abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:01:18 #251
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_130462715
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Juist ik word er serieus niet goed van kan ik je melden. Volgens mij zijn ze op het HK ook een stuk minder secuur gaan werken. Onder het mom van "als het fout gaat dan kunnen we het via plaza wel corrigeren.
Gelukkig bestaat de LaagsteActiePrijsGarantie (aka Piekemafail) niet meer, dan hadden we een tsunami aan taken gehad. Iedere dag.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:02:00 #252
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_130462740
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:01 schreef mujentas het volgende:

[..]

Als ze vooraf iets beter nadenken over prijswijzingen die doorgevoerd moeten worden dan is die stroom aan taken helemaal niet nodig. Het scheelt ook tijd en ergernis.

Misschien een goed idee voor een vraag voor de filmpjes van Sander van der L. Oh wacht, je mag niet zelf het onderwerp bepalen :D
Misschien dat er nog een keer het onderwerp "uren" voorbij komt. Of is dat een te gevoelig onderwerp voor de organisatie :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_130462781
Oh ja, de piekemafail :7

Ik hoor onze ondernemer nog vloeken :D
pi_130462866
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:01 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Gelukkig bestaat de LaagsteActiePrijsGarantie (aka Piekemafail) niet meer, dan hadden we een tsunami aan taken gehad. Iedere dag.
Inderdaad dat scheelt al een hele hoop aan taken.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_130462875
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Misschien dat er nog een keer het onderwerp "uren" voorbij komt. Of is dat een te gevoelig onderwerp voor de organisatie :P
Absoluut een veel te gevoelig onderwerp denk ik zo :)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:10:04 #256
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_130463083
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:03 schreef mujentas het volgende:
Oh ja, de piekemafail :7

Ik hoor onze ondernemer nog vloeken :D
En terecht. Idee van de actie was goed, alleen de uitvoering was niet doordacht. Kan me voorstellen dat je daar als ondernemer echt niet goed van word, zeker als er mensen zijn die er alles aan doen om producten gratis te krijgen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:10:38 #257
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_130463106
Voor wat betreft de registratie van de terminals:

Bij ons gebruiken we een logboek waarin de medewerker opschrijft welk nummer terminal hij/zij meeneemt met het tijdstip.
Bij terugzetten wordt er afgetekend.

Als bij controle blijkt dat er niets in het logboek is opgeschreven maar wel een terminal is meegenomen, volgt een waarschuwing. Bij een tweede keer volgt een schriftelijke waarschuwing.

Werkt uitstekend bij ons...

Het "kaartjessysteem" hebben wij ook gehad (was opgedrongen door de OM) maar faalde meteen met als gevolg dat er een terminal verloren is gegaan.
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_130463207
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:10 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

En terecht. Idee van de actie was goed, alleen de uitvoering was niet doordacht. Kan me voorstellen dat je daar als ondernemer echt niet goed van word, zeker als er mensen zijn die er alles aan doen om producten gratis te krijgen.
Je zag ook constant dezelfde mensen die op maandagochtend bij openingstijd gelijk op de stoep stonden (voordat de prijzen werden aangepast). Best irritant. Ik zou het in ieder geval niet kunnen.
pi_130463312
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:10 schreef joey_k het volgende:
Voor wat betreft de registratie van de terminals:

Bij ons gebruiken we een logboek waarin de medewerker opschrijft welk nummer terminal hij/zij meeneemt met het tijdstip.
Bij terugzetten wordt er afgetekend.

Als bij controle blijkt dat er niets in het logboek is opgeschreven maar wel een terminal is meegenomen, volgt een waarschuwing. Bij een tweede keer volgt een schriftelijke waarschuwing.

Werkt uitstekend bij ons...

Het "kaartjessysteem" hebben wij ook gehad (was opgedrongen door de OM) maar faalde meteen met als gevolg dat er een terminal verloren is gegaan.
Wij hadden laatst een handterminal van een naburig filiaal gevonden. De vrachtwagenchauffeur had per ongeluk onze verslevering bij hun gelost en bij de laatste klep kwamen ze er achter dat die containers helemaal niet voor hun waren, dus alles terug die wagen in en toen hebben ze een handterminal op een AGF container achtergelaten :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:17:18 #260
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_130463413
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:10 schreef joey_k het volgende:
Voor wat betreft de registratie van de terminals:

Bij ons gebruiken we een logboek waarin de medewerker opschrijft welk nummer terminal hij/zij meeneemt met het tijdstip.
Bij terugzetten wordt er afgetekend.

Als bij controle blijkt dat er niets in het logboek is opgeschreven maar wel een terminal is meegenomen, volgt een waarschuwing. Bij een tweede keer volgt een schriftelijke waarschuwing.

Werkt uitstekend bij ons...

Het "kaartjessysteem" hebben wij ook gehad (was opgedrongen door de OM) maar faalde meteen met als gevolg dat er een terminal verloren is gegaan.


Een paar bladzijden terug zei je dat je een eigen terminal hebt, hoe heb je dat gedaan?
pi_130463447
Ik heb een vraagje aan de caissières. Als een klant geen bonuskaart heeft gebruiken jullie dan automatisch een bonuskaart? In de meeste gevallen; 26104000012 of zo.
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:21:07 #262
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_130463570
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef Emm16 het volgende:
Ik heb een vraagje aan de caissières. Als een klant geen bonuskaart heeft gebruiken jullie dan automatisch een bonuskaart? In de meeste gevallen; 26104000012 of zo.
Niet altijd, degenen die erom vragen wel.
Ze kunnen iig precies zien hoevaak je het intoetst.

(Dit is mij iig gezegd in mijn filiaal )


En het is 2610400000012 :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Watdoeteenvulploegleider op 25-08-2013 23:40:28 ]
pi_130463812
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Niet altijd, degenen die erom vragen wel.
Is natuurlijk minder inkomsten.
En ze kunnen precies zien hoevaak je het intoetst.

(Dit is mij iig gezegd in mijn filiaal )

En het is 2610400000012 :)
De C&P korting wordt gewoon vergoed hoor?
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:39:45 #264
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_130464305
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:26 schreef mujentas het volgende:

[..]

De C&P korting wordt gewoon vergoed hoor?
Ja daarom vond ik het ook al vreemd dat dat werd gezegd. In ieder geval moest je het gebruik van het algemene bonuskaartnummer tot een minimum beperken.
Dat is mij gezegd, waarom, I don't have a clue.
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:39:51 #265
386320 88Koentje88
Omdat het kan
pi_130464308
Hallo hamster-fans en andere AH-medewerkers c.q. klanten,

Zal wel gezellig zijn als een medewerker verkoopklaar (hoe mooi kan je het beroep vakkenvullen vertellen :P) erbij komt, dus bij deze
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:41:02 #266
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_130464348
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:39 schreef 88Koentje88 het volgende:
Hallo hamster-fans en andere AH-medewerkers c.q. klanten,

Zal wel gezellig zijn als een medewerker verkoopklaar (hoe mooi kan je het beroep vakkenvullen vertellen :P) erbij komt, dus bij deze
Welkom!
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:41:24 #267
386320 88Koentje88
Omdat het kan
pi_130464369
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Welkom!
Dank u ;)
pi_130464387
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:39 schreef 88Koentje88 het volgende:
Hallo hamster-fans en andere AH-medewerkers c.q. klanten,

Zal wel gezellig zijn als een medewerker verkoopklaar (hoe mooi kan je het beroep vakkenvullen vertellen :P) erbij komt, dus bij deze
welkom :) benieuwd naar je ervaringen :)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:42:10 #269
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_130464392
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:39 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Ja daarom vond ik het ook al vreemd dat dat werd gezegd. In ieder geval moest je het gebruik van het algemene bonuskaartnummer tot een minimum beperken.
Dat is mij gezegd, waarom, I don't have a clue.
Het is ook niet de bedoeling dat de kaart bij iedere klant gebruikt wordt (althans dat wil Albert Heijn). De ervaring leert dat de kaart tegenwoordig bij elke klant zonder bonuskaart wordt gescand (beleid kan per filiaal verschillen). Hoor ook vaak klanten zeggen "gebruik die van jullie maar". Wij scannen hem eigenlijk altijd. Ligt ook bij iedere kassa een Master Bonuskaart (of een kopie daarvan), wat eigenlijk ook niet mag. Maar goed, klanten moet je te vriend houden in skere tijden.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:42:35 #270
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_130464406
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:39 schreef 88Koentje88 het volgende:
Hallo hamster-fans en andere AH-medewerkers c.q. klanten,

Zal wel gezellig zijn als een medewerker verkoopklaar (hoe mooi kan je het beroep vakkenvullen vertellen :P) erbij komt, dus bij deze
Welkom!
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:42:45 #271
386320 88Koentje88
Omdat het kan
pi_130464413
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

welkom :) benieuwd naar je ervaringen :)
t zal vast wel gezellig zijn (as usual op fok)
pi_130464415
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:39 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Ja daarom vond ik het ook al vreemd dat dat werd gezegd. In ieder geval moest je het gebruik van het algemene bonuskaartnummer tot een minimum beperken.
Dat is mij gezegd, waarom, I don't have a clue.
Wij beperken helemaal niets. Indien een klant geen bonuskaart heeft, dan scannen wij altijd de master bonuskaart.
pi_130464446
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:42 schreef mujentas het volgende:

[..]

Wij beperken helemaal niets. Indien een klant geen bonuskaart heeft, dan scannen wij altijd de master bonuskaart.
alleen op verzoek.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:44:57 #274
386320 88Koentje88
Omdat het kan
pi_130464487
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:43 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

alleen op verzoek.
Bij ons is het een soort van 'standaard' geworden. Doen ze niet moeilijk over.
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:45:00 #275
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_130464488
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:42 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling dat de kaart bij iedere klant gebruikt wordt (althans dat wil Albert Heijn). De ervaring leert dat de kaart tegenwoordig bij elke klant zonder bonuskaart wordt gescand (beleid kan per filiaal verschillen). Hoor ook vaak klanten zeggen "gebruik die van jullie maar".
Dit inderdaad. Heel veel klanten weten nu dat elk filiaal er eentje heeft en dan is van ' duurt zolang om die uit mijn tas te halen, scan jij even?' Of ' ik ben de kaart vergeten, jullie hebben er toch ook een, scan even dan '.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')