Je pest me.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:52 schreef Tjacka het volgende:
inderdaad zijn alleen nog maar kut users zoals jr
JRquote:
Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ''
.
Alles gaat kut ja
Insootjequote:
quote:
doe maarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
IK GA VI TERUGKIJKEN IK HERHAAL IK GA VI TERUGKIJKEN
achter het stationquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:55 schreef Tjacka het volgende:
joden tegen de kakkies we pakken ze jr
Je teamgenoot houdt zich alleen maar bezig met bekkenstoten op het veld, daar heb je niks aan.quote:
Ik heb Tjacka's rug.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je teamgenoot houdt zich alleen maar bezig met bekkenstoten op het veld, daar heb je niks aan.
*presentquote:
bijna weer naar schoolquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Oh ik kan ook wel'' doen als je dat wilt
Wanneer?quote:
PILLEN!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
IK GA VI TERUGKIJKEN IK HERHAAL IK GA VI TERUGKIJKEN
Snuifje erin voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Dit levert ons alvast een 1-0 voorsprong op
ik ben geen homo, maar ik laat jullie in je waardequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:55 schreef Tjacka het volgende:
joden tegen de kakkies we pakken ze jr
ben je nu ook al voor Twente?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
HASJ COKE PILLEN ZO GAAN WE ZONDAG OP PAD!
Maandag alquote:
Wel gewonnen a mattiequote:
Ze zingen dat ook al jaren bij Heerenveenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ben je nu ook al voor Twente?
ja, ik durf niet. help mequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maandag alHeb je al nachtmerries over het leven buiten je kamer?
Heerenveen-Ajax BTS en Dortmund. Was maar 15 euro winst maar tochquote:
daar zingen ze alleen dat achterlijke volkslied. Zing jij dat ook mee?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze zingen dat ook al jaren bij Heerenveen
Jaquote:
Hij imiteert een nog simpelere ziel hier op FOK!quote:
Is wel mooi dat rebelse van die stugge Friezen. En nee ik zing het niet mee. Ik kan hem wel na al die jaren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar zingen ze alleen dat achterlijke volkslied. Zing jij dat ook mee?
oke doei stuquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij imiteert een nog simpelere ziel hier op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |