Als je een iPhone 5 koopt betaal je 680 euro en heb je ook 1 jaar garantie. Ik zou je de site wel kunnen geven er zijn ook andere toestellen maar de specs van deze zijn uitstekend en ik gebruik hem zelf ook al een tijdje. Zeker geen lag of wat dan ook! De mobiel is niet van de site zelf maar het komt weer van een fabriek die het via de site verkoopt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:24 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Dus de mobiel is niet van de site zelf? En je hebt zeker garantie? Ik zit erg te twijfelen, want de mobiel lijkt heel goed, maar ik heb nog nooit voor zoveel uit China gehaald. Is 1 jaar garantie weinig of is dat standaard?
Kan je de naam van de site pm'enquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:27 schreef Kinley het volgende:
[..]
Als je een iPhone 5 koopt betaal je 680 euro en heb je ook 1 jaar garantie. Ik zou je de site wel kunnen geven er zijn ook andere toestellen maar de specs van deze zijn uitstekend en ik gebruik hem zelf ook al een tijdje. Zeker geen lag of wat dan ook! De mobiel is niet van de site zelf maar het komt weer van een fabriek die het via de site verkoopt.
Ik heb het je gestuurd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:24 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Dus de mobiel is niet van de site zelf? En je hebt zeker garantie? Ik zit erg te twijfelen, want de mobiel lijkt heel goed, maar ik heb nog nooit voor zoveel uit China gehaald. Is 1 jaar garantie weinig of is dat standaard?
Ik gebruik hem vooral voor whatsapp en internet en FM radio. En omdat hij goedkoop was natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:54 schreef freek.etc het volgende:
Ik denk dat ik deze mobiel maandag ga halen bij de kijkshop. Weet er iemand of er hoesjes voor te koop zijn bij de kijkshop.En zijn er andere dingen die ik er nog van "moet" weten?
[..]
Wat was jouw reden om deze mobiel te kopen?
Waar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:35 schreef Kinley het volgende:
Alles werkt 100% goed en ben er zeer tevreden mee. Je kan hem nu zelfs kopen voor 120 euro met gratis verzending! Super!
Dank u!quote:
Ik weet nog niet wat ik doe, want nu kijk ik naar meerde mobiels zoals de JIAYU G4 black MTK6589T en de Lenovo P780. Maar als je de mobiel door wil verkopen via marktplaats kan ik er ter zijne tijd nog wel op kijken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:11 schreef Kinley het volgende:
Je mag die van mij wel overkopen. Ik heb daar geen problemen mee. Er is momenteel nog eentje onderweg. Die was ik van plan door te verkopen op Marktplaats. Hoef je het zelf niet te bestellen in ieder geval.
quote:
Ik wil een telefoon die qua prijs-kwaliteits verhouding het best is. Ik dacht eerst aan een huawai y 300, maar voor ¤20 euro meer heb ik een telefoon die veel beter is. Verder wil ik de telefoon zeker paar jaar gebruiken. Ik ben alleen niet gewend om een mobiel of iets dergelijks vanuit china te bestellen;quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:13 schreef Godshand het volgende:
Als je alleen Whatsapp/Internet wil, heb je helemaal niet zo'n megatelefoon nodig...
Dan is een LG L5 nog steeds prima te behappen. Wel wat lagere resolutie, maar wel Android 4.0 (wellicht ook nog update van LG?) Of je neemt de Samsung Galaxy Mini oid.
Kortom, wat ga je er nog meer mee doen? Hoe belangrijk is de camera voor je? Of wil je stiekem toch pochen tegenover je klasgenoten?
Als het daar niet om te doen is, kan je prima met budgetphones zoals Samsung Galaxy Mini, Sony Experia P etc vooruit of oude smartphone regelen via Marktplaats...
Eeen LG L5 is ook zo'n 130 euro.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:13 schreef Godshand het volgende:
Als je alleen Whatsapp/Internet wil, heb je helemaal niet zo'n megatelefoon nodig...
Dan is een LG L5 nog steeds prima te behappen. Wel wat lagere resolutie, maar wel Android 4.0 (wellicht ook nog update van LG?) Of je neemt de Samsung Galaxy Mini oid.
Kortom, wat ga je er nog meer mee doen? Hoe belangrijk is de camera voor je? Of wil je stiekem toch pochen tegenover je klasgenoten?
Als het daar niet om te doen is, kan je prima met budgetphones zoals Samsung Galaxy Mini, Sony Experia P etc vooruit of oude smartphone regelen via Marktplaats...
Heb jij ergens gelezen hoe het zit met reparaties? Het scherm is toch op de zelfde manier te vervangen als een htc one scherm? En kan je de accu en oplader ook los kopen, is de oplader ( + accu en achterkant) hetzelfde als die van de htc one?quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:19 schreef Kinley het volgende:
Ik heb nu de Cubot One. Ik heb er nog 1 besteld omdat het top toestellen zijn en ik ze dan door kan verkopen!
Volgens mij is de HTC One uit één blok alu gefreesd, terwijl de Cubot een plastic achterkant/klep heeft.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:05 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Heb jij ergens gelezen hoe het zit met reparaties? Het scherm is toch op de zelfde manier te vervangen als een htc one scherm? En kan je de accu en oplader ook los kopen, is de oplader ( + accu en achterkant) hetzelfde als die van de htc one?
Als de HTC One uit een blok aluminium komt, hoe kregen ze dan o.a. de accu erin? Heeft dit verder gevolgen tot de reparaties? Als een HTC One scherm op de Cubot One kan worden bevestigt (als die van de Cubot stuk is) zal het wel heel handig zijn. Dit geld ook voor de achterkant.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:02 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Volgens mij is de HTC One uit één blok alu gefreesd, terwijl de Cubot een plastic achterkant/klep heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |