Gelukkig bestaat de LaagsteActiePrijsGarantie (aka Piekemafail) niet meer, dan hadden we een tsunami aan taken gehad. Iedere dag.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Juist ik word er serieus niet goed van kan ik je melden. Volgens mij zijn ze op het HK ook een stuk minder secuur gaan werken. Onder het mom van "als het fout gaat dan kunnen we het via plaza wel corrigeren.
Misschien dat er nog een keer het onderwerp "uren" voorbij komt. Of is dat een te gevoelig onderwerp voor de organisatiequote:Op zondag 25 augustus 2013 23:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als ze vooraf iets beter nadenken over prijswijzingen die doorgevoerd moeten worden dan is die stroom aan taken helemaal niet nodig. Het scheelt ook tijd en ergernis.
Misschien een goed idee voor een vraag voor de filmpjes van Sander van der L. Oh wacht, je mag niet zelf het onderwerp bepalen
Inderdaad dat scheelt al een hele hoop aan taken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat de LaagsteActiePrijsGarantie (aka Piekemafail) niet meer, dan hadden we een tsunami aan taken gehad. Iedere dag.
Absoluut een veel te gevoelig onderwerp denk ik zoquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Misschien dat er nog een keer het onderwerp "uren" voorbij komt. Of is dat een te gevoelig onderwerp voor de organisatie
En terecht. Idee van de actie was goed, alleen de uitvoering was niet doordacht. Kan me voorstellen dat je daar als ondernemer echt niet goed van word, zeker als er mensen zijn die er alles aan doen om producten gratis te krijgen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:03 schreef mujentas het volgende:
Oh ja, de piekemafail![]()
Ik hoor onze ondernemer nog vloeken
Je zag ook constant dezelfde mensen die op maandagochtend bij openingstijd gelijk op de stoep stonden (voordat de prijzen werden aangepast). Best irritant. Ik zou het in ieder geval niet kunnen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En terecht. Idee van de actie was goed, alleen de uitvoering was niet doordacht. Kan me voorstellen dat je daar als ondernemer echt niet goed van word, zeker als er mensen zijn die er alles aan doen om producten gratis te krijgen.
Wij hadden laatst een handterminal van een naburig filiaal gevonden. De vrachtwagenchauffeur had per ongeluk onze verslevering bij hun gelost en bij de laatste klep kwamen ze er achter dat die containers helemaal niet voor hun waren, dus alles terug die wagen in en toen hebben ze een handterminal op een AGF container achtergelatenquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:10 schreef joey_k het volgende:
Voor wat betreft de registratie van de terminals:
Bij ons gebruiken we een logboek waarin de medewerker opschrijft welk nummer terminal hij/zij meeneemt met het tijdstip.
Bij terugzetten wordt er afgetekend.
Als bij controle blijkt dat er niets in het logboek is opgeschreven maar wel een terminal is meegenomen, volgt een waarschuwing. Bij een tweede keer volgt een schriftelijke waarschuwing.
Werkt uitstekend bij ons...
Het "kaartjessysteem" hebben wij ook gehad (was opgedrongen door de OM) maar faalde meteen met als gevolg dat er een terminal verloren is gegaan.
Een paar bladzijden terug zei je dat je een eigen terminal hebt, hoe heb je dat gedaan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:10 schreef joey_k het volgende:
Voor wat betreft de registratie van de terminals:
Bij ons gebruiken we een logboek waarin de medewerker opschrijft welk nummer terminal hij/zij meeneemt met het tijdstip.
Bij terugzetten wordt er afgetekend.
Als bij controle blijkt dat er niets in het logboek is opgeschreven maar wel een terminal is meegenomen, volgt een waarschuwing. Bij een tweede keer volgt een schriftelijke waarschuwing.
Werkt uitstekend bij ons...
Het "kaartjessysteem" hebben wij ook gehad (was opgedrongen door de OM) maar faalde meteen met als gevolg dat er een terminal verloren is gegaan.
Niet altijd, degenen die erom vragen wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:18 schreef Emm16 het volgende:
Ik heb een vraagje aan de caissières. Als een klant geen bonuskaart heeft gebruiken jullie dan automatisch een bonuskaart? In de meeste gevallen; 26104000012 of zo.
De C&P korting wordt gewoon vergoed hoor?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Niet altijd, degenen die erom vragen wel.
Is natuurlijk minder inkomsten.
En ze kunnen precies zien hoevaak je het intoetst.
(Dit is mij iig gezegd in mijn filiaal )
En het is 2610400000012
Ja daarom vond ik het ook al vreemd dat dat werd gezegd. In ieder geval moest je het gebruik van het algemene bonuskaartnummer tot een minimum beperken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
De C&P korting wordt gewoon vergoed hoor?
Welkom!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:39 schreef 88Koentje88 het volgende:
Hallo hamster-fans en andere AH-medewerkers c.q. klanten,
Zal wel gezellig zijn als een medewerker verkoopklaar (hoe mooi kan je het beroep vakkenvullen vertellen) erbij komt, dus bij deze
welkomquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:39 schreef 88Koentje88 het volgende:
Zal wel gezellig zijn als een medewerker verkoopklaar (hoe mooi kan je het beroep vakkenvullen vertellen) erbij komt, dus bij deze
Het is ook niet de bedoeling dat de kaart bij iedere klant gebruikt wordt (althans dat wil Albert Heijn). De ervaring leert dat de kaart tegenwoordig bij elke klant zonder bonuskaart wordt gescand (beleid kan per filiaal verschillen). Hoor ook vaak klanten zeggen "gebruik die van jullie maar". Wij scannen hem eigenlijk altijd. Ligt ook bij iedere kassa een Master Bonuskaart (of een kopie daarvan), wat eigenlijk ook niet mag. Maar goed, klanten moet je te vriend houden in skere tijden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:39 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ja daarom vond ik het ook al vreemd dat dat werd gezegd. In ieder geval moest je het gebruik van het algemene bonuskaartnummer tot een minimum beperken.
Dat is mij gezegd, waarom, I don't have a clue.
Welkom!quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:39 schreef 88Koentje88 het volgende:
t zal vast wel gezellig zijn (as usual op fok)quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
welkombenieuwd naar je ervaringen
Wij beperken helemaal niets. Indien een klant geen bonuskaart heeft, dan scannen wij altijd de master bonuskaart.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:39 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ja daarom vond ik het ook al vreemd dat dat werd gezegd. In ieder geval moest je het gebruik van het algemene bonuskaartnummer tot een minimum beperken.
Dat is mij gezegd, waarom, I don't have a clue.
alleen op verzoek.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij beperken helemaal niets. Indien een klant geen bonuskaart heeft, dan scannen wij altijd de master bonuskaart.
Dit inderdaad. Heel veel klanten weten nu dat elk filiaal er eentje heeft en dan is van ' duurt zolang om die uit mijn tas te halen, scan jij even?' Of ' ik ben de kaart vergeten, jullie hebben er toch ook een, scan even dan '.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat de kaart bij iedere klant gebruikt wordt (althans dat wil Albert Heijn). De ervaring leert dat de kaart tegenwoordig bij elke klant zonder bonuskaart wordt gescand (beleid kan per filiaal verschillen). Hoor ook vaak klanten zeggen "gebruik die van jullie maar".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |