naar de Cubots. De Cubot One is te koop voor ¤120-¤130, Als ik deze mobiel koop (via paypal) denk ik dat ik dat hem koop op DX. Ik keek ook naar de Cubot 8. Deze mobiel is te koop voor +- ¤70. Ten slotte zag ik nog de Cubot GT99. Deze is te koop voor +- ¤110.

--) De hdc one is voor ¤120 te koop en dat is net zoals de Cubot One een clone van de htc one.
Iemand ervaringen ermee?

Er is nog wel een kans dat ik de Huawei koop, maar dan heb ik voor iets minder geld een (veel) minder goed ding. Het voordeel is echter wel 3 jaar garantie en dat de mobiel in Nederland te koop en te repareren is.

Hoe zit het met Cubot reparaties

[ Bericht 18% gewijzigd door freek.etc op 25-08-2013 12:28:51 ]
pi_130440017
Als je alleen Whatsapp/Internet wil, heb je helemaal niet zo'n megatelefoon nodig...

Dan is een LG L5 nog steeds prima te behappen. Wel wat lagere resolutie, maar wel Android 4.0 (wellicht ook nog update van LG?) Of je neemt de Samsung Galaxy Mini oid.

Kortom, wat ga je er nog meer mee doen? Hoe belangrijk is de camera voor je? Of wil je stiekem toch pochen tegenover je klasgenoten?

Als het daar niet om te doen is, kan je prima met budgetphones zoals Samsung Galaxy Mini, Sony Experia P etc vooruit of oude smartphone regelen via Marktplaats...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_130440401
quote:
5s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:13 schreef Godshand het volgende:
Als je alleen Whatsapp/Internet wil, heb je helemaal niet zo'n megatelefoon nodig...

Dan is een LG L5 nog steeds prima te behappen. Wel wat lagere resolutie, maar wel Android 4.0 (wellicht ook nog update van LG?) Of je neemt de Samsung Galaxy Mini oid.

Kortom, wat ga je er nog meer mee doen? Hoe belangrijk is de camera voor je? Of wil je stiekem toch pochen tegenover je klasgenoten?

Als het daar niet om te doen is, kan je prima met budgetphones zoals Samsung Galaxy Mini, Sony Experia P etc vooruit of oude smartphone regelen via Marktplaats...
Ik wil een telefoon die qua prijs-kwaliteits verhouding het best is. Ik dacht eerst aan een huawai y 300, maar voor ¤20 euro meer heb ik een telefoon die veel beter is. Verder wil ik de telefoon zeker paar jaar gebruiken. Ik ben alleen niet gewend om een mobiel of iets dergelijks vanuit china te bestellen;
pi_130447010
quote:
5s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:13 schreef Godshand het volgende:

Eeen LG L5 is ook zo'n 130 euro.
pi_130450454
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:19 schreef Kinley het volgende:
Ik heb nu de Cubot One. Ik heb er nog 1 besteld omdat het top toestellen zijn en ik ze dan door kan verkopen!
Heb jij ergens gelezen hoe het zit met reparaties? Het scherm is toch op de zelfde manier te vervangen als een htc one scherm? En kan je de accu en oplader ook los kopen, is de oplader ( + accu en achterkant) hetzelfde als die van de htc one?

[ Bericht 99% gewijzigd door freek.etc op 25-08-2013 18:45:04 ]
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:02:50 #47
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130454169
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:05 schreef freek.etc het volgende:

[..]

Heb jij ergens gelezen hoe het zit met reparaties? Het scherm is toch op de zelfde manier te vervangen als een htc one scherm? En kan je de accu en oplader ook los kopen, is de oplader ( + accu en achterkant) hetzelfde als die van de htc one?
Volgens mij is de HTC One uit één blok alu gefreesd, terwijl de Cubot een plastic achterkant/klep heeft.
pi_130454503
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:02 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Volgens mij is de HTC One uit één blok alu gefreesd, terwijl de Cubot een plastic achterkant/klep heeft.
Als de HTC One uit een blok aluminium komt, hoe kregen ze dan o.a. de accu erin? Heeft dit verder gevolgen tot de reparaties? Als een HTC One scherm op de Cubot One kan worden bevestigt (als die van de Cubot stuk is) zal het wel heel handig zijn. Dit geld ook voor de achterkant.

Jij was toch ook geintereseerd in de Cubot One? Wat denk jij over de mobiel?
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:08:14 #49
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_130457039
Niet alle telefoons worden zowel van de voorkant als achterkant opgebouwd. Die Cubot lijkt van twee kanten opgebouwd, terwijl de HTC One helemaal uit de voorkant wordt opgebouwd. Zie bv. http://www.ifixit.com/Teardown/HTC+One+Teardown/13494/1 of
Ik ben niet zo'n fan van de net niet clone look-a-likes, dan ga je toch weer snel naar het veel duurdere origineel verlangen. Voor de HTC One, zijn er volgens mij de volgende opties: Cubot One, iHTC One, HDC One.

Op dit moment heb ik de volgende op mijn shortlist staan:

• Lenovo P780
• Faea F2S
• Star X920F
pi_130460410
De achterkant van de Cubot One kan ook niet open, net zoals die van de HTC One. het is een 1:1 kloon. Dus alles is 100% hetzelfde. Mocht u toestel stuk gaan krijgt u netjes en gratis reparatie van de fabriek waar u hem van besteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')