SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk wel ja, maar met Hoesen als alternatief... Ik zou hem ook best een langere periode in de basis willen zien, maar zijn rol wordt hier toch wel echt schromelijk overschat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De voorsprong was ook niet echt te danken aan de spits. Jawel, hij scoorde, maar doelpunten uit corners zie ik niet als iets heel positiefs behalve dat het een goal is. Als het voorin beter loopt, waar Sigi dus wel invloed op heeft, komt de bal minder op onze helft. Dus ja, dat probleem ligt bij het hele team, dus ook bij de spits.
Er zijn meerdere spelers die overschat worden, en ook die zichzelf overschatten. Ik zou hem ook graag meerdere wedstrijden in de basis willen zien. Misschien scoort hij wel bijna niet, maar als het team beter voetbalt zullen die goals mij een worst wezen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar met Hoesen als alternatief... Ik zou hem ook best een langere periode in de basis zien, maar zijn rol wordt hier toch wel echt schromelijk overschat.
Had Bojan een assistquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:13 schreef The_Groove het volgende:
Schone is ernstig uit vorm en Serero zag er fris uit. Idem voor Fischer. Liefst Andersen anders Sana daar proberen.
Bojan gewoon laten staan. Toch een assist al speelde hij verder ontzettend matig, vorm komt vanzelf. Moet zich aanpassen en dat doe je toch echt het snelst door veel te spelen.
Uiteindelijk komt het wel goed. Ik heb alle vertrouwen dat het goede voetbal vanzelf terug komt.
Zeg alsjeblieft nooit meer zoiets na zo'n wedstrijd en die assist mag je nog bij lange na geen assist noemenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:13 schreef The_Groove het volgende:
Schone is ernstig uit vorm en Serero zag er fris uit. Idem voor Fischer. Liefst Andersen anders Sana daar proberen.
Bojan gewoon laten staan. Toch een assist al speelde hij verder ontzettend matig, vorm komt vanzelf. Moet zich aanpassen en dat doe je toch echt het snelst door veel te spelen.
Uiteindelijk komt het wel goed. Ik heb alle vertrouwen dat het goede voetbal vanzelf terug komt.
Zo'n wedstrijd waar wij 71% balbezit hadden en toch gelijkspeelde? + veel meer schoten op goal. Het was lelijk, maar we hadden gewoon moeten winnen. Pech.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft nooit meer zoiets na zo'n wedstrijd en die assist mag je nog bij lange na geen assist noemen![]()
![]()
![]()
Oh ja oke, vind dat nou niet een assist waar je u tegen zegt, goeie assists vind ik een steekpass door de verdediging, voorzet of vrijetrap/corner, maar goed.quote:
Bedoelde meer over Bojanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd waar wij 71% balbezit hadden en toch gelijkspeelde? + veel meer schoten op goal. Het was lelijk, maar we hadden gewoon moeten winnen. Pech.
Hoe je het ook bekijkt. Het is een assist. Zo gaat hij in het boekje.
Het helpt blijkbaar niet, want we spelen al weken kut.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedoelde meer over Bojan. Maar nee, het was gewoon niet veel inderdaad. Als we zulke wedstrijden zouden blijven winnen denken de spelers al helemaal dat het vanzelf gaat, niet? Misschien dus maar goed ook.
Ik heb AZ - Ajax niet gezien, alleen samenvatting, maar het zou toch veel erger zijn als we vandaag hadden gewonnen en we met hetzelfde spel verdergaan, 'want we winnen ermee'? Dan heb ik liever dat er vanaf vandaag iets verandert in de groep. Dan maar een keer puntverlies.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het helpt blijkbaar niet, want we spelen al weken kut.
Ja maar er verandert niet veel. Misschien moeten we gewoon wat andere spelers erin gooien. Wat meer frisheid in het team.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb AZ - Ajax niet gezien, alleen samenvatting, maar het zou toch veel erger zijn als we vandaag hadden gewonnen en we met hetzelfde spel verdergaan, 'want we winnen ermee'? Dan heb ik liever dat er vanaf vandaag iets verandert in de groep. Dan maar een keer puntverlies.
van FC Updatequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh ja oke, vind dat nou niet een assist waar je u tegen zegt, goeie assists vind ik een steekpass door de verdediging, voorzet of vrijetrap/corner, maar goed.
Over 10 jaar weet niemand meer dat dit een simpel passje was. Alleen dat Bojan na 285 minuten 2 assists heeft.quote:3-3 65”Doelpunt: C. EriksenAssist: B. Krkic
Sana is niet beter dan Fischer en Hoesen misschien ook geen betere rechtsbuiten dan Bojan, maar het ging wel beter inderdaad. Jongens die willen knokken voor hun plek tegenover jongens die denken dat ze toch wel blijven staan. Het is een heel verschil.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar er verandert niet veel. Misschien moeten we gewoon wat andere spelers erin gooien. Wat meer frisheid in het team.
Waarom juich je nu al?quote:
Andersen kan je er ook ingooien dan. En Ligeon op de plek van v. Rhijn. Cillessen erin voor die zenuwenlijer Vermeer. Boilesen er standaard in en Alderweireld er ook uit. Bazoer op de plek van Poulsen zetten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sana is niet beter dan Fischer en Hoesen misschien ook geen betere rechtsbuiten dan Bojan, maar het ging wel beter inderdaad. Jongens die willen knokken voor hun plek tegenover jongens die denken dat ze toch wel blijven staan. Het is een heel verschil.
Wist jij dat Miertje88 een gigantische teringdebiel is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom juich je nu al?
PSV gaat ook punten verliezen bij AZ en Heerenveen hoor.
ik snap echt niet waar al die arrogantie vandaan komt na jaren van falenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef Miertje88 het volgende:
[ afbeelding ]
Komt wel goed Frank, je kunt als 2e altijd nog de CL bereiken. Wij wonnen ook van Milan en hebben daarna zelfs de CL gewonnen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik snap echt niet waar al die arrogantie vandaan komt na jaren van falen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist jij dat Miertje88 een gigantische teringdebiel is?
Iemand met een beetje voetbalverstand ziet hoeveel kwaliteit dit PSV heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik snap echt niet waar al die arrogantie vandaan komt na jaren van falen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:28 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Iemand met een beetje voetbalverstand ziet hoeveel kwaliteit dit PSV heeft.
ja dat lees en hoor ik al 3 jaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:28 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Iemand met een beetje voetbalverstand ziet hoeveel kwaliteit dit PSV heeft.
Gelukkig zijn de prijzen nog niet verdeeld he vriend. Of gaat het nu ineens niet meer daarom?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:29 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Dat moest ik ook toen ik Ajax vandaag zag spelen.
okquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:30 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Nee, met peppie en kokkie achterin wordt je nooit geen kampioen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:30 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
dat zeg je volgend jaar wss ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:30 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Is goed, ik spreek jullie in dit topic nog wel na PSV-Ajax over een paar weken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jullie Peppie en Kokkie spelen 6 wedstijden goed en de vlag gaat uit.
Hoogmoed etc. etc.
Dag boertjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:31 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Is goed, ik spreek jullie in dit topic nog wel na PSV-Ajax over een paar weken.
Balbezit is overrated. Ajax speelt veel te veel breed en terug, er zit nauwelijks verrassing in. Ja, dan tikken die procentjes wel aan. Ik las laatst - geen idee meer waar - dat de winnaarsmentaliteit van De Boer wel eens negatief zou kunnen uitwerken, en daar lijkt het inderdaad wel op. Ajax speelt niet zoals Ajax hoort te spelen. Dat zeg ik als PSV'er, maar ook als voetballiefhebber. Safe is het codewoord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd waar wij 71% balbezit hadden en toch gelijkspeelde? + veel meer schoten op goal. Het was lelijk, maar we hadden gewoon moeten winnen. Pech.
Hoe je het ook bekijkt. Het is een assist. Zo gaat hij in het boekje.
Ik had het over onze peppie en kokkie van de afgelopen paar jaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jullie Peppie en Kokkie spelen 6 wedstijden goed en de vlag gaat uit.
Die van ons waren vorig jaar kampioen.
Hoogmoed etc. etc.
Niet het verschil zien tussen PSV vorig jaar en dit jaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:32 schreef Heeinz het volgende:
Het is toch ongelooflijk dat alle lampies denken dat ze PSV - Ajax wel even gaan winnen. Dachten ze vorig jaar ook. Schattig
Vrij logisch toch. Kijk hoe psv en Ajax speelt. Zie ajax ech niet winnen. Ajax speelt zo Fucking slecht. Doet gewoon pijn aan me ogen. Mag hopen dat de Boer spelers gaan vervangen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:32 schreef Heeinz het volgende:
Het is toch ongelooflijk dat alle lampies denken dat ze PSV - Ajax wel even gaan winnen. Dachten ze vorig jaar ook. Schattig
Onzin. De eerste helft gewoon dik beter en kans op meer doelpunten maar onze vedettes maken het weer niet af.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:36 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Vrij logisch toch. Kijk hoe psv en Ajax speelt. Zie ajax ech niet winnen. Ajax speelt zo Fucking slecht. Doet gewoon pijn aan me ogen. Mag hopen dat de Boer spelers gaan vervangen.
Nee totaal niet. Leg de programma's eens naast elkaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:09 schreef Baws het volgende:
PSV is nu echt wel een paar klassen beter dan Ajax, dat moeten we wel toegeven.
PSV - AC Milan 1-1quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Leg de programma's eens naast elkaar.
Ja grappig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:10 schreef Baws het volgende:
[..]
PSV - AC Milan 1-1
En Ajax verliest van AZ.
Gaat niet om de wedstrijden maar om de manier van voetballen. Hoeveel uitgespeelde heeft Ajax de 2e helft gehad? Geen 1... Feyenoord thuis ook niet de 2e helft, dat is wat mij zorgen baart.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Leg de programma's eens naast elkaar.
We? Aan je post history te zien ben je duidelijk voor P$Vquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:09 schreef Baws het volgende:
PSV is nu echt wel een paar klassen beter dan Ajax, dat moeten we wel toegeven.
Net als de eerste 2 voor Ajax vielen de eerste 2 van Heerenveen ook wel makkelijk, vanaf 2-2 was Heerenveen wel even de betere maar na de 3-2 was het weer Ajax, al vind ik dat ze veel te weinig doen met het balbezit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:01 schreef MakkieR het volgende:
Ik heb genoten, veel actie gezien, veel fouten gezien, maar alom reuze spannend. Heerenveen heeft een knappe prestatie geleverd om tegen de kampioen met 2-0 achterstand terug te komen in de wedstrijd.
Voor de neutrale kijker wel. Ik vond het een marteling.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Net als de eerste 2 voor Ajax vielen de eerste 2 van Heerenveen ook wel makkelijk, vanaf 2-2 was Heerenveen wel even de betere maar na de 3-2 was het weer Ajax, al vind ik dat ze veel te weinig doen met het balbezit.
Het was op zich wel een leuke wedstrijd, vooral door de fouten.
Ik heb me 90 minuten lang kapot geërgerdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor de neutrale kijker wel. Ik vond het een marteling.
Tribune of Jong Ajax.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:08 schreef J2T het volgende:
Maar wat zeggen jullie? Fischer banken? Zit helemaal geen dreiging meer in die jongen. Zit in een dipje lijkt het.
Marteling niet echt, dat had ik meer tegen Feyenoord de 2e helftquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor de neutrale kijker wel. Ik vond het een marteling.
Dat is wel heel lang, de eerste 20 minuten was er geen vuiltje aan de luchtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb me 90 minuten lang kapot geërgerd
Ja hoor, met zulke spelers, ook een Bojan, kan het zo weer om slaan, lijkt me wat overdreven tenzij je een super vervanger hebt klaarstaan, zolang je met Hoesen op een vleugel gaat spelen lijkt me dat niet.quote:
Ik vond hem niet slecht gisteren, de enige van zijn linie die een voldoende scoordequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:20 schreef J2T het volgende:
En die aannames van Kolbein moeten echt beter. Als je bij Ajax speelt hoort een bal niet 5 meter van je voet af te springen.
Is allemaal wel leuk en hij doet het goed maar nu lijkt me niet het moment voor zo'n jongen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:20 schreef wieisboos het volgende:
Hoop echt dat Frank Bazoer een kans geeft, Poulsen en Schone waren weer drama gister
en Duarte halen zou echt wanbeleid zijn, pure middelmaat
Hij deed het ook naar behoren. Alleen zijn aannames mogen wel wat beter imo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond hem niet slecht gisteren, de enige van zijn linie die een voldoende scoorde
Dat is wel zo maar dat zal nooit zijn sterkste punt wordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:24 schreef J2T het volgende:
[..]
Hij deed het ook naar behoren. Alleen zijn aannames mogen wel wat beter imo.
Ja, maar hij heeft specifieke kwaliteiten. Dat kan je van de 2 buitenspelers niet zeggenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij scoorde Eriksen toch wel
Alsof het met Siem ineens beter gaat. Ik mis echte killers, spelers als Suarez, buitenspelers in vorm en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft specifieke kwaliteiten. Dat kan je van de 2 buitenspelers niet zeggen
Ik mis Siem
En Siggy kon alleen op de keeper af (maar slechte aanname). Serero schoot goed hard in, maar bal werd geblockt door die CV van H'veen. Zullen vast nog wel meer kansen zijn geweest.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij scoorde Eriksen toch wel
Suarez heeft Ajax nooit kampioen gemaakt...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alsof het met Siem ineens beter gaat. Ik mis echte killers, spelers als Suarez, buitenspelers in vorm en ga zo maar door.
Nee dat bedoel ik ook niet, maar het was wel een speler die 90 minuten lang tot het uiterste ging, plotseling een verrassende actie maakte of onmogelijk raak schoot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Suarez heeft Ajax nooit kampioen gemaakt...
Echte uitblinkers zijn er niet bij Ajax, daar geef ik je wel gelijk in maar mede daarom ben je 3 kampioen geworden, dus geen paniek, hard werken en het komt wel weer goed, mocht Eriksen blijven dan wordt Ajax gewoon weer kampioen, gaat hij weg doen we gewoon mee voor het kampioenschap, zo liggen de verhoudingen in NL.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook niet, maar het was wel een speler die 90 minuten lang tot het uiterste ging, plotseling een verrassende actie maakte of onmogelijk raak schoot.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook niet, maar het was wel een speler die 90 minuten lang tot het uiterste ging, plotseling een verrassende actie maakte of onmogelijk raak schoot.
Zonder Eriksen hebben we wel een heel erg matig middenveld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echte uitblinkers zijn er niet bij Ajax, daar geef ik je wel gelijk in maar mede daarom ben je 3 kampioen geworden, dus geen paniek, hard werken en het komt wel weer goed, mocht Eriksen blijven dan wordt Ajax gewoon weer kampioen, gaat hij weg doen we gewoon mee voor het kampioenschap, zo liggen de verhoudingen in NL.
Volgende week donderdagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:25 schreef J2T het volgende:
Wanneer is de CL loting? Volgende week vrijdag?
Mee eens maar nog wel goed genoeg om mee te doen voor het kampioenschap, het niveau in NL is nu eenmaal om te huilen zo slecht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:22 schreef J2T het volgende:
[..]
Zonder Eriksen hebben we wel een heel erg matig middenveld.
Al drie jaar kampioen van de armoede dus?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mee eens maar nog wel goed genoeg om mee te doen voor het kampioenschap, het niveau in NL is nu eenmaal om te huilen zo slecht.
In zekere zin wel, het houdt niet over qua niveau, het is inderdaad te hopen dat de ondergrens bereikt is en het weer stapsgewijs omhoog gaat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Al drie jaar kampioen van de armoede dus?
Het niveau is wat het is. Ik hoop dat PSV, Feyenoord, Ajax en misschien Twente en AZ de komende jaren hun niveau weer kunnen gaan verbeteren zodat de eredivisie weer wat voor gaat stellen.
Ik zie PSV liever 1 keer per 6/7 jaar kampioen worden in een sterke competitie dan om het jaar in deze flutzooi.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
In zekere zin wel, het houdt niet over qua niveau, het is inderdaad te hopen dat de ondergrens bereikt is en het weer stapsgewijs omhoog gaat.
Zolang je spelers weggekocht kunnen worden door clubs als Norwich wordt dat heel moeilijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik zie PSV liever 1 keer per 6/7 jaar kampioen worden in een sterke competitie dan om het jaar in deze flutzooi.
Welke speler hebben ze gekocht dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang je spelers weggekocht kunnen worden door clubs als Norwich wordt dat heel moeilijk.
kunnen worden, ik bedoel gewoon in het algemeen dat je moet opboksen qua salaris tegen dit soort no no clubs.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Welke speler hebben ze gekocht dan?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:04 schreef Syntix het volgende:
Media die ouwehoeren over 5 verliespuntenNiks aan de hand man.
3 verliespunten verloren door een rode kaart + daaropvolgende penalty.
2 verliespunten door twee arbitrale blunders van de grensrechter.
Komt allemaal goed, Ajax
Ja we spelen echt geweldig inderdaad.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:04 schreef Syntix het volgende:
Komt allemaal goed, Ajax
Doe je roze bril eens af manquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:04 schreef Syntix het volgende:
Komt allemaal goed, Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |