Ja, het ID is overigens gewoon het IP adres. In combinatie met het type/tijdstip kan je dan achterhalen wie er voor het laatst heeft ingelogd, net zoals NCR dat doet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:28 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat is dan met ID-nummer van de terminal en de gebruiker?
IP adres is toch op de HT te achterhalen door op het WISE of AH logo te drukken als je ingelogd bent?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, het ID is overigens gewoon het IP adres. In combinatie met het type/tijdstip kan je dan achterhalen wie er voor het laatst heeft ingelogd, net zoals NCR dat doet.
Ben benieuw zouden ze dan eigenlijk ook op die manier in cross moeten opnemen. Nu had ik eigenlijk aan de TT in cross niksquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, het ID is overigens gewoon het IP adres. In combinatie met het type/tijdstip kan je dan achterhalen wie er voor het laatst heeft ingelogd, net zoals NCR dat doet.
Zal maar dan moet het wel ergens terug te halen zijn wie waarop ingelogt heeft en dat is het bij de TT in cross dus niet. Die laat alleen het soort terminal zien die inlogtquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
IP adres is toch op de HT te achterhalen door op het WISE of AH logo te drukken als je ingelogd bent?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:35 schreef mujentas het volgende:
Anyway, gistermiddag weer 2 pallets gevuld met Wicky. Vandaag begin van de middag was alles weer op. Die Marokkanen kwamen er op af als een bij op honing. Je kon bijna niet eens meer normaal lopen. Ze liepen met winkelwagens vol de deur uit en ze bleven maar 'graties graties graties' roepen in gebrekkig Nederlands.
Jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
IP adres is toch op de HT te achterhalen door op het WISE of AH logo te drukken als je ingelogd bent?
Cross had net zo goed geen terminaltracer kunnen hebben, want de informatie heb je werkelijk geen bal aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ben benieuw zouden ze dan eigenlijk ook op die manier in cross moeten opnemen. Nu had ik eigenlijk aan de TT in cross niksBehalve dat ik al wel had geanalyseerd dat het voor mijn gevoel zaterdag was geweest.
Hier vandaag boodschappen gedaan in een zondagswinkel wat treurig stond die er bij. En dan is dat volgens de klanten de beste winkel van onze plaats. ...quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:35 schreef mujentas het volgende:
Anyway, gistermiddag weer 2 pallets gevuld met Wicky. Vandaag begin van de middag was alles weer op. Die Marokkanen kwamen er op af als een bij op honing. Je kon bijna niet eens meer normaal lopen. Ze liepen met winkelwagens vol de deur uit en ze bleven maar 'graties graties graties' roepen in gebrekkig Nederlands.
Die conclusie trok ik die dag dus ookquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:36 schreef mujentas het volgende:
Cross had net zo goed geen terminaltracer kunnen hebben, want de informatie heb je werkelijk geen bal aan
Klopt, maar ik doelde nu even op het bestand van Mujentas. Aan de TT in Cross heb je niet zo heel veel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:35 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Zal maar dan moet het wel ergens terug te halen zijn wie waarop ingelogt heeft en dat is het bij de TT in cross dus niet. Die laat alleen het soort terminal zien die inlogt
Die heb ik niet gelezen? Kan je deze even kopieren en pmen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klopt, maar ik doelde nu even op het bestand van Mujentas. Aan de TT in Cross heb je niet zo heel veel.
Vond het trouwens wel opmerkelijk dat er afgelopen donderdag op Plaza een taak verscheen met betrekking tot systeemupdates waarin ook aan AH Cross werd gerefereerd. Maar vooral geen SSC's over Cross sturen, daar kunnen ze je niet bij helpen
Staat er bij ons ook niet. Waarschijnlijk voor een aantal specifieke winkels.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die heb ik niet gelezen? Kan je deze even kopieren en pmen?
Zeker alleen wwm?
Er staat in in ieder geval iets over Cross op de winkelkalender voor over een paar weken. Misschien dat ze het dan officieel gaan uitrollen ofzo. Mag ook wel nu ze het hebben aangekocht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:40 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Staat er bij ons ook niet. Waarschijnlijk voor een aantal specifieke winkels.
PM verstuurd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die heb ik niet gelezen? Kan je deze even kopieren en pmen?
Zeker alleen wwm?
Ik ben wel benieuwd wat ze ervoor betaald hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er staat in in ieder geval iets over Cross op de winkelkalender voor over een paar weken. Misschien dat ze het dan officieel gaan uitrollen ofzo. Mag ook wel nu ze het hebben aangekocht.
Ik gebruik het eigenlijk nooit
Ik vind de gebruiksvriendelijkheid toch wat slecht en, ik weet dat ik het vaker heb gezegd, maar waarom lijken de schapstickers niet gewoon op de normale officiële schapstickersquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze ervoor betaald hebben.
Krijgen we straks taken vanuit het Hoofdkantoor "Foutieve promotie voor artikel XXX, maak via AH Cross nieuwe promotie aan"
Dat heb ik mij ook altijd afgevraagd. Als toch al zo'n programma maakt, waarom dan niet matchend maken met de reguliere schapstickers?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik vind de gebruiksvriendelijkheid toch wat slecht en, ik weet dat ik het vaker heb gezegd, maar waarom lijken de schapstickers niet gewoon op de normale officiële schapstickers
Ik zet altijd wat vraagtekens bij de uitslagen van het KTO. Volgens mij is dat helemaal niet representatief en het zijn volgens mij ook steeds dezelfde klanten die dat ding invullen. Ik zie in ieder geval steeds dezelfde opmerkingen voorbij komen van 'persoon x is een van de vriendelijkste en beste medewerkers' ingevuld door zijn oudersquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:36 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Hier vandaag boodschappen gedaan in een zondagswinkel wat treurig stond die er bij. En dan is dat volgens de klanten de beste winkel van onze plaats. ...
Daar ben ik erg bang voor. En we worden tegenwoordig al dood gegooid met taken. Vroeger met winkelweb was er veel minder berichten die je moest doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Krijgen we straks taken vanuit het Hoofdkantoor "Foutieve promotie voor artikel XXX, maak via AH Cross nieuwe promotie aan"
Ik word eigenlijk schijtziek van die prijswijzingen en andere promotietaken. Soms meerdere taken met prijswijzingen per dagquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:52 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Daar ben ik erg bang voor. En we worden tegenwoordig al dood gegooid met taken. Vroeger met winkelweb was er veel minder berichten die je moest doen
Juist ik word er serieus niet goed van kan ik je melden. Volgens mij zijn ze op het HK ook een stuk minder secuur gaan werken. Onder het mom van "als het fout gaat dan kunnen we het via plaza wel corrigeren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk schijtziek van die prijswijzingen en andere promotietaken. Soms meerdere taken met prijswijzingen per dag
Ik snap dat het noodzakelijk is, maar kan het echt niet tot de posttas van vrijdag wachten?
Zou je deze ook naar mij kunnen sturen? Kan je mijn ahold mail wel pm'en.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als ik er morgen aan denk dan zal ik deze even doorsturen. Dan kan je zelf het handterminal logboek checken en hoef je 2929 niet meer te bellen.
Als ze vooraf iets beter nadenken over prijswijzingen die doorgevoerd moeten worden dan is die stroom aan taken helemaal niet nodig. Het scheelt ook tijd en ergernis.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:58 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Juist ik word er serieus niet goed van kan ik je melden. Volgens mij zijn ze op het HK ook een stuk minder secuur gaan werken. Onder het mom van "als het fout gaat dan kunnen we het via plaza wel corrigeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |