Dit inderdaad. Heel veel klanten weten nu dat elk filiaal er eentje heeft en dan is van ' duurt zolang om die uit mijn tas te halen, scan jij even?' Of ' ik ben de kaart vergeten, jullie hebben er toch ook een, scan even dan '.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat de kaart bij iedere klant gebruikt wordt (althans dat wil Albert Heijn). De ervaring leert dat de kaart tegenwoordig bij elke klant zonder bonuskaart wordt gescand (beleid kan per filiaal verschillen). Hoor ook vaak klanten zeggen "gebruik die van jullie maar".
Oke, bedankt voor je reactie!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Niet altijd, degenen die erom vragen wel.
Ze kunnen iig precies zien hoevaak je het intoetst.
(Dit is mij iig gezegd in mijn filiaal )
En het is 2610400000012
Dat vind AH niet leuk, want statistiekenquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:45 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Heel veel klanten weten nu dat elk filiaal er eentje heeft en dan is van ' duurt zolang om die uit mijn tas te halen, scan jij even?' Of ' ik ben de kaart vergeten, jullie hebben er toch ook een, scan even dan '.
Kennen ze dat nummer ook al bij de Jumbo?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Eerst deden ze bij ons altijd 26104......
Maar sinds een tijdje alleen op verzoek.
Oh ja de heilige statistieken van appie Heijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat vind AH niet leuk, want statistieken
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kennen ze dat nummer ook al bij de Jumbo?
Netjes doorverwijzen naar de counter met een bonnetje van je kassa (liefst die van er gelijk na, is het lekker makkelijk opzoeken).quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:45 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je reactie!
Ja want vaak komen er dan klanten terug die dan gaan zeuren dat hun bonus er niet af is. Terwijl ik hun wel heb gevraagd om hun bonuskaart. Maar ze geven zelf niet aan dat ik de bonuskaart moet aanslaan. Vooral op drukke dagen is dat vervelend haha
Haha, ik liep even langs memory lane naar de goede tijd bij de ahquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kennen ze dat nummer ook al bij de Jumbo?
Wat is dezequote:Op zondag 25 augustus 2013 23:50 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Netjes doorverwijzen naar de counter met een bonnetje van je kassa (liefst die van er gelijk na, is het lekker makkelijk opzoeken).
Als daar een klant helemaal gek gaat doen of, die had ik vaker, van die mensen die gelijk erna regel voor regel het bonnetje afgaan stuur ik ze daar heen met hun eigen kassabon.quote:
Oooohhh, deel 2 alquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hij moet hier zijn: WGR / Jumbo-werknemers-topic [deel 2] Welkom C1000!
en het feit dat het zo'n populaire supermarkt isquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat heb je met al die vragen hè
Klant: "Hebben jullie toevallig product XXX?"quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:57 schreef 88Koentje88 het volgende:
[..]
en het feit dat het zo'n populaire supermarkt is
Lijkt een beetje op de grap dat men met de verkeerde tas de winkel binnenloopt. Een jumbo of C1000 tasje is vloeken in de kerkquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klant: "Hebben jullie toevallig product XXX?"
Ik "Nee, sorry meneer dit verkopen wij helaas niet"
Klant "Oh, jammer dan ga ik wel naar de Jumbo."
Ik: "Nou moet je niet gaan schelden hè"
Klant kijkt heel verbaast en begint dan pas de grap te snappen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mijn SM wil nog wel eens plastic tassen of van die luxere AH boodschappen tassen (van 1,50 ofzo) aan klanten geven die met een tas van Jumbo of een andere keten de winkel inlopen. Uiteraard moeten ze dan wel de andere tas inruilenquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:00 schreef 88Koentje88 het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op de grap dat men met de verkeerde tas de winkel binnenloopt. Een jumbo of C1000 tasje is vloeken in de kerk
Stiekem was het Watdoeteenvulploegleider.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:59 schreef Schuimpjes het volgende:
Leuke manager heb je, doen ze bij ons nou nooitquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mijn SM wil nog wel eens plastic tassen of van die luxere AH boodschappen tassen (van 1,50 ofzo) aan klanten geven die met een tas van Jumbo of een andere keten de winkel inlopen. Uiteraard moeten ze dan wel de andere tas inruilen
Mijn manager is zeker een goede gast. Maar dat hij een tas weggeeft gebeurt niet elke dag hoor. Alleen soms bij een vaste klant, maar hij doet het wel. Vinden die klanten ook leuk. Stukje klantenbinding en in de tas zit dan ook nog een kaartje voor het KTO, dat dan vervolgens niet wordt ingevuldquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:03 schreef 88Koentje88 het volgende:
[..]
Leuke manager heb je, doen ze bij ons nou nooit
Dat is wel origineel en grappig. Dat levert weer positieve mond op mond reclame op!quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mijn SM wil nog wel eens plastic tassen of van die luxere AH boodschappen tassen (van 1,50 ofzo) aan klanten geven die met een tas van Jumbo of een andere keten de winkel inlopen. Uiteraard moeten ze dan wel de andere tas inruilen
Mond tot mond. We zijn niet aan het FHV'en.quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dat is wel origineel en grappig. Dat levert weer positieve mond op mond reclame op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |