abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:32:50 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130404465
Je ziet het vaak genoeg in series en reality tv shows: mannen die koude voeten krijgen zodra hun vrouw/vriendin daadwerkelijk zwanger wordt.

Aanvankelijk was het een gezamenlijke keuze maar dan is het echt en pats boem: het gaat ze benauwen en meneer gaat de hort op en gaat scharrelen met jonge 19-jarigen om weg te vluchten. Soms met alle mogelijke gevolgen van dien (meneer weg voordat het kind geboren is).

Heeft iemand van jullie dit ooit eens meegemaakt zelf of in zijn omgeving? Aan de mannen: wat was het dat je deed panieken?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:36:37 #2
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130404609
Beide reacties zijn gediskwalificeerd }:|
pi_130404632
Slechte doorbloeding, komt vooral door het roken bij mij
pi_130404662
ik krijg altijd koude voeten van geesten :Y
pi_130404712
OT mensen :)

En ja, ik zie het geregeld gebeuren. Ook dat de relatie door zo'n poep-machine kapot gaat :) Het is ook vaak dat de man in kwestie alleen onder zijn maten toegeeft spijt te hebben van zo'n kleine drol en bij de babyshowers zo'n fake smile opzet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:41:13 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130404750
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef sitting_elfling het volgende:

En ja, ik zie het geregeld gebeuren. Ook dat de relatie door zo'n poep-machine kapot gaat :) Het is ook vaak dat de man in kwestie alleen onder zijn maten toegeeft spijt te hebben van zo'n kleine drol en bij de babyshowers zo'n fake smile opzet.
En dan wel later blij zijn dat ie kan gaan vissen met zijn zoon op zijn oude dag :')
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:42:33 #7
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_130404795
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:39 schreef sitting_elfling het volgende:

Wat zijn babyshowers? Douchen met de baby o.i.d.?
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_130404842
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:41 schreef Mishu het volgende:

[..]

En dan wel later blij zijn dat ie kan gaan vissen met zijn zoon op zijn oude dag :')
Na al die jaren alimentatie te hebben betaald :D.

Nee maar serieus. Ik heb veel relaties kapot zien gaan toen er een baby kwam, niet direct, maar wel omdat het het leven compleet ontregeld en de dame in kwestie nog wel eens in een enorm egoistisch schreeuw wijf kan ontwikkelen die zich alleen nog maar om de baby gaat ontfermen terwijl de vader er dan op de kuttige uren uit bed mag om de luier te verschonen en zijn rust niet meer krijgt.

En helaas ook vaak meegemaakt dat de vrouw in kwestie voor en tijdens de zwangerschap nog wel netjes vertelde dat ze daarna ook weer aan het werk wou maar als de kleine poepmachine geboren is toch een 180 graden draai krijgt en graag met de andere moeders de babyshowers af wil lopen en alleen nog maar moedertje wil spelen.

:').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:47:36 #9
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130404944
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Na al die jaren alimentatie te hebben betaald :D.

Nee maar serieus. Ik heb veel relaties kapot zien gaan toen er een baby kwam, niet direct, maar wel omdat het het leven compleet ontregeld en de dame in kwestie nog wel eens in een enorm egoistisch schreeuw wijf kan ontwikkelen die zich alleen nog maar om de baby gaat ontfermen terwijl de vader er dan op de kuttige uren uit bed mag om de luier te verschonen en zijn rust niet meer krijgt.

En helaas ook vaak meegemaakt dat de vrouw in kwestie voor en tijdens de zwangerschap nog wel netjes vertelde dat ze daarna ook weer aan het werk wou maar als de kleine poepmachine geboren is toch een 180 graden draai krijgt en graag met de andere moeders de babyshowers af wil lopen en alleen nog maar moedertje wil spelen.

:').
Damn mijn broer heeft geluk dat mijn schoonzus niet zo is :{ Zij werkt gewoon nog, al dan niet part-time maar ze maakt nog wel carrière enzo.
pi_130404949
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:42 schreef DomineeGremdaat het volgende:

[..]

Wat zijn babyshowers? Douchen met de baby o.i.d.?
Zie link. Het geeft een goed beeld van de huidige zieke maatschappij dat ze dit soort dingen hebben ontwikkeld. Als mijn vriendin of een vriend in kwestie met dit soort dingen op de proppen zou komen zou ik hard weg rennen. Ik kots echt op dit soort praktijken. Dat soort ploerten krijgen echt het idee dat zwangerschap iets wonderbaarlijks is en dat de baby heel speciaal is :').
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:49:03 #11
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130404996
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zie link. Het geeft een goed beeld van de huidige zieke maatschappij dat ze dit soort dingen hebben ontwikkeld. Als mijn vriendin of een vriend in kwestie met dit soort dingen op de proppen zou komen zou ik hard weg rennen. Ik kots echt op dit soort praktijken. Dat soort ploerten krijgen echt het idee dat zwangerschap iets wonderbaarlijks is en dat de baby heel speciaal is :').
Het is toch ook leuk om zwanger te zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130405010
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:47 schreef Mishu het volgende:

[..]

Damn mijn broer heeft geluk dat mijn schoonzus niet zo is :{ Zij werkt gewoon nog, al dan niet part-time maar ze maakt nog wel carrière enzo.
Ik ken welgeteld 1 voorbeeld waar de dame in kwestie echt normaal is gebleven. Maar dat is ook echt een tof wijf!

Voor de rest is er sooner or later, niet misschien direct, maar dan wel na 1 of 2 jaar een knop om gegaan... Enge dames. Je hebt ze vast ook veel in OUD zitten. Rillingen krijg ik er van.

En het is typisch vaak een topic of discussion onder de mannelijke collega's :D
pi_130405443
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe weet jij nou dat al die vrouwen per definitie in egoistische schreeuwwijven zijn veranderd? Heb je het met je eigen ogen gezien? :')
pi_130405481
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ken welgeteld 1 voorbeeld waar de dame in kwestie echt normaal is gebleven. Maar dat is ook echt een tof wijf!

Voor de rest is er sooner or later, niet misschien direct, maar dan wel na 1 of 2 jaar een knop om gegaan... Enge dames. Je hebt ze vast ook veel in OUD zitten. Rillingen krijg ik er van.
Misschien heb jij niet zo'n normale omgeving. Sowieso begrijp ik niet wat je nou precies wil zeggen: de meeste vrouwen veranderen na het krijgen van een kind? Lijkt mij redelijk vanzelfsprekend; evenals voor mannen. En hoe, de knop om? Ik vind mensen die eigen ervaringen presenteren als algemene feiten altijd zo apart.
pi_130405526
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:04 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou dat al die vrouwen per definitie in egoistische schreeuwwijven zijn veranderd? Heb je het met je eigen ogen gezien? :')
Vaak genoeg de dame in kwestie over de werkvloer zien komen om de kleine spruit te laten showen aan de rest van de collega's :').

Om nog maar te zwijgen over de BBQ's, dinnertjes, drankje doen, voice mails, etc. En dan heb ik het nog niet eens over de mannelijke collega's die dus hun eigen dame hebben zien veranderen in een schreeuw lelijkerd :).
pi_130405551
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vaak genoeg de dame in kwestie over de werkvloer zien komen om de kleine spruit te laten showen aan de rest van de collega's :').

Om nog maar te zwijgen over de BBQ's, dinnertjes, drankje doen, voice mails, etc. En dan heb ik het nog niet eens over de mannelijke collega's die dus hun eigen dame hebben zien veranderen in een schreeuw lelijkerd :).
Dan ben je toch geen schreeuwlelijkerd? :') Ik vind het eerder sociaal zijn.
pi_130405553
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:06 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Misschien heb jij niet zo'n normale omgeving. Sowieso begrijp ik niet wat je nou precies wil zeggen: de meeste vrouwen veranderen na het krijgen van een kind? Lijkt mij redelijk vanzelfsprekend; evenals voor mannen. En hoe, de knop om? Ik vind mensen die eigen ervaringen presenteren als algemene feiten altijd zo apart.
Wat ik bedoel te zeggen dat gedane afspraken voor en tijdens een zwangerschap vaak de prullenbak in gaan. Het misschien een aantal jaar goed gaat en dat de dame in kwestie dan gaat zaniken/zeiken etc. Je was er niet genoeg voor me tijdens de zwangerschappen etc. Ik heb dat gelul net even wat te vaak moeten aanhoren.
pi_130405585
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:10 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Dan ben je toch geen schreeuwlelijkerd? :') Ik vind het eerder sociaal zijn.
Je denkt zeker dat de vrouw in kwestie zich normaal gedraagd? :'). We hebben het overigens wel over de financiele dienstverlening. 1 keer zelfs gehad dat de man in kwestie (was toen nog stagiair, jaren terug) zich maar even in de WC had verscholen. Vrouw in kwestie vond het blijkbaar noodzakelijk om de gehele vloer af te gaan en te 'schreeuwen' wie de spruit in kwestie van "x" nog niet had gezien _O-
pi_130405635
Ik snap het punt niet echt, nee. Trotse moeders die het kind willen showen en enthousiast en sociaal doen.

Uhu. Wij waren er de zwangerschap niet bij he. Of die kerels zijn gewoon bange lamballen, kan ook nog. Sowieso goed nadenken met wie je een kind op de wereld gaat zetten. Maar gaat er blijkbaar bij een heleboel mensen niet in.
pi_130405741
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:14 schreef Musthaves1 het volgende:
Ik snap het punt niet echt, nee. Trotse moeders die het kind willen showen en enthousiast en sociaal doen.

Uhu. Wij waren er de zwangerschap niet bij he. Of die kerels zijn gewoon bange lamballen, kan ook nog. Sowieso goed nadenken met wie je een kind op de wereld gaat zetten. Maar gaat er blijkbaar bij een heleboel mensen niet in.
Ik heb ook serieus het idee (en dan met name in de financiele sector) dat veel dames die er werken hun spruit als een soort van status symbool gebruiken.
pi_130405805
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb ook serieus het idee (en dan met name in de financiele sector) dat veel dames die er werken hun spruit als een soort van status symbool gebruiken.
Ik heb serieus het idee dat de users die tot nu toe hebben gereageerd, sowieso al ontzettend verbitterd in het leven staan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 00:49 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is toch ook leuk om zwanger te zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')

En al jouw reacties: :') .
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 01:22:22 #22
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_130405820
Ben blij dat ik dat niet meegemaakt heb. Misschien is leeftijd en relatieduur nog een factor? De mensen in mijn omgeving waren allemaal 30 of daar in de buurt en hadden al vele jaren een stabiele relatie. Kinderen waren dan ook echt een keus en niet iets dat ze opeens overkwam.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_130405842
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:22 schreef twiFight het volgende:
Ben blij dat ik dat niet meegemaakt heb. Misschien is leeftijd en relatieduur nog een factor? De mensen in mijn omgeving waren allemaal 30 of daar in de buurt en hadden al vele jaren een stabiele relatie. Kinderen waren dan ook echt een keus en niet iets dat ze opeens overkwam.
Ligt gewoon aan het niveau van de mensen, denk ik.
pi_130405900
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:21 schreef Musthaves1 het volgende:

[..]

Ik heb serieus het idee dat de users die tot nu toe hebben gereageerd, sowieso al ontzettend verbitterd in het leven staan.

[..]

:')

En al jouw reacties: :') .
Hun reacties zijn nogal kortzichtig idd. Ik herken dit namelijk helemaal niet. Ik zal ook niet gaan roepen dat het helemaal niet voorkomt.

Edit - zegt trouwens genoeg dat ik dacht dat het om letterlijk koude voeten ging. Dacht een nieuwe ontdekking ofzo. :')
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 01:52:18 #25
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130406371
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 01:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen dat gedane afspraken voor en tijdens een zwangerschap vaak de prullenbak in gaan. Het misschien een aantal jaar goed gaat en dat de dame in kwestie dan gaat zaniken/zeiken etc. Je was er niet genoeg voor me tijdens de zwangerschappen etc. Ik heb dat gelul net even wat te vaak moeten aanhoren.
Hoe bedoel je, 'afspraken'? In een gezonde relatie beweeg je met elkaar mee en ben je niet op je 40-ste nog dezelfde 15-jarigen die toen verliefd op elkaar werden.

Als het goed is groei je met elkaar mee :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')