Wij hebben een prachtig historisch dorpquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in Hoorn en niet in die dorpjes.
wat heb je tegen me? ik dacht dat we fok matties warenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laten we deze schijt opnieuw starten:
JR
valt mee, veel forensen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb je in west friesland totaal niet nee.
Je kan veel van rotterdam zeggen maar als je het een havenstadJE noemt ben je echt niet goed bij je hoofd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat heb je tegen me? ik dacht dat we fok matties waren
Hahahaha. Altijd die simpele antwoorden. Maar ga jij maar lekker naar dat schijtfriesland van jequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
JR kan niet weten hoe de mensen in de rest van Nederland zijn want hij komt nooit buiten. Verder heb ik ook weinig met inteeltvolk hier in de buurt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso in een gat wonen met minder dan 25000 inwoners
ooh is er geen haven dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan veel van rotterdam zeggen maar als je het een havenstadJE noemt ben je echt niet goed bij je hoofd.
Daar woon ik niet eens debieltje en jij bent hier de simpelste figuur teringidioot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahaha. Altijd die simpele antwoorden. Maar ga jij maar lekker naar dat schijtfriesland van je
Rustquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso in een gat wonen met +- 500 inwoners
Jongen, het is 1 van de grootste havens ter wereldquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Beetje snuiven, beetje vissen.
Niets mis mee man.
Whahaha daar ga je wel altijd heen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar woon ik niet eens debieltje en jij bent hier de simpelste figuur teringidioot.
weet ik. maar blijft het nog wel een grafstad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een van de grootste van de wereld ja
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whahaha daar ga je wel altijd heen.
En ik ben niet de simpelste hier hoor Rensje. Dat ben jij altijd nog met je hooliganambities.
ja voor mensen die niet tegen mensen kunnen wel ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
weet ik. maar blijft het nog wel een grafstad.
sarcasme, leer het herkennen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jongen, het is 1 van de grootste havens ter wereld
Oké. Amsterdam is wel een prima stad hoor. En daar zijn meer mensenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja voor mensen die niet tegen mensen kunnen wel ja.
Mijn autisme moet je niet al te erg op de proef stellenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
sarcasme, leer het herkennen.
''daar ga je wel altijd heen''quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whahaha daar ga je wel altijd heen.
En ik ben niet de simpelste hier hoor Rensje. Dat ben jij altijd nog met je hooliganambities.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |